Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Natalie Portman valittiin maailman kauneimmaksi naiseksi tutkimuksessa..

Vierailija
02.12.2018 |

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/2015033119450028

sydämenmuotoiset kasvot, tummat piirteet, ruskeat manteli silmät ja pieni ja kapea nenä tekee täydelliset kasvot.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo David Gandy ei ole koskaan ollut mitenkään erityisen komea. Hänellä on hyvä vartalo ja kokonaisuutena hyvä, mutta ei kasvoista mikään suuren luokan komistus.

Komea on, nuo loput miehet ei todellakaan, eiei. Kuka hölmö noita tutkimuksia tekee. Tuolla nataliallakin silmät nenä suu, kaikki pienellä alalla ja liikaa leveyttä poskissa. Maailman kauneimmat yritetään aina valita muutaman julkkiksen seasta vaikka kauniimpia on satoja miljoonia.

Meni vähän maku Samsungiin että he rahottavat tälläsiä "tutkimuksia". Eikö noikin rahat lahjotettuna johonkin hyväntekeväisyyteen olis firmalle parempaa mainosta? Tai vaikka työntekijöiden palkkoihin.

Vierailija
22/36 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Natalie ole Hardvarin käynyt? Toiset saa toisia enemmän.

Mutta toisaalta Natalia on kovin "köyhä" A-luokan näyttelijäksi. Omaisuus oli joku 2 miljoonaa kun esimerkiksi Johanssonilla taitaa olla lähemmäs 200 miljoonaa.

Google haulla Johanssonille tuli 100miltsiä ja Portmanille 60miljoonaa. Ja kyllähän Nataliella on Johanssoniin nähden muita avuja niin paljon enemmän ettei yks 40miltsiä tunnu missään!

Hassua ajatella että joku Räikkönen on monin kerroin rikkaampi kun noi maailmantähdet ja että jollain lentoemäntä Mintulla on yhtäkkiä mahdollisuus samaan elintasoon noiden kanssa. Mintussahan on vähän samaa näköäkin Natalien kanssa.

On noilla varmasti vähintään yhtä paljon rahaa, nuohan arviot perustuu ties mihin yksittäisten leffojen palkkioihin eikä ota huomioon sijoituksia ja kaikkia mainosmiljoonia jne. Mutta niin, Mintun rahojahan ne ei ole vaan Kimin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo David Gandy ei ole koskaan ollut mitenkään erityisen komea. Hänellä on hyvä vartalo ja kokonaisuutena hyvä, mutta ei kasvoista mikään suuren luokan komistus.

Komea on, nuo loput miehet ei todellakaan, eiei. Kuka hölmö noita tutkimuksia tekee. Tuolla nataliallakin silmät nenä suu, kaikki pienellä alalla ja liikaa leveyttä poskissa. Maailman kauneimmat yritetään aina valita muutaman julkkiksen seasta vaikka kauniimpia on satoja miljoonia.

Meni vähän maku Samsungiin että he rahottavat tälläsiä "tutkimuksia". Eikö noikin rahat lahjotettuna johonkin hyväntekeväisyyteen olis firmalle parempaa mainosta? Tai vaikka työntekijöiden palkkoihin.

Samsungilla on aina ollut paskat mainokset. Aika tavallista tuolla alalla kun työntekijät ovat normaalista elämästä vieraantuneita nörttejä.

Vierailija
24/36 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kasvojen symmetriasta, Englannin kaunein tyttö:

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-2132896/Florence-Colgate-Gir…

Eikä ole leikelty kuten nuo Hollywood tähdet. Latinalaiset värit kyllä tekee kasvoista valovoimaisemat kuin hailakat pohjoiset värit.

Vierailija
25/36 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole leikelty kuten nuo Hollywood tähdet. Latinalaiset värit kyllä tekee kasvoista valovoimaisemat kuin hailakat pohjoiset värit.

Sun viesti on vähän ristiriitainen. Englannin kaunein tyttö on kaunis nimenomaan hailakoilla pohjoisilla väreillä. Ja äitinsä myös.

Vierailija
26/36 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu ei kyllä ole ollenkaan Natalien näköinen!!

Mutta kaunein on mun mielestä Keira Knighley ja Emma Watson.

Vierailija
27/36 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/36 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portman on juutalainen.

Vierailija
29/36 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel pohjat  hänellä niin on upea aina.

Vierailija
30/36 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ollut mikään kaunotar.

Vierailija
31/36 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Portman kyllä kaunis, mutta olisi vielä kauniimpi jos olisi vähän pitempi nenä, kapeammat kasvot ja ohuemmat huulet.

Vierailija
32/36 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti mut ei mikää wow, siis mun mielsstäxD

Vierailija
33/36 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kaunis! Omaa silmää miellyttää Scarlett Johansson paremmin, mutta olenkin aina tykännyt enemmän blondeista ;)

N27

Vierailija
34/36 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole klassinen naama kuten Portmanilla ja Knightleyllä on. Tuo on tavisnaama. Liian pyöreä ja nöpönenäinen.

Vierailija
35/36 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK. Mun vaimo (41 v.) on paljon kauniimpi. Itse asiassa 30% alle 50-vuotiaista Suomi-naisista on kauniimpia. Mutta kukaan ei tullut laittaneeksi heitä ehdolle. 🤷🏼‍♂️

Vierailija
36/36 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tota mallinnusta, tosi persoonattoman ja värittömän näköinen tavis. Oon itsekin ihan samannäköinen paitsi mulla on vain isommat ja siniset silmät sekä pidemmät hiukset. Ja olen kyllä just nimenomaan tosi tavis.

Natalia Portman ei myöskään ole musta kovin erikoisen näköinen. Jotain keskiarvonaistako siis pidetään maailman kauneimpana?