Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Solukämppis ei välillä poistu huoneestaan tuntikausiin

Vierailija
02.12.2018 |

Kun olen asunnolla niin tuntuu, että kämppis ei poistu huoneestaan mihinkään. Ei vessaan, ei keittiöön, ei pois asunnolta.
Kukin elätköön tavallaan, mutta voiko tämä olla masennusoire tms? Luulisi, että kävisi edes vessan puolella. Kyllä hän asunnolta poistuu välillä eli kenkiä ei näy aina.
Huolehdinko turhaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kysymässä mikä sitä hullua vaivaa.

Vierailija
2/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se kyttääminen. Kämppis opiskelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuu av:lla

Vierailija
4/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella.

Viepä hänelle potta ja voileipiä.

Vierailija
5/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en poistu huoneestani kun 5h välein vapaapäivinä. eli ihan normaalia

Vierailija
6/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen olla. 

Itseäni ahdisti solussa asuminen ihan hemmetisti kun olen erakkoluonne. En juuri koskaan poistunut muuta kuin vessaan tai suihkuun, muuten halusin olla omassa huoneessani ovi kiinni. Söinkin aina kodin ulkopuolella ettei tarvi mennä yhteistiloihin. En ollut masentunut, vain erakkoluonne kuten aina olen ollut.

Vierailija
7/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän opiskelee ahkerasti! Tosin kyllä minä opiskeluvuosin kiihkeimpienkin luku- ja kirjoitussessioiden aikana suunnilleen kerran tunnissa kävin vessassa tai haukkaamassa jotakin tms. Enkä kahta poikkeusta lukuunottamatta ikinä jaksanut moista opiskelua kuin enintään viitisen tuntia päivässä.

Ehkä kämppiksesi ei ole masentunut, mutta kuitenkin jotenkin omiin oloihinsa eristäytyvä. Syitähän voi olla kasapäin. Kämppäkaveri ei ole elämänkumppani, joten et ole mitenkään ensisijaisesti vastuussa hänestä. Mutta on tietenkin tervettä panna merkille ja tarjota apuaan, jos jokin hätä alkaa näyttää ilmeiseltä. Voithan edes todeta hänelle joskus nähdessänne jotakin sellaista, että taidat viihtyä omissa oloissasi.

Vierailija
8/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mitä sunkin pitäis eli keskittyy opintoihinsa.

Minäkin ahdistuisin tyypistä, joka tilittäisi keskustelupalstoilla siitä, että annan hänellekin työrauhan.

Vierailija
9/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin parhaillaan 11vrk poistumatta huoneestani. Tilasin perhepitsoja öisin ja elin yhdellä aina 2pv. Opiskelin niin ei ollu aikaa muuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi