Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana video isistä pelastamassa lapsiaan

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ekaa isää. Miksi hän vie noin kuusivuotiasta kaikessa rauhassa ulos ja sitten vasta lähtee hakemaan syöttötuolissa istuvaa vauvaa? Vaikka tavaraa putoileekin jo.

Minä olisin ottanut vauvan syliini ja paennut ulos ja komentanut kuusivuotiaan juoksemaan mukana.

Vierailija
2/4 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ekaa isää. Miksi hän vie noin kuusivuotiasta kaikessa rauhassa ulos ja sitten vasta lähtee hakemaan syöttötuolissa istuvaa vauvaa? Vaikka tavaraa putoileekin jo.

Minä olisin ottanut vauvan syliini ja paennut ulos ja komentanut kuusivuotiaan juoksemaan mukana.

Just. Hyvähän se on täältäkäsin ja jälkeenpäin viisastella miten toimisi tuollaisessa paniikkitilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, toi eka isä oli kyllä hölmö.

Vierailija
4/4 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Hyvähän se on täältäkäsin ja jälkeenpäin viisastella miten toimisi tuollaisessa paniikkitilanteessa.

Ihmiset toimii erilailla paniikkitilanteissa, toisen säntäilee ympärinsä paniikissa ja toiset taas toimivat pääkylmänä hyvinkin loogisesti.