Mitä kaipaat nuoruudestasi?
Kommentit (32)
Kaipaan sitä työmoraalia mitä minulla oli näiden asioiden yhteydessä mitä minulla oli palstalla hetki sitten. Asenteeni on kohdallaan.
Superihmisiä on maapallossa jotka eivät vaikuta asenteen mutta toisen asenteen saavuttamiseen he voivat vaikuttaa.
N-ee-ke-rit eivät hyväksy että on superihmisiä koska heille ei yksinkertaisesti kuuluu jotkut asenteen omaavat hyödykkeet.
Freesimpää ulkonäköä, energiaa ja sitä, että aina tuntui olevan jotain kivaa odotettavaa tulevaisuudessa ja tavoitteita, jotka innostivat. Ei se ole enää sama yli 3-kymppisenä. Yleensäkin uudesta innostumisen tunnetta ja sitä, ettei aika tuntunut vierivän kuin hiekka tiimalasissa, kuten nyt vanhempana. Aikaa tuntui olevan loputtomasti eikä elämän rajallisuus vielä huolettanut.
En mitään. Nuoruus oli mukavaa aikaa, mutta en haluaisi sitä enää elää, koska nyt on vielä mukavampaa.
Lähdettiin spontaanisti yöhön ja oli vielä lähtijöitä jotka sitten jo nopeasti harvenivat seurustelun ja pariutumisen myötä.
Hyvää näkökykyä ja hoikkaa kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauneutta ja seksikkyyttä ja niiden vaikutusta miehiin. Alan muuttua pikkuhiljaa näkymättömäksi miehille. Pinnallista valittaa tällaisesta, mutta kyllä se kirpaisee.
Kai se on onni sekin että on aina ollut näkymätön miehille, niin mikään ei muutu vanhetessa eikä tarvitse jäädä kaipaamaan.
T: nainen kohta 29
Vierailija kirjoitti:
Freesimpää ulkonäköä, energiaa ja sitä, että aina tuntui olevan jotain kivaa odotettavaa tulevaisuudessa ja tavoitteita, jotka innostivat. Ei se ole enää sama yli 3-kymppisenä. Yleensäkin uudesta innostumisen tunnetta ja sitä, ettei aika tuntunut vierivän kuin hiekka tiimalasissa, kuten nyt vanhempana. Aikaa tuntui olevan loputtomasti eikä elämän rajallisuus vielä huolettanut.
Ai, jännä... Olen murehtinut elämän rajallisuutta ja ajan nopeaa kulumista siitä lähtien kun olin noin 18.
Kivaa odotettavaa ei myöskään tunnu olevan vaan elämä on tasaisen tyhjää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kaipaan sitä vapautta ja huolettomuutta.
Tää on jännä juttu kun nuoruuteen aina liitetään vapaus ja huolettomuus. Ei mun nuoruus ollut vapaata ja huoletonta, eikä kaikkien muidenkaan. Nyt nelikymppisenä on huolettomampaa.
Se huolettomuuden ilmapiiri mitä minä monen muun tavoin koen tunteneeni johtui nuorena mm. Siitä että oltiin vielä koulussa. Ei tarvinnut stressata tulevaisuudesta kun oli vuosiksi eteenpäin selvät suunnitelmat, se vapautti energiaa kaikkeen muuhun kivaan :)
No sitä nuoruutta sinänsä ja tervettä selkää.