Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen vetovoima & tuoksu, liskoaivoni heräsivät!!!

Vierailija
02.12.2018 |

Tapasin tässä työjututtujen parissa miehen, joka aiheutti mussa melko samantien järkyttävän HALUN raahata tuo mies suoraan sanottuna panolle. Siis melkein ensisilmäyksellä menin sisäisesti ihan sekaisin. Ei ollu pelkkä ulkonäkö, olemus ja käytös vaan se jokin määrittelemätön, että huomasin järjen lentävän pikavauhtia ikkunasta ulos... No, sitten tää mies vielä tuoksui älyttömän hyvältä ja mä käyttäydyin kun joku imbesilli tietenkin, yritin olla järkevä ja asiallinen ja niin edespäin... Tässä sit mietin, että onkohan tällainen vetovoima yleensä molemminpuolista vai olinko se vaan minä joka reagoin??? Ja miksi tällainen voimakas reaktio, kun en yleensä ole mikään tunteiden mukana seilaaja. Niin ja on pohjalla muutaman vuoden rajujen vastoinkäymisten sarja ja luulin ettei seksi enää koskaan varmaan kiinnosta eikä miehet eikä varsinkaan suhteet heidän kanssaan ja sitten yhtäkkiä oonkin, kun joku kiimainen naaras vailla mitään kontrollia. Todella outoa ja vähän pelottavaa. Mutta aika ihanaa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP!! Kysy mitä tuoksua mies käyttää, please!!

Vierailija
42/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A. Anja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antelias Anja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antelias Anja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voikohan lähestyvät vaihdevuodet vaikuttaa asiaan, että kroppa kertoo, että nyt ois vikat mahikset käsillä? Ei ole mulla lapsia ja tosiaan ollaan molemmat sinkkuja, joten ei mitään ns. kiellettyä ilmassa.

Ap

Ehkä, mutta mites selität sen, että nyt vasta himottaakin kun vv.t on ohi?

Otatko keinokiimaa estrogeenilisistä?

En ota. En tarvitse sitä. Tarvitsen m*naa.

Äh - miesprovo.

Usko tai älä, olen nainen. Kestin vv.t ilman estrogeenia. Seksiä haluan nyt enemmän kuin koskaan. Veikkaan sen oikeasti johtuvan siitä, että haluan sitä nimenomaan tietyn miehen kanssa.

Miksi joku epälee tätä provoksi, suurin osa naisista on joskus kokenut samanlaisen voimakkaan vetovoiman. 

Koska miehet täällä luulevat, että naiset haluavat vain tietynlaisia miehiä. Ainakin itse on elämässäni kohdannut hyvin harvoin miehen, jota haluan. Eniten haluamani mies on lyhyt, vatsakas ja varmasti objektiivisesti ottaen rumahko. Mutta hänen tuoksunsa. Seksi on aivan lyömätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP!! Kysy mitä tuoksua mies käyttää, please!!

Ei se ole mitäänkeinotekoista tuoksua, mä sain samanlaisen kohtauksen kun haistoin yhden kuuman raksamiehen hien, sellainen joka tulee kun tekee päivän fyysistä työtä. Oisin voinut antaa ihan heti.

Vierailija
44/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies lienee tosi hyvä geneettinen match sulle.

Varmaan tämä. Ennen nykyisen vaimon löytämistä en voinut edes kuvitella toisen ihmisen voivan haista niin hyvältä, voimakkaalta ja vetovoimaisekta.

Eli jos tää mies ois geneettinen match mulle niin mun pitäis sit myös tuoksua hyvälle hänen mielestä. Vai? Joten seuraavalla tapaamiskerralla yksi suihkukerta väliin eikä mitään tuoksuja. Ehkä tilanne sit etenis luontaisesti näitä toisilleen sopivia geenejä jakamaan!

Vierailija
45/50 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tämän ketjun, koska kiinnostaa etenikö tämä ap:n tilanne ikinä vilkuilua pidemmälle! :-)

Itse tällä hetkellä samanlaisessa tilanteessa, mutta varattuja molemmat, joten mitään ei asialle voi tehdä muuta kuin odotella, josko tämä järjetön pyörremyrsky sisällä joku päivä laantuisi. Ihan sekopäistä.

Vierailija
46/50 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan tämän ketjun, koska kiinnostaa etenikö tämä ap:n tilanne ikinä vilkuilua pidemmälle! :-)

Itse tällä hetkellä samanlaisessa tilanteessa, mutta varattuja molemmat, joten mitään ei asialle voi tehdä muuta kuin odotella, josko tämä järjetön pyörremyrsky sisällä joku päivä laantuisi. Ihan sekopäistä.

Muista, että kyse on vain omasta kokemuksestasi ja kehosi aikaansaamasta asiasta. Otollinen tilanne ihastumiseen ja kuvitelma siitä, että toinen tuntee samoin ja kyseessä on jotain maagista.Tämän tiedostaminen voi auttaa pääsemään yli. Normaalisti ihastumisen loppumisen tiellä on ainoastaan ihastuneen haluttomuus päästää irti omasta vaaleanpunaisesta maailmasta.  

Vierailija
47/50 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista, että kyse on vain omasta kokemuksestasi ja kehosi aikaansaamasta asiasta. Otollinen tilanne ihastumiseen ja kuvitelma siitä, että toinen tuntee samoin ja kyseessä on jotain maagista.Tämän tiedostaminen voi auttaa pääsemään yli. Normaalisti ihastumisen loppumisen tiellä on ainoastaan ihastuneen haluttomuus päästää irti omasta vaaleanpunaisesta maailmasta.  

Ymmärrän tämän näkökulman myös ja tätä asiaa olenkin yrittänyt mielessäni yksikseni järkeillä jotenkin tuon suuntaisesti.

Mutta aina kun näen kyseisen miehen, kaikki etäisestikään rationaaliset ajatukset häviävät päästäni samalla sekunnilla. Tuntuu, etten kykene ajattelemaan mitään muuta kuin, että saisinpa ton ihmisen ihollenin NYT (!) enkä suurin piirtein muista miten kävellään tai hengitetään tai ylipäätään käyttäydytään niin kuin normaali ihminen.

En koe olevani ihastunut, en ole puhunut tälle ihmiselle sanaakaan, joten ei pienintäkään hajua onko hän edes mukava tyyppi. Jostain syystä vain haluan häntä ihan suunnattomasti - voisikohan syynä sitten olla täälläkin useasti mainittu geenin yhteensopivuus - tuntuu ettei tällä voi olla mitään muuta järkevää selitystä kuin juurikin joku alkukantainen vietti.

Vierailija
48/50 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"It must be some chemical reaction"

Mick Jagger

Vierailija
49/50 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kyllä kummia juttuja

Miten voi täysin vieraalla ihmisellä olla tollanen vaikutus

Vierailija
50/50 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat kokemukseni seksuaalisesta vetovoimasta eivät ole kyllä millään lailla liittyneet vaaleanpunaisten kuvitelmien pyörittelyyn omassa päässä. Mielummin voisi sanoa, että tuo tunne on iskenyt tajuntaan kuin joku olisi yllättäen lyönyt halolla päähän. Tän syttymiseen ei tarvita muuta kuin puoli sekuntia kestävä katsekontakti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä