Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui kun ei saanut seksiä. Jatkaisitko tutustumista sijassani?

Vierailija
01.12.2018 |

Uusi tuttavuus vonkasi ja yritti painostaa seksiin. En suostunut ja hän suuttui ja käyttäytyi ilkeästi. On kyllä sen jälkeen yrittänyt lämmitellä taas. Antaisitko minuna vielä mahdollisuuden?

Taustatietona mainittakoon, että tämä mies on vuosikausiin ensimmäinen, joka on osoittanut kiinnostusta/tehnyt mitään sen eteen. Eli menekki minulla aika lailla 0. Ilman häntä voin olla loppuelämäni ilman seksiä tai minkäänlaista suhteen tynkää.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole asiallista käytöstä mieheltä, ei jatkoon. Ja vinkiksi, kyllä seksiä on tyrkyllä yllin kyllin, niitä hyviä kumppaneita ei.

Jos kärsit fobioista ja elämäsi on rajautunut paikkoihin ABC niin seksiä ei todellakaan ole tyrkyllä yllin kyllin. Tai itse asiassa ollenkaan. Ehkä kerran 5 vuodessa tulee vastaan tällainen "tilaisuus".

Vierailija
22/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi tuttavuus vonkasi ja yritti painostaa seksiin. En suostunut ja hän suuttui ja käyttäytyi ilkeästi. On kyllä sen jälkeen yrittänyt lämmitellä taas. Antaisitko minuna vielä mahdollisuuden?

Taustatietona mainittakoon, että tämä mies on vuosikausiin ensimmäinen, joka on osoittanut kiinnostusta/tehnyt mitään sen eteen. Eli menekki minulla aika lailla 0. Ilman häntä voin olla loppuelämäni ilman seksiä tai minkäänlaista suhteen tynkää.

Minä laittaisin moisen moukan estoon. Sen verran  hyvä itsetuntoni on että moiselle juntille ei  heruis. Sehän kuin joku  koulukiusaaja.

Arvosta itseäsi enemmän niin tapaat parempia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, haluatko pelkkää seksiä ääliön kanssa, vai tavata mukavia ihmisiä, jotka kunnioittavat sinua.

Vierailija
24/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole asiallista käytöstä mieheltä, ei jatkoon. Ja vinkiksi, kyllä seksiä on tyrkyllä yllin kyllin, niitä hyviä kumppaneita ei.

Jos kärsit fobioista ja elämäsi on rajautunut paikkoihin ABC niin seksiä ei todellakaan ole tyrkyllä yllin kyllin. Tai itse asiassa ollenkaan. Ehkä kerran 5 vuodessa tulee vastaan tällainen "tilaisuus".

No mitä enää odottelet, jos haluat seksiä moukalta? Miksi edes kieltäydyit?

Vierailija
25/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näemmä arvosta itseäsi lainkaan jos tuohon mulkvistiin aiot lankea.Hommaa leluja, ei  tuo ole sen väärti että alennat itsesi ja kärsit kamalasta morkkiksesta.Sen jälkeen sun fobiat vaan pahenee ja lisäksi tulee häpeä.Mieti nyt heti.

Vierailija
26/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos arvostat itseäsi niin lopetat tapailun.

En tiedä luitko mitä kerroin itsestäni. En kiinnosta ketään. Ainakaan niin paljon että olisivat aloitteellisia. Ja itse olen niin rajoittunut että en sellaiseen pysty.

En ole "normaali" tinderissä tyrkyllä oleva nainen.

Tindertyrkyt eivät ole normaaleja.

Vierailija
27/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä luitko mitä kerroin itsestäni. En kiinnosta ketään. Ainakaan niin paljon että olisivat aloitteellisia. Ja itse olen niin rajoittunut että en sellaiseen pysty.

Hei, minäkään en ole missään tidereissä, ainoastaa livenä tapaan ihmisiä, mutta tuollaiseen en ryhtyisi. Jos mies suuttuu siitä, että ei saa seksiä, on kyseessä  idioot ti!

Niin no, minä en pahemmin tapaa ihmisiä livenäkään.

