Ihastumassa hierojaan
Niskajumien takia olen käynyt hierojalla jo jonkin aikaa, jonka totesin heti alussa aika "jees" tapaukseksi. Olen kuitenkin huomannut, että viimeaikoina menen ehkä itse hieronnan sijaan (vaikka hyvä hieroja onkin) enemmän sellaisella "aah näen hänet jälleen"-ajatuksella joka on alkanut vähän häiritsemään, kun perheellinen kuitenkin kyseessä. Onko väärin jatkaa hieronnassa käymistä, vaikka koko homma jäisikin ajatustasolle?
Kommentit (16)
No ei kai siinä mitään väärää ole jos tykkäät kiusata itteäs. Kunhan et mee ehottelee.
Ja kohta pukkaa taas lähestymiskieltoa ja myötähäpeää.
Ei siinä mitään väärää ole. Minäkin olen ihastunut hierojaan, ja olen itsekin hieroja. En aio ikinä kertoa tätä kenellekään. Osaan olla asiallinen, joten ei tarvitse pelätä, että hän huomaisi mitään. Kyllä omaa elämää saa piristää.
No miten se vois johtaa johonkin muuhun kun ajatuksentasolle?! Kai sä nyt hormoonihuuruissas olet huijannut itsesi uskomaan että tunne on molemminpuolinen?
Ei muuta kuin pakaroiden hieronta-aikaa varaamaan.
Tota se miehen kosketus piiitkästä aikaa teettää👐
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään väärää ole. Minäkin olen ihastunut hierojaan, ja olen itsekin hieroja. En aio ikinä kertoa tätä kenellekään. Osaan olla asiallinen, joten ei tarvitse pelätä, että hän huomaisi mitään. Kyllä omaa elämää saa piristää.
Miten toi piristää sun elämää? Ja kyllä sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi piristää sun elämää? Ja kyllä sen huomaa.
Miksi ei piristäisi? Ei se ihastuminen aina ole mitään vakavaa ja sellaista että nyt sydän särkyy. Oma parisuhde rakoilee niin jostain sitä iloa on elämään revittävä. Ja olen kyllä varma ettei huomaa.
Vierailija kirjoitti:
No miten se vois johtaa johonkin muuhun kun ajatuksentasolle?! Kai sä nyt hormoonihuuruissas olet huijannut itsesi uskomaan että tunne on molemminpuolinen?
No esim. siten, että alkaa puhumaan siihen suuntaan flirttailevasti jne. jne. eikä pysy asiallisena keskustellen vain päivän säästä ja muusta, kai sulta nyt jotain mielikuvitusta löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta ollaan taas käräjillä🙈
Onko tässä nyt joku oletus, että miesasiakas olisi kyseessä?
Ymmärrättekö kuinka yleistä tuo on? Kaikki ovat joskus ihastuneet hierojaan tai fys.terapeuttiin. Menee ohi, älä nolaa itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä ennemmin viitattiin siihen hiljattain käräjillä olleeseen naisasiakkaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä ennemmin viitattiin siihen hiljattain käräjillä olleeseen naisasiakkaaseen.
Ohi mennyt kyllä, uskomatonta jos naisiakin saadaan ahdisteluista ihan käräjille asti koska yleensähän se syyllinen voi olla vain mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi mennyt kyllä, uskomatonta jos naisiakin saadaan ahdisteluista ihan käräjille asti koska yleensähän se syyllinen voi olla vain mies.
Yhy yhy