Vikingsien Ivar the boneless on kuuma!!
Huhhuh.
Kommentit (37)
Rollosta oli tehty vanha mies mutta Lagertha ei vanhene koskaan, vain peruukki oli vaihdettu harmaaksi.
En oo vielä kattonu uusimpia, mutta kommentoin että niin on! :) Siis Ivar kuuma. :D
Vierailija kirjoitti:
En oo vielä kattonu uusimpia, mutta kommentoin että niin on! :) Siis Ivar kuuma. :D
Niin ja piti vielä lisätä, että miten Ragnarin muista pojista tuli niin hemmetin nynnyjä ja löysiä nyhveröitä? Lukuunottamatta Björniä ja Ivaria.
Vierailija kirjoitti:
Iivari on ilkeä ja tuhma impotentti. Rollo on kuuma.
Kyllä se lapsia tulee saamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja piti vielä lisätä, että miten Ragnarin muista pojista tuli niin hemmetin nynnyjä ja löysiä nyhveröitä? Lukuunottamatta Björniä ja Ivaria.
Älä lue pidemmälle jos et ole vielä katsonut uusimpia jaksoja..,
Mutta...
Björnhän siis on Rollon poika
Mä katson just The last Kingdomii. Siinäkin on silmäniloa.
Tapailin joskus yhtä aivan upeaa miestä. Lähemmäs kaksimetrinen, hartiat, kuin ladonovet, vaaleat hiukset, punertava parta ja vihreät silmät. Vieläkin kaduttaa, etten silloin pyytänyt sitä pukeutumaan viikingiksi petipuuhiin 🙊🙊🙊 kadun tätä varmaan vielä vanhainkodissakin.
Ubbe on jotenkin mitäänsanomattoman näköinen. Se Hvitserk on myös melko hyvännäköinen, ei Ivarin veroinen kuitenkaan.
Mä en vielä ole katsonut noita uusia jaksoja, mutta olen samaa mieltä siitä, että on kuuma. Sen sijaan itse hahmo ei mun mielestä ole kovin hyvä, vaan liian överi, samoin kuin se hunk-piispa. Mun mielestä sarjan alkupään tuotantokaudet olivat todella hyviä, sitten alettiin revitellä jotenkin väärällä tavalla. Jos Ivar olisi vaikka kaksi pykälää kesympi, hahmo ei tuntuisi niin väkisin tehdyltä ja kyllästyttävältä. Nyt tuntuu, että Ivarissa ei ole mitään, mikä voisi yllättää, kun koko ajan mennään samalla sapluunalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vielä ole katsonut noita uusia jaksoja, mutta olen samaa mieltä siitä, että on kuuma. Sen sijaan itse hahmo ei mun mielestä ole kovin hyvä, vaan liian överi, samoin kuin se hunk-piispa. Mun mielestä sarjan alkupään tuotantokaudet olivat todella hyviä, sitten alettiin revitellä jotenkin väärällä tavalla. Jos Ivar olisi vaikka kaksi pykälää kesympi, hahmo ei tuntuisi niin väkisin tehdyltä ja kyllästyttävältä. Nyt tuntuu, että Ivarissa ei ole mitään, mikä voisi yllättää, kun koko ajan mennään samalla sapluunalla.
Samaa mieltä. Ragnarissa oli paljon eri ulottuvuuksia ja yllätyksellisyyttä. Ikinä ei tiennyt mitä hän seuraavaksi tekee. Hänestä olisi mielestäni voinut tehdä useammankin tuotantokauden.
Ragnar oli ainutlaatuinen! Itselleni ehkä unohtumattomin hahmo ikinä, kaikista leffoista ja sarjoista koskaan. Tosi paha ja tosi hyvä samassa tyypissä. Syvästi inhimillinen heikkouksineen, toisaalta vahva ja peräänantamaton kuin timantti. Näyttelijävalinta täysi kymppi!
Ivar inhottavuudestaan huolimatta on ainut pojista, jossa on edes häivähdys Ragnarin karismaa. Kunpa löytyisi historiankirjoitusta heistä enemmän!
https://www.google.com/search?q=ivar%20the%20boneless%20actor