Mies suuttui kun ei saanut seksiä. Jatkaisitko tutustumista sijassani?
Uusi tuttavuus vonkasi ja yritti painostaa seksiin. En suostunut ja hän suuttui ja käyttäytyi ilkeästi. On kyllä sen jälkeen yrittänyt lämmitellä taas. Antaisitko minuna vielä mahdollisuuden?
Taustatietona mainittakoon, että tämä mies on vuosikausiin ensimmäinen, joka on osoittanut kiinnostusta/tehnyt mitään sen eteen. Eli menekki minulla aika lailla 0. Ilman häntä voin olla loppuelämäni ilman seksiä tai minkäänlaista suhteen tynkää.
Kommentit (35)
Et todellakaan jatka tapailua. Mies ei selvästikään ole sinusta ihmisenä kiinnostunut, p*llu siintää mielessä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos arvostat itseäsi niin lopetat tapailun.
En tiedä luitko mitä kerroin itsestäni. En kiinnosta ketään. Ainakaan niin paljon että olisivat aloitteellisia. Ja itse olen niin rajoittunut että en sellaiseen pysty.
En ole "normaali" tinderissä tyrkyllä oleva nainen.
Minkä ikäinen mies? - Ehkä mies lukenut täältä saman suuntaisen viestiketjun, jota taas täältä saattoi ainakin vielä hetki sitten lukea, eli keskustelua, jossa halveksitaan tai ainakin suhatudutaan hyvin varautuneesti taas kaikkia miehiä kohtaan, jotka ovat eläneet vanhemmaksi (40+ vuotta) ilman seksiä kumppanin kanssa ja joilla on ns. poikuustallella. - Mies halusi tai haluaa välttää mosien kohtalon. Se kun ei välttämättä ole helppo kannettava, vaikkei siinä minuta mitään hävettävääkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan jatka tapailua. Mies ei selvästikään ole sinusta ihmisenä kiinnostunut, p*llu siintää mielessä vaan.
No mutta mitä sitten? En minä hänestä mitään pitkäaikaista luotettua kumppania ole hakemassa, kun tiedän että minulla ei sellaista koskaan tule olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä luitko mitä kerroin itsestäni. En kiinnosta ketään. Ainakaan niin paljon että olisivat aloitteellisia. Ja itse olen niin rajoittunut että en sellaiseen pysty.
Hei, minäkään en ole missään tidereissä, ainoastaa livenä tapaan ihmisiä, mutta tuollaiseen en ryhtyisi. Jos mies suuttuu siitä, että ei saa seksiä, on kyseessä idioot ti!
En jatkaisi tapailua. Jo tuo painostaminen olisi itselleni liikaa.
Ja joo, ei ole minullakaan ottajia, jo kuudetta vuotta eron jälkeen yksin. Silti en sulattaisi tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, minäkään en ole missään tidereissä, ainoastaa livenä tapaan ihmisiä, mutta tuollaiseen en ryhtyisi. Jos mies suuttuu siitä, että ei saa seksiä, on kyseessä idioot ti!
Niin no, minä en pahemmin tapaa ihmisiä livenäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta mitä sitten? En minä hänestä mitään pitkäaikaista luotettua kumppania ole hakemassa, kun tiedän että minulla ei sellaista koskaan tule olemaan.
No jos pelkkää panoa haet niin anna mennä, miksi täällä sitten kyselet?
Ei se halua muuta kuin sitä itteensä - kuin pilvilinnoissa nää akat oikein elää? Anna jos annat, enempää et saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta tuollainen suuttuja ei kunnioita sinua yhtään. Et kai halua sellaista miestä joka ei sinusta välitä yhtään?
Itse päätät oletko rakkauden arvoinen. Minä vasta tajusin etten ole kenellekään alisteinen.
Kukaan ei käytä minua enkä minä ketään.
Kokemuksista toki oppii.
Mieti aina ensin omia tarpeitasi ja tee valinnat joiden kanssa voit kuvitella eläväsi.
Kukaan ei pakota antamaan kauneintaan ääliölle.
Ei ole asiallista käytöstä mieheltä, ei jatkoon. Ja vinkiksi, kyllä seksiä on tyrkyllä yllin kyllin, niitä hyviä kumppaneita ei.
Voisitko hieman täsmentää, mitä tarkoitat Ap, kun että mies on ensimmäinen joka on vuosiin osoittanut kiinnostusta ja tehnyt ilm jotain sen eteen? - Vaan mitä mies on oikeasti tehnyt, jotta se saa tai on saanut sinut tuntemaan näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, minä en pahemmin tapaa ihmisiä livenäkään.
No olisiko syytä sitten ryhdistäytyä ja tavata, jos kerran haluat hyvän kumppanin? Ei ole mitään järkeä tapailla jotain s eksiä vonkuvaa ääliötä joka ei välitä sinusta.
Uusi tuttavuus käyttäytyy noin rumasti? Mietipä mitä se on sitten kun olette tutustuneet paremmin jos mies ei välitä edes alussa tuoda esiin parhaita puoliaan?