Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen vetovoima & tuoksu, liskoaivoni heräsivät!!!

Vierailija
02.12.2018 |

Tapasin tässä työjututtujen parissa miehen, joka aiheutti mussa melko samantien järkyttävän HALUN raahata tuo mies suoraan sanottuna panolle. Siis melkein ensisilmäyksellä menin sisäisesti ihan sekaisin. Ei ollu pelkkä ulkonäkö, olemus ja käytös vaan se jokin määrittelemätön, että huomasin järjen lentävän pikavauhtia ikkunasta ulos... No, sitten tää mies vielä tuoksui älyttömän hyvältä ja mä käyttäydyin kun joku imbesilli tietenkin, yritin olla järkevä ja asiallinen ja niin edespäin... Tässä sit mietin, että onkohan tällainen vetovoima yleensä molemminpuolista vai olinko se vaan minä joka reagoin??? Ja miksi tällainen voimakas reaktio, kun en yleensä ole mikään tunteiden mukana seilaaja. Niin ja on pohjalla muutaman vuoden rajujen vastoinkäymisten sarja ja luulin ettei seksi enää koskaan varmaan kiinnosta eikä miehet eikä varsinkaan suhteet heidän kanssaan ja sitten yhtäkkiä oonkin, kun joku kiimainen naaras vailla mitään kontrollia. Todella outoa ja vähän pelottavaa. Mutta aika ihanaa.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutkin reagoisi siihen mieheen samoin. Seksikkyys ei ole täydellistä komeutta mistä ei saa tarttumapintaa vaan se on jotain syvempää tulevaa. Hyvä ulkonäkö ja päälle joku muu siihen. Ei siinä sen mystisempää.

En ole objektiivisesti ajatellen kaunis mies. Todella lihaksikas mutta myös vatsaa, kasvot ehkä melko komeat mutta olemus ja asema työelämässä sellainen että saan kunnioitusta. Olen kohdannut monia todella kauniita naisia jotka kokevat voimakkaan, eläimellisen kiiman kanssani. Mutta ei kaikki naiset lämpene.

Vierailija
22/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutkin reagoisi siihen mieheen samoin. Seksikkyys ei ole täydellistä komeutta mistä ei saa tarttumapintaa vaan se on jotain syvempää tulevaa. Hyvä ulkonäkö ja päälle joku muu siihen. Ei siinä sen mystisempää.

En ole objektiivisesti ajatellen kaunis mies. Todella lihaksikas mutta myös vatsaa, kasvot ehkä melko komeat mutta olemus ja asema työelämässä sellainen että saan kunnioitusta. Olen kohdannut monia todella kauniita naisia jotka kokevat voimakkaan, eläimellisen kiiman kanssani. Mutta ei kaikki naiset lämpene.

Uskot siis, että statuksesi konpensoi rumuuttasi? Hyvin narsistisilla persoonilla kyllä, mutta yleisesti naisilla ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antelias Anja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voikohan lähestyvät vaihdevuodet vaikuttaa asiaan, että kroppa kertoo, että nyt ois vikat mahikset käsillä? Ei ole mulla lapsia ja tosiaan ollaan molemmat sinkkuja, joten ei mitään ns. kiellettyä ilmassa.

Ap

Ehkä, mutta mites selität sen, että nyt vasta himottaakin kun vv.t on ohi?

Otatko keinokiimaa estrogeenilisistä?

En ota. En tarvitse sitä. Tarvitsen m*naa.

Vierailija
24/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antelias Anja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antelias Anja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voikohan lähestyvät vaihdevuodet vaikuttaa asiaan, että kroppa kertoo, että nyt ois vikat mahikset käsillä? Ei ole mulla lapsia ja tosiaan ollaan molemmat sinkkuja, joten ei mitään ns. kiellettyä ilmassa.

Ap

Äh - miesprovo.

Vierailija
25/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketkä surkimukset edes kehtaa alapeukuttaa aloitusta? Tuohan on vaan ihanaa!

Vierailija
26/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antelias Anja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antelias Anja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jippii, setämiehen fantasia taas kirjallisena esityksenä.

Vierailija
27/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antelias Anja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antelias Anja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Äh - miesprovo.

