Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on mielestänne enemmän rakkaudellinen teko?

Vierailija
03.12.2018 |

Veikkaan että vastaavanlaiset tilanteet ovat monelle tuttuja:

Sinulla on ollut raskas päivä, joten mies myöntyy hoitamaan kaupassa käynnin. Mies on jo ovella ostoslistan kanssa menossa kun pyydät häntä tuomaan kaupasta sinulle jäätelöä/sipsejä/suklaata.

Kumpi toiminta osoittaa paremmin välittämistä? ja perusteluja tietenkin saa myös mielellään kertoa.

A) Mies halaa sinua mutta kyseenalaistaa herkujen tarpeen, Hän arvelee sinun olevan vain väsynyt ja ehdottaa kuumaa suihkua tai teetä herkkujen sijaan. Hän muistuttaa myös ettei herkuttelu tee hyvää linjoille ja terveydelle. Ehkä voisit tehdä voileivän jos olet nälkäinen?

B) Mies halaa sinua ja kysyy minkä merkkistä suklaata haluat ja tarvitsetko kenties jotain muutakin herkkuhyllyltä? Hän ehdottaa vielä sipsejä dipin kera, jotka voisitte nauttia yhdessä vaikkapa jonkin hyvän sarjan tai elokuvan merkeissä...niin ja miten olisikaan sen jäätelön kanssa?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

B on rakkaudellisempi teko ja minun puolisoni kyllä tuo namia, kun olen sohvannurkassa maailmaa paossa.

Tuo herkkujen vaikutus linjoihin keskustelu tulee käydä muussa yhteydessä. Kun minä olen joskus valitellut läskistymistä, silloin puoliso on todennut että sitten pitää alkaa tehdä jotain asian hyväksi, ilman sen suurempaa terveyssaarnaa.

Molemmilla on aikansa.

Vierailija
22/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole merkitystä kumman valinnan mies tekee, kun kuitenkin saa kuulla tehneensä väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua, mun mieshän tekee tota A):ta enkä ole edes yhtään lihava, mutta toisaalta ei kuulemma haluakaan että lihon. On kuulemma kuvottavaa katsoa ruualla mässäilyä.

Vierailija
24/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole rakkautta ilmoittaa kuinka ei ole suhteeseen hyväksytty kuin vain tietynlaisena. Eli B. Tämän aloituksen tarkoitus oli tosin vain provosoida lihavuudesta eikö vain?

Vierailija
25/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B on rakkaudellisempi teko ja minun puolisoni kyllä tuo namia, kun olen sohvannurkassa maailmaa paossa.

Tuo herkkujen vaikutus linjoihin keskustelu tulee käydä muussa yhteydessä. Kun minä olen joskus valitellut läskistymistä, silloin puoliso on todennut että sitten pitää alkaa tehdä jotain asian hyväksi, ilman sen suurempaa terveyssaarnaa.

Molemmilla on aikansa.

Tätä samaa meilläkin. Jos olen surkutellut sitä etten mahdu joihinkin vaatteisiin tms. niin ei mies siihen muuta sano kuin että: "Jos koet että olet liian iso niin sitten pitää tehdä jotain".

Vierailija
26/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmilla on aikansa.

Eihän tuo ole rakkautta...vai onko se rakkautta, että tukee toisen tunnesyömistä? Onhan se helppo ja nopea ratkaisu, muttei mitenkään auta sitä toista osapuolta. Mun mielestä rakkautta olisi auttaa sitä toista pääsemään muilla keinoin yli siitä olosta mikä aiheuttaa sen että tuntee tarvetta turvautua herkkuihin. Mutta kuten sanottu se ei ole helppoa, helpompaa on antaa periksi ja tuoda niitä herkkuja ja mennä siihen viereen auttamaan niiden syömisessä ja ehkä jopa itsekin vähän mussuttaa sitä pahaa oloaan.

Vierailija
27/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole rakkautta ilmoittaa kuinka ei ole suhteeseen hyväksytty kuin vain tietynlaisena. Eli B. Tämän aloituksen tarkoitus oli tosin vain provosoida lihavuudesta eikö vain?

