Olen huolissani Heidi Foxellista.
Leikkauksesta on kulunut jo monta päivää. Toivottavasti hän selviää.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Minne se Hera-koira on kadonnut?
Joutui luopumaan siitä koska koira oli pyörätuolilla liikkuvalle liian vilkas ja iso. Nox -koira on nykyään.
Toivotaan että selviää, hirveät riskit kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutui luopumaan siitä koska koira oli pyörätuolilla liikkuvalle liian vilkas ja iso. Nox -koira on nykyään.
Joutuuko hän käyttämään pyörätuolia lopun ikänsä?
Millainen leikkaus hänelle on tehty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Hurjan kuuloinen leikkaus kyllä kyseessä, en hämmästyisi vaikka elimistön annettaisiin jonkun aikaa toipua niin että potilas pidetään nukutettuna/lääkkeellisessä koomassa(?) pidemmän aikaa.
Eikö se tehty vasta perjantaina. Tuskin on siinä kunnossa että paljon somettaisi.
Täällä myös mietin samaa :( Huolestuttaa, kun instagramissa sanoi päivittävänsä heti kun vaan pystyy. Onkohan pidetty tajuttomana useamman päivän leikkauksen jälkeen? Toivottavasti kaikki meni hyvin ja kuullaan pian Heidin voinnista!!
Mä en ymmärrä miten yhdelle ihmiselle annetaan näin paljon paskaa elämässä. Mä en olisi kestänyt. Tuntuu ettei Heidi saa edes hetkeä hengähtää.
Ja se pikku p**kakasa joka Heidiä ampui ja tappoi kaksi muuta nuorta, istuu todennäköisesti vankilassa enää 4-6 vuotta, on silloin alle 30 v. ja opiskellut itselleen ammatin. Minua ei ole ehkä mikään muu rikos suututtanut niin paljon kuin tuon pa***kasan raukkamainen teko. Olisi edes ollut munaa ampua itsensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kaikille parempi että kuolisi, se on vaan karu totuus.
Ei tuo ole mikään totuus, vaan käytöstavattoman urpon mielipide.
Tämä oli se todella huonosti suomea kirjoittava bloggaaja?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kaikille parempi että kuolisi, se on vaan karu totuus.
Sulta jäi n-kirjain tuosta pois.
Vierailija kirjoitti:
Ja se pikku p**kakasa joka Heidiä ampui ja tappoi kaksi muuta nuorta, istuu todennäköisesti vankilassa enää 4-6 vuotta, on silloin alle 30 v. ja opiskellut itselleen ammatin. Minua ei ole ehkä mikään muu rikos suututtanut niin paljon kuin tuon pa***kasan raukkamainen teko. Olisi edes ollut munaa ampua itsensäkin.
Teko on hirveä, mutta oli aloittanut juuri mielialalääkityksen ja siitä sai kimmokkeen. Ilman lääkitystä tuskin olisi tehnyt moista tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teko on hirveä, mutta oli aloittanut juuri mielialalääkityksen ja siitä sai kimmokkeen. Ilman lääkitystä tuskin olisi tehnyt moista tekoa.
Ei se ole seuraus lääkkeestä, vaan syynä kumpaankin a) lääkkeen käyttöön, b) hirmutöihin, oli mielisairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, olen kahdesti aloittanut mielialalääkityksen, enkä ole lähtenyt kummallakaan kerralla ampumaan ihmisiä.
Toivottavasti hän parantuu ja kuntoutuu ja saa vihdoin jättää tämän karmean vastoinkäymisten suman taaksensa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Eikö hän ole ilmoittanut mitään somessa?