No olisiko syytä sitten ryhdistäytyä ja tavata, jos kerran haluat hyvän kumppanin? Ei ole mitään järkeä tapailla jotain s eksiä vonkuvaa ääliötä joka ei välitä sinusta.

En minä erityisesti halua kumppania. Enkä varsinkaan ole valmis tekemään mitään asian eteen, kuten en ole tehnytkään. Hänet tapasin päivittäisten rutiinien kautta ja päätin antaa mahdollisuuden kun kerran oli aloitteellinen. Oikeastaan ihan sama välittääkö hän minusta vai ei, olen itsekin aika tunnekylmä.

Vierailija
28/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Miksi ihmeessä edes tutustuisit mieheen joka ei halua tutustua sinuun vaan haluaa vain seksiä? Toki mies seksiä saadakseen seisoo vaikka päällään pari viikkoa/kuukautta, mutta seksin jälkeen et kuule miehestä enää pihaustakaan.

Tämä(kään) mies ei ole kiinnostunut sinusta ja kertoi sen ihan suoraan. 

Vierailija
29/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nekään miehet, jotka painostavat tosi kovasti, eivät heti suutu, jos nainen ei anna... Kuulostaa harvinaisen huonokäytöksiseltä mieheltä.

Vierailija
30/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näemmä arvosta itseäsi lainkaan jos tuohon mulkvistiin aiot lankea.Hommaa leluja, ei  tuo ole sen väärti että alennat itsesi ja kärsit kamalasta morkkiksesta.Sen jälkeen sun fobiat vaan pahenee ja lisäksi tulee häpeä.Mieti nyt heti.

Näin on. Tuollaisesta seuraa vain henkistä pahoinvointia jos harrastaa seksiä jonkun kanssa, joka ei sinusta välitä tippaakaan.

Vierailija
31/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes pientä mahdollisuutta, että tapaisin kyseistä henkilöä enää.

Vierailija
32/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, minäkään en ole missään tidereissä, ainoastaa livenä tapaan ihmisiä, mutta tuollaiseen en ryhtyisi. Jos mies suuttuu siitä, että ei saa seksiä, on kyseessä  idioot ti!

Niin no, minä en pahemmin tapaa ihmisiä livenäkään.

No olisiko syytä sitten ryhdistäytyä ja tavata, jos kerran haluat hyvän kumppanin? Ei ole mitään järkeä tapailla jotain s eksiä vonkuvaa ääliötä joka ei välitä sinusta.

En minä erityisesti halua kumppania. Enkä varsinkaan ole valmis tekemään mitään asian eteen, kuten en ole tehnytkään. Hänet tapasin päivittäisten rutiinien kautta ja päätin antaa mahdollisuuden kun kerran oli aloitteellinen. Oikeastaan ihan sama välittääkö hän minusta vai ei, olen itsekin aika tunnekylmä.

No mikä ongelma siinä sitten on? Kaksi tunnekylmää yhdessä.

Vierailija
33/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes kysyt, jos aiot miehen tavata? Oikeasti tiedät kyllä, ettei pitäisi. Mitä ihmettä saisit seksistä tuollaisen kanssa? Luuletko, että hän jotenkin huomioisi sinua fyysisesti.

Vierailija
34/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sulla kiinnostaa avata hänelle haarasi kerran tai pari, niin anna mennä ja nauti koko rahan edestä. Kyseinen herra vaikuttaa kuitenkin siltä, ettei ole kiinnostunut pidemmästä setistä, joten älä sitten pety kun ei tarpeeksi saatuaan ota enää yhteyttä.

Vierailija
35/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Mielummin ilman seksiä kuin tuollaisen kanssa, koska jos miestä ei edes kiinnosta se, haluatko sä seksiä ylipäänsä, niin miten paljon sä luulet, että sitä kiinnostaa sun nautinto saatika orgasmi?

Seksi tuollaisen ääliön kanssa jää miinukselle, ei sitä tarvitse kokeilla tietääkseen. Mielummin omin käsin kuin turhautuneena runkkualustana jollekin uhmakkaalle vätykselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän