Oletko "livenä" kiltti ja empaattinen, mutta täällä päästät sisäisen narttusi irti?
Tuletko tälle palstalle purkamaan koskaan turhautumistasi ja tahallasi provosoit kirjoituksellasi, mutta "oikeassa" elämässä oletkin lähes kaikkia kohtaan mukava?
Kommentit (19)
Ei kai täydelliset av-mammat tällä provosoisi...
Kyllä. Olen oikeastikkin kiltti ja ystävällinen enkä vaan osaa olla kellekkään hirveä ja ilkeä. Täällä sitten voin purkaa sisäiset patoumat ja olla joskus ihan karsee
Kovin empaattinen en ole muuallakaan, mutta täällä saattaa sekin tunne herätä. Ja vittuilut sinne mistä päin tuuttaa, ei kiertopolkuja pitkin.
Olen melkoinen mulkero myös livenä.
Kyllä. Tämä av-mammana olo päästää irti ilkeän trolli-sivupersoonani. Hauskasti tasapainottaa tätä muuten niin puuduttavan tylsää elämääni. Parhaat naurut saan, kun esiinnyn ap:na ja siitä joku vetää aina kilarit. Hiiijjohoi, hauskuuksia horisontissa!
Olen tämän jo useaan otteeseen sanonut, vaikka provosoidaan ei pidä provosoitua. Heikkoja on hauskaa pyörittää. Hähä! :D
-ap.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen oikeastikkin kiltti ja ystävällinen enkä vaan osaa olla kellekkään hirveä ja ilkeä. Täällä sitten voin purkaa sisäiset patoumat ja olla joskus ihan karsee
Miten niin et osaa olla hirveä, mutta olet täällä karsea? Ihan oikeita ihmisiä ovat nekin, joille täällä kirjoittelet, ja ihan oikeasti saavat pahan mielen, jos joku ilkeilee. Se on kyllä ihan samanlaista ilkeyttä kuin livenäkin, lisätuomittavuutena vielä raukkamaisuus, kun huudellaan näkymättömänä ja nimettömänä. Eli et ole luonteeltasi kiltti, joudut vain oikeassa elämässäsi esiintymään kilttinä omien etujesi vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tämä av-mammana olo päästää irti ilkeän trolli-sivupersoonani. Hauskasti tasapainottaa tätä muuten niin puuduttavan tylsää elämääni. Parhaat naurut saan, kun esiinnyn ap:na ja siitä joku vetää aina kilarit. Hiiijjohoi, hauskuuksia horisontissa!
Olen tämän jo useaan otteeseen sanonut, vaikka provosoidaan ei pidä provosoitua. Heikkoja on hauskaa pyörittää. Hähä! :D
-ap.
Hulluja on moneen lähtöön! Säälittäviä pelkureita olette!
Tunnustan, että joskus karkaa mopo käsistä. Yleensä johtuu siitä, että saan jonkun vittumaisen kommentin omaan ihan asialliseen viestiini.
Jos taas muidenkin viestit on kivoja, olen oma mukava itseni muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap.
Hulluja on moneen lähtöön! Säälittäviä pelkureita olette!
Varttihulluus ei ole rasite, vaan voimavara. Sinuako meidän pitäisi pelätä?
Hähä! :D
- ap.
En ilkeile täällä muille, mutta en järkyty jos joku muu tekee niin. Pelkästään harmittaa keskustelijat, jotka ihan loukkaavat toisia kirjoittamalla: "en ymmärrä yhtään. Oletko ihan tyhmä kun ajattelet/käyttäydyt noin? " Ja kommentin perässä pelkkiä yläpeukkuja. Jostain syystä en itse kestä tuollaista. Jos en ymmärrä jonkun asiaa, kysyn lisätietoja. Jos asia menee yli ymmärryksen, poistun keskustelusta.
Suhtaudun täällä kirjoittaviin samalla asenteella kuin tuntemattomiin ihmisiin oikeassa elämässä.
Olen ilkeä niille ketkä ansaisevat sen. Ja heitähän tällä palstalla riittää!
En välttämättä otsikon tarkoittamalla tavalla. Mutta se on totta, että anonyyminä on helpompi esittää asiat kärkevämmin kuin livenä.
En ole koskaan ilkeä. Kriittinen rakentavalla tavalla kun tarvis.
En tajua koulukiusaajameininkiä anonyyminakaan. Menisivät terapeutin pakeille. Paha olo ei parane ilkeilemällä.
Mä olen oma itseni, livenä ja netissä. En superkiltti, uskallan sanoa päin naamaa, jos on aihetta. Minkäänlaista tarvetta mulla ei ilkeilyyn ole, osaan ilmaista itseäni ilkeilemättä.
Vierailija kirjoitti:
Pientä kaksoismoraalia... :)
Kyllä mä olen yhtä qusipää täällä kun irl.
Minä olen tunnettu suorapuheisuudestani, mutta toisaalta olen myös kiltti ja hyvä kuuntelemaan. Asiat asioina, niin täällä kuin missä tahansa muuallakin. Miksi pitäisi esittää jotain mitä ei ole? Kaksinaamaiset ihmiset on karseita. Jotkut ottavat itseensä kun sanon jotain suoraan vaikka en sano sitä pahalla vaan se on fakta, minkäs minä sille sitten mahdan. Parempi sanoa suoraan kuin valehdella ja puhua paskaa selän takana, toki pitää olla myös käytöstavat kunnossa, en hauku ihmisiä koskaan.
Tunnustan, että tulen tänne v*ttuilemaan porukalle ja nautin suunnattomasti jos saan jonkun ärtymään. Sitten kun olen saanut tarpeekseni, niin olen taas lempeä äiti ja huomioiva vaimo. Ennemmin tänne puran ärtymystäni kuin perheeseeni.