Luettele maat missä olet käynyt ja kerro ikäsi
Minusta olisi mielenkiintoista nähdä miten ihmiset täällä matkustelevat.
Kommentit (28)
30v, Viro, Ruotsi ja Venäjä. Viime matkasta yli 10v aikaa.
Ruotsi, viro, usa, espanja, egypti, kypros, bulgaria, turkki, kreikka, sri lanka, thaimaa, dominikaaninen tasavalta, saksa, meksiko. N29
Ruotsi, Viro, Norja, Tshekki, Saksa, Espanja
Perheen kanssa ei koskaan käyty missään, aikuisiällä matkustellut
N30
Norja
Ruotsi
Viro
Iso-Britannia
Espanja
Zimbabwe
Uusi-Seelanti
Ranska
Saksa
USA
Meksiko
Japani
Tsekki
Nepal
Venäjä
Tanska
Italia
18w tyttö.
Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Sveitsi, San Marino, Ranska, Italia, Belgia, Espanja, Bulgaria, Kreikka, Turkki, Arabiemiraatit, Yhdysvallat ja Barbados.
Monessa maassa noista tullut käytyä monta kertaa. Ikää 49v.
Ruotsi, Viro, Norja, Venäjä, Tanska, Latvia, Puola, Tsekki, BRD (Länsi-Saksa), yhdistynyt nykyinen Saksa, Alankomaat, Belgia, Ranska, Iso-Britannia, Espanja (manner-E + Kanarian saaret), Portugali (vain Madeira), Italia, Kreikka, Turkki, Marokko, Brasilia, Panama, Meksiko, Intia. Vatikaani meinas unohtua.
Kotimaa on Suomi. Olen 55-vuotias.
Iso-Britannia, Portugali, Hollanti, Saksa, Itävalta, Liechtenstein, Sveitsi, Italia, Viro, Neuvostoliitto.
N53
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi, Viro, Norja, Venäjä, Tanska, Latvia, Puola, Tsekki, BRD (Länsi-Saksa), yhdistynyt nykyinen Saksa, Alankomaat, Belgia, Ranska, Iso-Britannia, Espanja (manner-E + Kanarian saaret), Portugali (vain Madeira), Italia, Kreikka, Turkki, Marokko, Brasilia, Panama, Meksiko, Intia. Vatikaani meinas unohtua.
Kotimaa on Suomi. Olen 55-vuotias.
Kypros unohtui. Sama.
Ruotsi, Tanska, Viro, Thaimaa, Englanti, Gambia, Senegal, Egypti, Turkki, Bulgaria.
N24. Ruotsissa, Thaimaassa, Egyptissä ja Turkissa tullut käytyä useammin kuin kerran. Matkustelu alkoi oikeastaan vasta sitten kun aloin tienaamaan omaa rahaa koulun ohella.
Ruotsi(risteily vaan, ei käyty maissa).
Kaikki Euroopan maat paitsi outo aukko Iso-Britannian , Ranskan ja Irlannin kohdalla. Euroopan ulkopuolella noin 6 valtiota. T. 51
Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Venäjä, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Saksa, Belgia, Ranska, Itävalta, Sveitsi, Unkari, Romania, Espanja, Italia, San Marino, Vatikaani, Kreikka, Turkki, Israel, Englanti, Kiina, Hong Kong, Macau, Taiwan, Filippiinit, Singapore, Malesia, Indoneesia, Japani, Etelä-Korea, Australia, Kanada, Hollanti, Thaimaa, Bulgaria, Kambodza, Irlanti
41 maata, ja niissä viidessä olen asunut. Ikää 35 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Euroopan maat paitsi outo aukko Iso-Britannian , Ranskan ja Irlannin kohdalla. Euroopan ulkopuolella noin 6 valtiota. T. 51
Interrailnuoruuden perintöä jonkin verran. Pyörin Jugoslaviassa niin paljon, että lasken käyneeni kaikissa sen nykyvaltioissa. En o ihan varma Montenegrosta.
Kaikki pohjoismaat (ml Islanti)
Viro
Venäjä
Saksa
Puola
Tsekki
Belgia
Ranska
Sveitsi
UK
Espanja + Gibralttar
Portugali + Madeira
Italia
Kreikka
Kroatia
Bosnia-Hertsegovina
Itävalta
Unkari
Turkki
Libanon (työ 1v)
Israel
Jordania
Syyria (työ 1v)
Egypti
Marokko
Sudan (työ 1v)
Somalia (työ 1v)
Intia
Zimbabwe
Uganda
Kenia
Tansania
USA
Kanada
Ulkomuistista jotain on ehkä unohtunutkin
13.12.2018 alkaa kuukauden Uuden-seelannin kiertue.
M46
Ruotsi (useita kertoja)
Norja (mantereella ja Huippuvuorilla)
Tanska (useita kertoja)
Hollanti (useita kertoja)
Belgia
Saksa (useita kertoja)
Britannia (Englanti, Wales, Skotlanti ml Ulko-Hebridit)
Ranska (useita kertoja)
Italia
Espanja (useita kertoja)
Kosovo
Albania
Venäjä/Neuvostoliitto
Viro (useita kertoja)
Latvia (useita kertoja)
Liettua
Kypros
USA (Georgia, South Carolina)
Monaco
Vatikaanivaltio
Irlanti
Unkari (useita kertoja)
Slovakia
Tsekki
Puola
Eli ei kovin monta maata, koska olen käynyt mieluummin samassa maassa useissa eri kaupungeissa tai kohteissa. Seuraavana ehkä Valko-Venäjä, alunperin suunniteltiin Ukrainaa mutta nyt ei taida olla hyvä hetki. Kaukomatkojen sijaan olen tykännyt tehdä monta pienempää matkaa vuodessa, mutta USA, Australia ja Uusi Seelanti ovat kyllä listalla tulevaisuudessa.
N55
Ruotsi (yli 10 kertaa)
Norja
Viro (yli 10 kertaa)
Venäjä (3 kertaa)
Saksa
Belgia
Ranska (3 kertaa)
Italia (2 kertaa)
Monaco
Espanja (yli 10 kertaa)
Portugali
Kreikka (2 kertaa)
Skotlanti
Egypti
USA
Etelä-Korea
olen 28- vuotias
Vietnam, Japani, Italia, Ruotsi, Etelä-Korea, Espanja, Viro, Thaimaa, Saksa, Sveitsi, Itävalta, Arabiemiraatit, Iso-Britannia, Oman, Kreikka.
N21
Norja
Ruotsi
Viro
Latvia
Puola
Saksa
Luxemburg
Italia , täällä matkustamme eniten, sillä sukulaisia asuu siellä
Espanja toinen maa, jossa käymme usein, koska hyviä ystäviä siellä
Sveitsi
Monaco, Vaikka se nyt ei olekaan maa vaan ruhtinaskunta
Ranska
olen 36 ja pohjoismaita lukuunottamatta matkustanut vasta aikuisiällä. Lentopelko rajoittaa matkustamista vähän.