Miltä se teidän joulu maistuu?
Olenko ainoa, jonka mielestä nuo mainokset on aika veemäisiä? Siis ihan olen keskiluokkainen itse, mutta eikö noissa mainoksissa hierota naamaan perusjoulukliseillä kaikkia niitä, jotka ei jostain syystä vietä joulua niiden kliseiden mukaan? Itselle tulee jotenkin hyvin epämiellyttävä olo noista mainoksista ja yritän saada kiinni mistä se johtuu. Kokeeko kukaan muu noita mainoksia samalla tavalla? Siis ihan selkäpiitä karmii kun Taneli Mäkelä kohdistaa katseensa kameraan ja syyllistävästi kysyy "miltä se _teidän_ joulu maistuu?" Tekee mieli vastata että mitä vattua se sulle kuuluu. Ja siis ihan olen tyytyväinen meidän jouluun ja jouluruokiin, enkä oikein ymmärrä miksi tuo mainos herättää itsessä niin voimakkaan negatiivisen reaktion. Tekee mieli huutaa että antakaa ihmisten viettää sellaista joulua kun ne haluaa.
Kommentit (18)
Eikö ketään muita ärsytä noi mainokset? T.ap
Vierailija kirjoitti:
Noista on jauhettu tällä palstalla jo koko joulukuu, enää ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista on jauhettu tällä palstalla jo koko joulukuu, enää ei jaksa.
Okei. Täytyypä googlata. En ole palstaillut viime aikoina kovin ahkerasti niin on mennyt itsellä täysin ohi. T.ap
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä joulu maistuu kebabpizzalle. Mainoksista en tiedä kun en telkkaria, radiota tai lehtiä lue ja selaimessa on adblockeri.
Kyllä olet pihalla. Hanki elämä.
Kohta perunoita ja lämminsavulohta. Juustoja oli lounaaksi.
Laitoin äsken sillikaviaaria ruisleivälle. Joulupöytä katetaan vasta myöhemmin.
Pöydällä on Fazerminttejä.
Missä niitä mainoksia muka näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Laitoin äsken sillikaviaaria ruisleivälle. Joulupöytä katetaan vasta myöhemmin.
Pöydällä on Fazerminttejä.
Makunsa kullakin.
Ne ketä tuo mainos ärsyttää, niin oletteko hoksanneet miksi? Ihan hämmästyin omaa voimakasta reaktiota. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen meidän jouluun, niin ei se ärsytys (tai oikeastaan kammotus) voi mistään omista kelpaamattomuuden tunteista tulla. Jotenkin nousee ihan viha koska tietää että monella on tänä jouluna erityisen tiukkaa rahasta. Samoin kun tietää että on monia yksinäisiä ihmisiä tai muita jotka ei edes halua toteuttaa jouluna noita kliseitä. Niin, se tuossa tökkii että halutaan osoittaa että näin sitä joulua tulee viettää, kuka se s-kauppa ja Mäkelä on sanomaan miten ihmisten tulisi joulu viettää? Paljon jouluhenkisempi mainos on esim coca cola -mainos, jossa poika rakentaa pahvilaatikoista viestikanavan ja kutsuu vanhan naisen syömään. Vaikka onkin amerikkalaisen imelä mainos, niin siinä on sentään kuitenkin jouluun kuuluvaa lämpöä ja yhteisöllisyyttä.
No S-marketin mainoksethan olleet huonoimpia aina.
Samaa mieltä. Se Taneli Mäkelän veetuilu ja mainosterrori sais jo loppua!
Äijä näyttää ja kuulostaa ihan puliukolta. Turhaa pullistelua hienoilla ruuillaan. En tajua mainoksen ideaa joten pysyn ulkona ääskaupasta.
Tällä hetkellä joulu maistuu kebabpizzalle. Mainoksista en tiedä kun en telkkaria, radiota tai lehtiä lue ja selaimessa on adblockeri.