Tunnen Suomen ihmis-Kenin, eli Joni Virtasen. Haluatko kysyä jotain?
Olen tuntenut hänet yli 10 vuotta. Jo ennenkuin hänestä tuli ”julkkis”. Tunnen myös hänen ystäviään, esim. Marianne Kallion, Maria Monden, Petri Pennasen, Sofia Immosen (entinen Juha Immonen), Elena Vikströmin, Johanna Tukiaisen ja tunsin myös Julia Tukiaisen. Johanna Tukiainen on joskus hyökännyt kimppuuni. Hullu nainen! Todella agressiivinen.
Vastaan kysymyksiin, jos joku haluaa kysyä jotain.
Kommentit (33)
Paniko Joni Tuksua?
Ja miksi Tuksu sai asua Albertilla ilmaiseksi 10 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Olen nainen.
Ap
Arvasin. Miehet ei alentuisi juoruilemaan ja levittelemään ”kavereiden” yksityisasioita julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Olen nainen.
Ap
Arvasin. Miehet ei alentuisi juoruilemaan ja levittelemään ”kavereiden” yksityisasioita julkisuuteen.
Miehet on yhtä pahoja ellei pahempiakin.
Kuuluvatko Hannu Janunen ja Juha Hottinen tuttavapiiriisi?
Vierailija kirjoitti:
Paniko Joni Tuksua?
Vastasin tähän, mutta vastaus poistui. Valitan. Lyhyt vastaus ensimmäiseen: ei. Tuksu yritti väkisin ja onnistui suutelemaan väkisin.
Joni kertoi ällöjä ja likaisia yksityiskohtia tästä. Kirjoitin pitkän viestin, jossa oli selvitys tilanteesta, mutta se ilmeisesti sensuroitiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut hänet yli 10 vuotta. Jo ennenkuin hänestä tuli ”julkkis”. Tunnen myös hänen ystäviään, esim. Marianne Kallion, Maria Monden, Petri Pennasen, Sofia Immosen (entinen Juha Immonen), Elena Vikströmin, Johanna Tukiaisen ja tunsin myös Julia Tukiaisen. Johanna Tukiainen on joskus hyökännyt kimppuuni. Hullu nainen! Todella agressiivinen.
Vastaan kysymyksiin, jos joku haluaa kysyä jotain.
en halua, jos kysyttävää kysyn itse häneltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paniko Joni Tuksua?
Vastasin tähän, mutta vastaus poistui. Valitan. Lyhyt vastaus ensimmäiseen: ei. Tuksu yritti väkisin ja onnistui suutelemaan väkisin.
Joni kertoi ällöjä ja likaisia yksityiskohtia tästä. Kirjoitin pitkän viestin, jossa oli selvitys tilanteesta, mutta se ilmeisesti sensuroitiin.
Ap
No entäs toi Albertti? Laita lyhyt vastaus. Kiristellä Mikaa ja millä?
Tsemppiä vaan Jonille.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluvatko Hannu Janunen ja Juha Hottinen tuttavapiiriisi?
Heh! Kavereiden kesken Janus-Hanski ja Hottis-Juha :D
Entäs Otto Kanarinen?
Kuka maksaa Jonin leikkaukset? Mitä mieltä Jonin sukulaiset (romanit) ovat tästä kaikesta?
Onko sulla lupa levitellä hänen asioitaan?
Näin teidät pari viikkoa sitten. Kaverisi näytti -jos mahdollista-, vielä kauheammalta kuin lehtikuvissa kiiltävine poskineen jne. Onko niin että kun ei keksi enää mitään muuta tapaa viettää elämäänsä lorvien niin sit ryhtyy tuollaiseen? Ja ymmärtääkö kaverisi että tasan ketään, sitä jotain öö-luokan telkkarikanavaa lukuunottamatta, ei kiinnosta tuon lyhyenlännän nobodyn transformaatio? Ei tule sillä tienaamaan kuin kivut ja lyhyemmän elämän itselleen, plus vielä paljon enemmän kiusaamista kuin nyt kokee