Kuka on Game of Thronesin naisista kaunein?
Niin, siinäpä kysymys. Voit myös kertoa vastauksen yhteydessä, oletko mies vai nainen.
Itse olen nainen ja vastaan, että Dany, eli Lohikäärmeiden äiti. Pitkä, valkoinen tukka ja suloiset nukenkasvot.
Kommentit (62)
Ne sand snake -siskokset Dornesta, varsinkin se lyhyttukkainen.
Linkkiä, en ole koskaan nähnyt ainuttakaan
Vierailija kirjoitti:
Robb Starkin vaimo oli kyllä kunnon namu!
Minusta hevoskasvoinen ja vähän hiirulaismaisen näkönen. Väritön. Ei kääntäisi katsetta.
Emilia Clarke on sarjassa kuuma, mutta muualla oikein ei.
Vierailija kirjoitti:
Mother_of_Dracons kirjoitti:
Niin, siinäpä kysymys. Voit myös kertoa vastauksen yhteydessä, oletko mies vai nainen.
Itse olen nainen ja vastaan, että Dany, eli Lohikäärmeiden äiti. Pitkä, valkoinen tukka ja suloiset nukenkasvot.
Se on sarjassa blondina hätkähdyttävän kaunis. Tosielämässä brunettina arkisemman näköinen.
Totta! Olen hämmästellyt samaa, kun nähnyt hänestä kuvia esim. punaisella matolla. Näyttää kasvoistakin jotenkin vanhemmalta. Toki nuo studiovalot pehmentää jne, mutta blondina niin kaunis, että ihan toisesta maailmasta.
Mieheni mielestä Daenerys
Minusta Sansa tai Cersei
Dany sarjassa, oikeassa elämässä Cercei eli Lena Hadey.
Sansa vaan kaunistuu joka tuotantokaudella.
Ygritte. Oikeassa elämässä Maisie Williams on aivan tajuttoman kaunis ja suloinen nuori nainen.
Naisen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta sehän oli ihan lapsi muutenkin ne kolme ekaa :D
Miehestä Dany, omasta mielestä Missandei tai Talisa.
Punatukkainen villi, joka tosi elämässä on Jon Snown vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Jep, hänestä tulee vielä iso nimi Hollywoodissa. Seuraava Scarlett Johansson 😘
Vierailija kirjoitti:
Ygritte on kuuma ja villi.
Täydellinen vartalo 😘
Ygritte oli ärsyttävä ja jotenkin ällö. Mietin kokoajan että haisee. Ja se "You know nothing Jon Snow" Hyi hitto!
Danyllä liian täytetyt huulet, kokoajan mietti että onko tuollakin ollut huulten täyttö muodissa.
Cercei ja Margery varmaankin kauneimmat.
Ja nainen olen.
Se on sarjassa blondina hätkähdyttävän kaunis. Tosielämässä brunettina arkisemman näköinen.