Mutta eikös tuo A) vaihtoehto tue sitä ajatusta että olet just hyvä sellaisena kuin olet nyt? B) taas tukee sitä ajatusta että olisi kiva jos olisit lihavampi ja sairaampi tulevaisuudessa

Vierailija
28/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sä viittit tälläsesta aiheesta raapustaa noin pitkän alotuksen. Varmaan naama yhtä rasvasena kun näppis🍫🍬🍭 Anna mennä rouskunrouskun🍨🍧🍦🐷🐖🐄

Vaikka olenkin AP, oma vastaus kysymykseen olisi A ei B :)

Vierailija
29/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ois huono päivä, tekisi mieli herkkuja ja mies alkaisi paasata jostain linjojen tarkkailusta niin olisi kyllä entinen mies hyvin nopeasti. :D

Vierailija
30/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän rakkaudellinen. Siis rakkaudellisempi?

Vierailija
31/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla ois huono päivä, tekisi mieli herkkuja ja mies alkaisi paasata jostain linjojen tarkkailusta niin olisi kyllä entinen mies hyvin nopeasti. :D

Ei taida olla kovin rakas jos karkkipussi menee suhteen edelle. Hehheh:D

Vierailija
32/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden TEOT ei liity siihen mitä ostaa kaupasta. Suklaata, kukkia, viinejä tai mitä ikinä on romantiikkaa, välittämistä, huomioimista ja silleen. Sinusta en tiedä mutta pyhä maila osaa arvostaa niitä tekoja. Siksi mä annan piparille, tortulle tiedät kyllä huomiota jotka tasan tietää teoiksi.

Vierailija
33/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö. 

B. Jos minä aikuinen nainen haluan kaupasta karkkia tai sipsiä ja mies on sinne reissulle menossa. Eikä suostu tuomaan vaan alkaa lässyttämään että ota salaattia. Niin vois mies lentää aika nopeaa pois. 

Lapsilleni asetan rajat tuommoisisssa asioissa, parisuhteessa kumpikin saa syödä mitä huvittaa.

Toki jos mieheni on menosssa kolmatta kertaa viikkoon hakemaan pizzaa, niin saatan puuttua ja sanoa että ei nyt tilata sitä pizzaa vaan lähetään käymään kaupassa ja tehdään ruokaa itse. Mutta tuommoiset satunnaiset karkki ostokset niiin ei niistä tarvitse saarnata.

Vierailija
34/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla kovin rakas jos karkkipussi menee suhteen edelle. Hehheh:D

Ei mene. Mutta jos mies alkaisi tarkkailla syömisiäni ja yrittäisi kontrolloida niitä kuin lapsen syömisiä, eroaisin heti. Aikuiset ihmiset päättävät itse syömisistään, myös niistä herkuista.

/29

Vierailija
35/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole merkitystä kumman valinnan mies tekee, kun kuitenkin saa kuulla tehneensä väärin.

Tämä

Vierailija
36/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

B on minusta noin yleisesti enemmän rakkaudellinen teko. Jos tulen töistä, mulla on huono päivä ja haluan suklaata niin kyllä arvostan sitä jos mies mulle jotain herkkua kaupasta tuo kun pyydän. Tosin mies on yleensä jo ennakoinut tämän ennen kuin tulen töistä kotiin ja herkut on jo kaapissa odottamassa. Mutta musta A on myös rakkaudellinen teko jos on sovittu että toinen on herkkulakossa tms ja mies ei anna periksi vaikka pyytäis. Mutta kyllä mä ihan itse linjojeni ja terveyden ym perään katson ihan ilman apuakin.

Vierailija
37/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksenasettelu ohjaa mun mielestätä tahallaan vastaamaan B, vaikka tekisi mieli sanoa A. B:ssä häiritsee se, että mies lupaa tuoda suklaata ja LISÄKSI oikein tyrkyttää vielä jäätelöä ja sipsejäkin. Mikä ihmeen feederi sanoo noin?

Vierailija
38/44 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksenasettelu ohjaa mun mielestätä tahallaan vastaamaan B, vaikka tekisi mieli sanoa A. B:ssä häiritsee se, että mies lupaa tuoda suklaata ja LISÄKSI oikein tyrkyttää vielä jäätelöä ja sipsejäkin. Mikä ihmeen feederi sanoo noin?

Millä tavalla kysymyksenasettelu ohjaa vastaamaan B vaihtoehdon?

Vierailija
39/44 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

D) nieleminen

Vierailija
40/44 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdon A mies on kontrollifriikki