Vikingsien Ivar the boneless on kuuma!!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh.
Thaimaassa on vielä kuumempaa +32
Vierailija kirjoitti:
Ivarin näyttelijä on todella monipuolinen, siitä saa ihan muokkaamalla mitä vaan.
Ja tuosta Ivarin henkilöhahmosta.. historiallisestihan hahmo on ollut todella julma, ehkä tässä on haluttu pitäytyä lähellä todellista henkilökaraktääriä. Mutta tuo vähän ärsyttää että muutama jakso takaperin raahasi jalkojaan perässään ja nyt jo kävelee suvereenisti kepin kanssa.
No, siitä karaktääristä ei oikeasti tiedetä kovin paljon, joten kyllä se sarjan Ivar on lähes kokonaan mielikuvituksen tuotetta. Ja tuntuu, että mielikuvitus on nyt loppunut, ja se on korvattu kliseillä.
Vierailija kirjoitti:
Rollosta oli tehty vanha mies mutta Lagertha ei vanhene koskaan, vain peruukki oli vaihdettu harmaaksi.
Kate Winnick on ehkä maailman kuumin ja kaunein nainen. Uskomatonta, ettei sillä ole miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rollosta oli tehty vanha mies mutta Lagertha ei vanhene koskaan, vain peruukki oli vaihdettu harmaaksi.
Kate Winnick on ehkä maailman kuumin ja kaunein nainen. Uskomatonta, ettei sillä ole miestä.
Ehkäpähän hän tykkääkin tytöistä.
Sitähän mä olen sanonut jo pari vuotta, mutta täällä vaan on ammuttu mun kuumottelut alas. On mulla yksi kannattajakin ollut.
Kuuma on, kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpähän hän tykkääkin tytöistä.
Kate ei tykkää miehistä. Onhan tuo jo itsestäänselvää kun on pyörittänyt itsepuolustusmestoja naisille jo parikymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ivarin näyttelijä on todella monipuolinen, siitä saa ihan muokkaamalla mitä vaan.
Ja tuosta Ivarin henkilöhahmosta.. historiallisestihan hahmo on ollut todella julma, ehkä tässä on haluttu pitäytyä lähellä todellista henkilökaraktääriä. Mutta tuo vähän ärsyttää että muutama jakso takaperin raahasi jalkojaan perässään ja nyt jo kävelee suvereenisti kepin kanssa.
No, siitä karaktääristä ei oikeasti tiedetä kovin paljon, joten kyllä se sarjan Ivar on lähes kokonaan mielikuvituksen tuotetta. Ja tuntuu, että mielikuvitus on nyt loppunut, ja se on korvattu kliseillä.
https://www.google.com/search?q=alex%20h%C3%B8gh%20andersen&tbm=isch
Vierailija kirjoitti:
Sitähän mä olen sanonut jo pari vuotta, mutta täällä vaan on ammuttu mun kuumottelut alas. On mulla yksi kannattajakin ollut.
Kuuma on, kuuma.
Oikeasti?
Musta Ivar oli kuuma jo silloin kun vasta ryömi käsillään. Lisäksi se että janoaa kostoa äitinsä tappamisesta on kuumottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo vielä kattonu uusimpia, mutta kommentoin että niin on! :) Siis Ivar kuuma. :D
Niin ja piti vielä lisätä, että miten Ragnarin muista pojista tuli niin hemmetin nynnyjä ja löysiä nyhveröitä? Lukuunottamatta Björniä ja Ivaria.
Älä lue pidemmälle jos et ole vielä katsonut uusimpia jaksoja..,
Mutta...
Björnhän siis on Rollon poika
Siis mikä juttu tää on, ei kai oikeesti??
Vierailija kirjoitti:
Pahat tyypit saa avmamman sekaisin himosta.
Miksi?
T kiltti mies
...ja tällaisen tekstin kirjoittajat etsiskelevät jo köydenpätkää, kun vauva-palstalla puhutaan tv-sarjan hahmosta. Muahahahahah!
Onko nykyään muita kuin kuumia miehiä olemassa? No eipä ole!
Eikä se Hvitserk ole paljon huonompi, kyllä niitä poikia katselee ilolla.
Kohta taas tulee uusi jakso ja voi vapaasti kuolata. Miksei Suomessa ole tuollaisia miehiä, Tanskaanko tässä pitää mennä??
Vierailija kirjoitti:
Kohta taas tulee uusi jakso ja voi vapaasti kuolata. Miksei Suomessa ole tuollaisia miehiä, Tanskaanko tässä pitää mennä??
Ei ole Suomessa ei. Jasper Pääkkönen ei paljon pikkareita tiputtele siinä sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin? Huomennako? Vaikka kuolaan sen piispan perään, on paremman ikäinen. Ivarin näyttelijä on liian nuori.