Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisen miehen voi jättää hetkeksi yksin kotiin?

Vierailija
02.12.2018 |

Vaikka siksi aikaa, että käyn nopeasti tien toisella puolella olevassa kaupassa ostamassa maitoa, leipää ja munia? Minkä ikäiseen mieheen voi luottaa niin, että se ei tee sillä aikaa mitään tyhmyyksiä, kuten vaikka karkaa kurkistelemaan vieraiden naisten hameenhelmojen alle tai sytytä kotia palamaan? Laittaisin miehen siksi aikaa kun olen poissa katsomaan vaikka jotain urheiluohjelmaa televisiosta ja antaisin sille tölkin olutta käteen lohdutukseksi kun olen poissa. Naapurissa asuva 15-vuotias tyttö olisi valmis tulemaan vahtimaan miestä, mutta siihen en suostu koska koskaan ei tiedä, mitä mies sellaiselle avuttomalle tyttöraukalle keksii tehdä. Mies on 42-vuotias, sisäsiisti ja jo kasvattajiensa luona melko hyvin koulutettu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hänet ketjuun ja ota mukaan. Takuuvarma keino.

Vierailija
2/3 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin yksilöllistä.

Nyrkkisääntönä kuitenkin pitäisin kolmenkymin rajapintaa. Siinä tapauksessa, jos yksinoloa on harjoiltu jo aikaisemmin. Muuten voi vierähtää ihan viisikymppiseksi.

Riippuu tosiaan niin kotioloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin 5kymppisen miehen kahdeksi tunniksi yksin kotiin. Se oli virhe. Oli sotkenut keittiön ihan kauheaan kuntoon tehdessään välipalaa. Miksi en tajunnut ruokkia miestä ennen lähtöäni. Kun tulin kotiin nökötti sohvan nurkassa surkean näköisenä.