Usko tai älä, olen nainen. Kestin vv.t ilman estrogeenia. Seksiä haluan nyt enemmän kuin koskaan. Veikkaan sen oikeasti johtuvan siitä, että haluan sitä nimenomaan tietyn miehen kanssa.

Vierailija
28/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ollu mikään erityinen jännis tai sonni. Ihan tavismies varmaan monen mielestä, ehkä jopa ruma eikä mikään sosiaalinen velho. Ei objektiivisesti ajateltuna siis mikään erikoinen. Mutta silti mulla näin raju reaktio. Ja tosiaan toi, että jäätiin koko ajan silmiin kiinni ja mun oli sit pakko kattella seinille ja papereihin loppupäivä. Ja siis oikeesti mä olen järkevä ihminen, ainakin ollut.

Ap

Minulle kävi noin kerran parikymppisenä. Vetovoimaa riittää vielä näin yhteisen reilun 30 v jälkeenkin. Toki olin tavannut aiemmin muitakin miehiä, muttei ne väräyttäneet mitenkään. Tässä tapauksessa lisääntymiselimet kirkui, että tämä on saatava. En tiedä oliko miehelläni yhtä voimakas reaktio, mutta ei sitä nyt niin kauheasti tarvinnut suostutella.

Vierailija
29/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Anja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antelias Anja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antelias Anja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Äh - miesprovo.

Usko tai älä, olen nainen. Kestin vv.t ilman estrogeenia. Seksiä haluan nyt enemmän kuin koskaan. Veikkaan sen oikeasti johtuvan siitä, että haluan sitä nimenomaan tietyn miehen kanssa.

Miksi joku epälee tätä provoksi, suurin osa naisista on joskus kokenut samanlaisen voimakkaan vetovoiman. 

Vierailija
30/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minusta ei kiinnostu naiset ikinä?

Vierailija
31/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin käy kun kohtaa sonnin.

🐂

🐂 RUISK - - - - o===B

Vierailija
32/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin käy kun kohtaa sonnin.

🐂

🐂 RUISK - - - - o===B

Nyt on heppi vähän vinossa tai sitten kivekset.

Vierailija
33/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800-luvulla tuota kutsuttiin hysteriaksi ja lääkärit hoitivat näitä naisia stimuloimalla heidän sukuelimiään.

Vierailija
34/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että sait vastakaikua kiimallesi...?

Oletko miettinyt seuraavaa siirtoa?

Ethän sä voi jättää tuota juttua katsomatta, jos kerran esteitä ei ole kummallakaan.

Vierailija
35/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lienee tosi hyvä geneettinen match sulle.

Vierailija
36/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakin oli tuollainen yhteen mieheen...mutta se ei ollut molemminpuolista.

Vierailija
37/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että sait vastakaikua kiimallesi...?

Oletko miettinyt seuraavaa siirtoa?

Ethän sä voi jättää tuota juttua katsomatta, jos kerran esteitä ei ole kummallakaan.

No, kun en tiedä oliko yhtään samat reaktiot vastapuolella, ainakin vaikutti tykkäävän mun seurasta, mutta ei ollu flirttiä kummaltakaan puolelta. Oli vaan sitä tuijottelua. Mutta en tiedä yhtään miten etenen, kun käytökseni luultavasti menee taas ihan naurettavan omituiseksi, kun tapaan miehen uudemman kerran...ja sitten, jos se olen vaan minä, joka sekoilen hormonihuuruissani!

Ap

Vierailija
38/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1800-luvulla tuota kutsuttiin hysteriaksi ja lääkärit hoitivat näitä naisia stimuloimalla heidän sukuelimiään.

Yliseksuaalisiööe on nykyisinkin jarrua. Sairaushan se tuollainen elukkaefekti jo nykykehityksessä on, vaikka ei nälkää tai paskahätää kummempi olekaan. Aivot prakaa.

Vierailija
39/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitkään liskoaivot ole, normaalit hetoroseksuaalisen aikuisen naisen aivot. Ei huolta.

Vierailija
40/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lienee tosi hyvä geneettinen match sulle.

Varmaan tämä. Ennen nykyisen vaimon löytämistä en voinut edes kuvitella toisen ihmisen voivan haista niin hyvältä, voimakkaalta ja vetovoimaisekta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi