Luettele maat missä olet käynyt ja kerro ikäsi
Minusta olisi mielenkiintoista nähdä miten ihmiset täällä matkustelevat.
Kommentit (28)
Virossa (Tallinnassa) joskus työpaikan "virkistysmatkalla", mutta siitä en muista juuri mitään.
Ruotsissa (Kolmårdenissa) puolipakosta hirveässä helteessä ja elukatkin makasi nääntyneinä loukoissaan.
N62vee
Suomi ja Ruotsi(pari kertaa autoiltu Itämeren pohjoisosan ympäri, Turku-Tukholma-lautalla yli).
Rouva sukulaistensa kanssa matkustellut hieman enemmän, mutta en ole kokenut turistirysiä tarvitsevani.
Ikä 47 vuotta.
Gran Canaria & Teneriffa
Ruotsi
Kypros
Saksa
Japani
N28
Albania
Itävalta
Kroatia
Tsekki
Viro
Ranska
Georgia
Saksa
Unkari
Islanti
Italia
Kosovo
Latvia
Liechtenstein
Liettua
Makedonia
Montenegro
Norja
Venäjä
Espanja
Ruotsi
Sveitsi
Ukraina
USA
Curacao
Kambodza
Kiina
Hong Kong
Indonesia
Japani
Laos
Malesia
Mongolia
Singapore
Etelä-Korea
Thaimaa
Vietnam
Australia
40v
Euroopassa miltei kaikki.
Sen sijaaan Euroopan ulkopuolella olen käynyt vain muutamia kertoja. Vähän erikoisempia näistä Chile, Libanon ja Etopia.
Olen 55-vuotias nainen ja työjuttuja lähinnä. Lomailu Suomessa pääosin.
Ruotsi
Norja
Tanska
Saksa
Itävallat
Puola
Viro
Espanja(Kanarialla)
Turkki
Kreeta
Australia
USA
N53
Viro ja Ruotsi (usein tullut käytyä näissä naapurimaissa), Tanska, Saksa, Belgia, Englanti, Irlanti, Ranska, Espanja (5 kertaa), Portugali, Italia (6 kertaa), San Marino, Vatikaani, Kreikka, Tsekki, Turkki, Israel (2 kertaa), Jordania, Tunisia, Kypros (5 kertaa), Thaimaa, Hollannin Antillit
N46, lapsuuden perhe ei matkustellut oikeastaan ollenkaan, sitten kun tuli omia varoja ja mahdollisuuksia reissailla olen matkustellut 2-3 reussua/v. Englannissa ja Saksassa olen asunut yhteensä 5 vuotta.
Ruotsi, Viro ja Kreikka.
N31