Mitä kaipaat nuoruudestasi?
Kommentit (32)
Sitä että arki ja viikonloput erottuivat toisistaan. Vuorotyöläisellä kun "viikonloppu" ei aina ole samaan aikaan muun perheen kanssa.
Kaveripiirin yhteishenkeä.
Muuten en mitään kaipaakaan. Inhosin lukio-opiskelua, inhosin kotona asumista, inhosin rahattomuutta ja tyttöystävän saaminen oli vaikeampaa kuin naisten iskeminen aikuisena.
Nuorille kesätöitä, vasta valmistuneille työpaikkoja. Työllisyyttä työtä haluaville ja uskoa parempaan tulevaisuuteen.
Hoikkuutta ja kauniimpia kasvoja, silloin pysyi helpommin normaalissa painossa, vaikka herkuttelikin. Kasvot olivat paremman näköiset. Ei kuullut irvailuja läskistä eivätkä miehet pilkanneet kasvojani, kun vanhenemisen merkkejä ei ollut. Olen varmaan kohdannut viime vuosina miehiä, joilla on pissiä päässään ja jotka kokevat oikeudekseen arvostella naista. T. Nainen kohta 47 v.
Viinalla läträys ja tupakointi olivat ainoita hauskoja asioita nuoruudessani.
Kauneutta ja seksikkyyttä ja niiden vaikutusta miehiin. Alan muuttua pikkuhiljaa näkymättömäksi miehille. Pinnallista valittaa tällaisesta, mutta kyllä se kirpaisee.
Huolettomuutta minäkin. Sain elää kivan nuoruuden ja vaikka koulussa paljon kiusattiinkin, oli onneksi myös ystäviä, jotka pitivät puoliani. Kaverijoukkoa, josta aina joku löytyi, kun vain ulos meni.
Ja myös sitä naiiviakin jännitystä mitä usein tunsi, kun oli tiedossa jotain "menoa".
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuutta ja kauniimpia kasvoja, silloin pysyi helpommin normaalissa painossa, vaikka herkuttelikin. Kasvot olivat paremman näköiset. Ei kuullut irvailuja läskistä eivätkä miehet pilkanneet kasvojani, kun vanhenemisen merkkejä ei ollut. Olen varmaan kohdannut viime vuosina miehiä, joilla on pissiä päässään ja jotka kokevat oikeudekseen arvostella naista. T. Nainen kohta 47 v.
Miten itse kohtelit miehiä, kun vielä olit nätti ja nuori? Jos kohtelit huonosti, niin karmaa tuo nyt sitten vaan on.
Minusta miehet suhtautuvat pieniin " kauneusvirheisiin" paljon rennommin. Ne on naiset, jotka kyttää ja arvostelee.
Että oli turvallista tulla vaikka yöllä kotiin baarista. 80luvulla
Terveyttä ja hyvää kuntoa, askelten keveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen turvattomuuden tunne on netin aiheuttama harha. Poliisin tilastot tietävät, että 80-luvulla oli paljon enemmän väkivaltaa kuin nykyisin.
Itse en kokenut nuoruutta huolettomaksi. Inhosin kotona asumista ja sitä painetta ja paheksuntaa vanhempien taholta.
En varmaan kaipaa mitään. Oma elämäni alkoi, kun sain oman perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse kohtelit miehiä, kun vielä olit nätti ja nuori? Jos kohtelit huonosti, niin karmaa tuo nyt sitten vaan on.
Minusta miehet suhtautuvat pieniin " kauneusvirheisiin" paljon rennommin. Ne on naiset, jotka kyttää ja arvostelee.
Kohtelin vastakkaista sukupuolta yleisesti ottaen hyvin, olin vielä arempi ja ujompi nuorena kuin nyt. Jos ääliöt tunki iholle, karkotin heidät pois. Omia puoliaan saa ja täytyy pitää. Kun olin 21 v, eräs nainen tuli selittämään mulle, että mun on vaikea löytää paria, kun olen niin pitkä (olen 170 cm, heh heh, en mikään älyttömän pitkä ja suhteita on ollut). Näin vanhempana naisena miehet ovat arvostelleet ulkonäköäni, naiset eivät niinkään.
Kaipaan sitä, että oli niin helppo saada töitä. Voi kokeilla montaa hommaa. Hyvällä käytöksellä ja ahkeruudella pääsi eteenpäin, papereilla ei ollut niin väliä.
Kai sitä tunnetta että kaikki on vielä mahdollista, ja että päivä paistaa vielä risukasaankin. Ei paistanut, kaikki meni vielä enemmän perseelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä ollut turvallista, ei tosiaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse kaipaan sitä vapautta ja huolettomuutta.
Tää on jännä juttu kun nuoruuteen aina liitetään vapaus ja huolettomuus. Ei mun nuoruus ollut vapaata ja huoletonta, eikä kaikkien muidenkaan. Nyt nelikymppisenä on huolettomampaa.
Sitä kun jaksoi monta kertaa yössä - nyt tulee uni jo yhden kerran jälkeen.
En mitään