Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheat rytmihäiriöt ja huono olo

Vierailija
03.12.2018 |

Tuli nukuttua vain pari tuntia yöllä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö käydä lääkärissä tarkistamassa, tarviiko sydän uudelleen tahdistamista? Isäni odotti liian pitkään eikä tahdistusta voinut tehdä enää sähköllä. Lääkkeillä huomattavasti hankalampi homma.

Vierailija
2/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet menossa Lääkäriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole,ei se mitään auttaisi. On otettu usein sydänfilmiä ja muutaman kerran Holger tutkimuskin. Aina näkyy rytmihäiriöt mutta mitään niille ei tehdä. Nyt vaan paha kausi kun pitkään olen huonosti nukkunut. Se lisää rytmihäiriöitä.

Vierailija
4/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole,ei se mitään auttaisi. On otettu usein sydänfilmiä ja muutaman kerran Holger tutkimuskin. Aina näkyy rytmihäiriöt mutta mitään niille ei tehdä. Nyt vaan paha kausi kun pitkään olen huonosti nukkunut. Se lisää rytmihäiriöitä.

No tuohan on hyvä merkki, siis että asia on tutkittu ja tutkimuksissa on selvinnyt, että rytmihäiriöillesi ei tarvitse tehdä mitään. Ne ovat siis vaaratonta mallia (itselläni on sama juttu). Voit siis rentoutua ja odottaa niiden menevän itsestään ohi.

Vierailija
5/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi, laaketieteen huippumaa. Kaikkea te jaksattekin kestaa.

Vierailija
6/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet? Sähköinen tai lääkkeillä tehty rytminkääntö? Ablaatio?

Vierailija
7/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei edes tutkittu. Ei otettu edes sydänfilmiä. Ei kuulemma voi olla vaarallista. Kiva että sen tietää jo päältäpäin katsomalla.

Vierailija
8/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli asia on tutkittu, jopa useaan otteeseen ja tarkasti. Ja todettu ettei tarvitse tehdä mitään. Sehän on huojentavaa.

Otat töiden jälkeen lyhyet (huom. ei liian pitkät) päiväunet jotta vähän virkistyt. Ensi yönä uni tulee joka tapauksessa varmasti, sinnittele vaan siihen asti.

Vierailija
9/9 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu. Rytmit välillä sekavat. Olen saanut rytmihäiriölääkkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi