Miksi juntit ryyppää ja koulutetut polttelee pilveä?
Viinan juonnista on tullut nuorten keskuudessa "junttia". Ne lippispäiset amisjuntit jotka rassaavat autostereoita ovat ainoa porukka joka enää ryyppää. Sama porukka tupakoi, nuuskaa ja tappelee.
Sitten ne menestyneet yliopistoa käyvät nuoret taas käyttävät kannabista ja harrastukset liittyvät kirjallisuuteen, urheiluun tai vastaavaan sivistyneeseen toimintaa.
Miksi näin on käynyt? Vielä 90-luvulla pilvi yhdistettiin huumeisiin ja sitä käyttivät lähinnä narkomaanit sekä hipit.
Kommentit (27)
Oletteko huomanneet, että lätkää seuraavat ryyppää ja futista seuraavat taas polttelevat pilveä?
Mitä?
Nimenomaan yliopistopiireissä kitataan viinejä ja kerrostalolähiöissä poltetaan pilveä...
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Nimenomaan yliopistopiireissä kitataan viinejä ja kerrostalolähiöissä poltetaan pilveä...
Ehkä Porvoon yliopistossa. Pilven polttelu on ollut aina yliopisto-opiskelijoiden keskuudessa suosittua.
Miksi se pää pitää saada sekaisin? Ovatko ihmiset niin heikkoja, etteivät kestä elämän realiteetteja selvinpäin?
Olen tehnyt molempia jo vuosia. Olen koulutettu juntti.
Amislaiset vetää pilveä niin kuin ennenkin. Ei ne sitä ole lopettanut
minä vaan kysyn kirjoitti:
Miksi se pää pitää saada sekaisin? Ovatko ihmiset niin heikkoja, etteivät kestä elämän realiteetteja selvinpäin?
Kyllä. Pakko nollata välillä jotta kestää päivästä toiseen raataa muiden taskuun hengissä pysyäkseen. Älli ei riitä rikastumaan muita riistämättä ja heikompien hyväksikäyttö ei ole vaihtoehto, siksi kidun pienipalkkaisena ja todellakin vedän naulan päähän vapaa-ajalla.
Ei sitä pidäkään saada sekaisin. Siksi valitsen mielummin pilven kuin alkoholin. Viinasta menee niin s**tanan sekaisin kuten baareissa voit havaita. Pilvi laittaa vain ajatuksen juoksemaan ja rauhoittaa.
Kannabista piikitellään täällä Espoossa.
Opiskelin lukion jälkeen 8 vuotta korkea-asteella. En juo enkä polta. En ole siis juntti enkä kai tarpeeksi koulutettukaan.
Määritteleekö ap minut syrjäytyneeksi?
Sikäli kun olen 22 vuotta nuorisoa äitinä, tätinä ja sijaisvanhempana, kaduilla, toreilla ja kodeissa sekä työssäni seurannut, pössyttely on edelleen marginaalijoukon harrastus ja alkoholinkäyttö on romahtanut omasta nuoruudestani.
Typerä aloitus, jossa ei ole päätä eikä häntää.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelin lukion jälkeen 8 vuotta korkea-asteella. En juo enkä polta. En ole siis juntti enkä kai tarpeeksi koulutettukaan.
Määritteleekö ap minut syrjäytyneeksi?
Sikäli kun olen 22 vuotta nuorisoa äitinä, tätinä ja sijaisvanhempana, kaduilla, toreilla ja kodeissa sekä työssäni seurannut, pössyttely on edelleen marginaalijoukon harrastus ja alkoholinkäyttö on romahtanut omasta nuoruudestani.
Typerä aloitus, jossa ei ole päätä eikä häntää.
Kuulut vanhaan ikäpolveen, nykynuorten osalta tilanne on eri. Ei ne tosin sulle sitä mainosta kun olet ahdasmielinen henkilö.
Normaali ihminen kykenee osoittamaan sen, ettei ole heikko, muillakin tavoilla kuin totaalikieltäytymällä kaikista päihteistä. Ei ole pakko olla päihteiden suurkuluttaja tai täysin raivoraitis, voi olla myös jotain siltä väliltä olematta silti mitenkään heikko tai huonompi ihminen.
Koulutetut eivät polta pilveä, koska se tylsistyttää pään.
Vierailija kirjoitti:
Liikakäyttö toki, aivan mitä tahansa VOI vetää liikaa. Maltillisesti annosteltuna vaikutus on päinvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Pilvi tylsistyttää jos sitä polttelee jatkuvasti. Jo järki sanoo ettei yliopistossa opiskeleva voi olla koko ajan pilvessä kun pitää opiskella. Koska krapulat puuttuu, on pilven polttelu paljon järkevämpää jo sen vuoksi.
Olen korkeasti koulutettu juntti, mutta en ryypiskele (olen absolutisti) enkä pössyttele pilveä. Tupakkaa olen polttanut nuorempana, mutta tulin sitten järkiini ja lopetin.
Jaa, kyllä se täällä päin ainakin juuri toistepäin menee.
Amikset, työttömät ja muuten vain syrjäytyneet polttavat pilveä, monet käyttävät muitakin huumeita.
Nämä lukiolaiset ja yliopistolaiset ovat tällaisia "sivistyneesti viiniä juustotarjottimen kanssa". Yleensä nämä vielä halveksuvat muita ihmisiä, pilvenpolttajat mukaan lukien.
Vierailija kirjoitti:
Viinan juonnista on tullut nuorten keskuudessa "junttia". Ne lippispäiset amisjuntit jotka rassaavat autostereoita ovat ainoa porukka joka enää ryyppää. Sama porukka tupakoi, nuuskaa ja tappelee.
Sitten ne menestyneet yliopistoa käyvät nuoret taas käyttävät kannabista ja harrastukset liittyvät kirjallisuuteen, urheiluun tai vastaavaan sivistyneeseen toimintaa.
Miksi näin on käynyt? Vielä 90-luvulla pilvi yhdistettiin huumeisiin ja sitä käyttivät lähinnä narkomaanit sekä hipit.
Huumeiden optimaalinen ja oikeaoppinen käyttö vaatii enemmän järkeä kuin pelkän tärpätin dokaaminen. Täytyy opiskella kaikennäköistä, siihen ei perusjamppa pysty. Olen itse kemisti, ja jotain tiedänkin.
Retki onkin sitten onnistuessaan kertaluokkaa mahtavampi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä pidäkään saada sekaisin. Siksi valitsen mielummin pilven kuin alkoholin. Viinasta menee niin s**tanan sekaisin kuten baareissa voit havaita. Pilvi laittaa vain ajatuksen juoksemaan ja rauhoittaa.
Ei ne ole sun ajatuksia, vaan alkavan skitsofrenian ääniä. Etkö ole ihmetellyt kun kuulet välillä kun keskityt vaikka safkan tekemisen tai siivoamiseen, niin kuulet hiljaisen äänen päässäsi joka on jonkun toisen ihmisen sloogani tai jotain muuta mikä on merkityksellinen sinun alitajunnalle, jatka kuule poju vielä sitä pösssyttelyä niin ne äänet vain päässäsi kovenevat ja yleistyvät ja lopuksi saa sinut skitson partaalle, mihinkä ei enää auta kuin zombieksi lääkitseminen loppu elämäksi.
Ps. Mukavia hatsi hetkiä ;)
Yliopistolla monet tutkijat polttavat pilveä tajuntaa laajentakseen,
ja tätä on tapahtunut jo vuosikausia
t, sisäpiiriläistä tietoa