Turpoaako kaikilla muillakin maha päivänmittaan?
Itselläni turpoaa niin, että aamulla sopiva housun- tai hameenkaulus on iltapäivällä epämiellyttävän kiristävä ja joskus avaan nappia yai vetskaria että ei painaisi. Onko epänormaalia?
Kommentit (19)
turpoaa joo. Kahvin takia. Pitäisi juoda vain yksi kuppi, mutta juon useamman
Joinakin päivinä turpoaa ja joinakin ei. Turpoamiseen voi vaikuttaa aikaisempien päivien ruoatkin eikä pelkästään samana päivänä syöty. Myös kuukautiskierrolla on joinakin kuukausina oma vaikutuksensa.
Ei turpoa. Onkohan sulla ärtyvän suolen oireyhtymä?
Vierailija kirjoitti:
Ei turpoa. Onkohan sulla ärtyvän suolen oireyhtymä?
Miten sen voi todeta?
Turpoaa. Pahimmillaan 5 senttiä kasvaa ympärys päivän mittaan. Voi turvota vaikka söisin lounaaksi salaattia ja lohta tms. vähähiilarista. Todella rasittavaa, enkä osaa paikantaa mistä johtuu.
Muuten ei ole vatsavaivoja, eli ei ole ärtyneen suolen oireyhtymää tms.
Loiset/parasiitit turvottaa mahan ja niitä tod löytyy länsimaalaisiltakin kun vaan osataan tutkia.
Turpoaa, eikä siihen tunnu auttavan yhtään mikään, vuosikymmeniä olen eri keinoja kokeillut.
Ei turpoa edes kuukautisten aikana.
Vierailija kirjoitti:
Turpoaa, eikä siihen tunnu auttavan yhtään mikään, vuosikymmeniä olen eri keinoja kokeillut.
Luultavasti se on luonnollinen ilmiö siis ja epälionnollista on vain ajatus, että se olisi litteänä koko ajan. Aikamme vääristynyt kauneusihanne.
Mulla turpoaa myös ylävatsa, tai jotenkin oudosti koko yläkroppa. Rintaliivit, jotka aamulla oli just sopivat tai jopa hiukan väljät, onkin yhtäkkiä sietämättömän tuntuiset.
Kyllä! Lapsesta asti ollut ongelmana. Näyttää ihan miehen kaljamahalta, kun ei ole juurikaan rintoja, jotka sopusuhteuttaisivat näkyä.
Ja muita vatsaongelmia ei ole, turpoaminen vain. - nro 16
Turpoaa. Mulla on ärtyvä suoli ja välillä vatsa on ihan ilmapallo.
Kyllä jos ei muista käydä kakkkalla
jep, Kun ei voi pierrä yksiössä kumppanin kuullen.
eikä viitsi parvekkeella ravata talvella.
Turpoaa noin 4-5 senttiä.