Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 17-vuotiaan muuttamaan omilleen?

Vierailija
01.12.2018 |

Asuisi yksin.

Päästäisitkö 17-vuotiaan muuttamaan omilleen?

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys, että miksi luokion 2-luokkalainen haluaa muuttaa itsekseen. Koulu ja muu perhe asuu siis samalla paikkakunnalla. Onko perhedynamiikassa ongelmia..

Perhedynamiikassa tosiaan voi olla ongelmia, ns. hyvässäkin perheessä. Minä muutin 16-vuotiaana lukiolaisena omilleni, koska muu perhe muutti enkä halunnut vaihtaa koulua.

Vierailija
22/29 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin omaan asuntoon 15v. Kotipaikkakunnalla ei ollut opiskelumahdollisuuksia. Tuli äitiä ikävä monta kertaa. Ei ollut kännyköitä keksittykään ja puhelinkopista kävin kotiin soittamassa keskiviikkoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvillä mielin päästin. Olen kasvattanut hänet niin hyvin että tiedän hänen pärjäävän.

Vierailija
24/29 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on esim maaseudulla muuttaa 16-vuotiaana. Mikä se toinen vaihtoehto olisi? Ei käydä peruskoulun jälkeen mitään koulua?

Kimppakämppään itsekin aikoinaan muutin 16-vuotiaana.

Vierailija
25/29 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksikäs ei?

Vierailija
26/29 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, jos olisi työt tai opiskelut. Mikäli vetäisi vain huumeita ja kaljaa, ja pillereitä, niin oikea paikka olisi joku laitos.

Vierailija
27/29 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko muuttaa, jos haluaa käydä koulua. Lukioon on matkaa vaivaiset 17 km, mutta ei mitään julkista liikennevälinettä käytettävissä sen jälkeen, kun ala-aste lakkautettiin homeen takia tästä vierestä. Ala-asteen 200 oppilasta kuljetetaan omilla koulubusseilla, joihin ei oteta muita ja muu kouluaikoihin sidottu liikenne lopetettiin.

Vierailija
28/29 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär 16v. Muutti aikoinaan opiskelujen perässä solukämppään, valmistui ja siitä muutti omilleen aikanaan. Järkevä ja omillaan pärjäävä nuori.

Vierailija
29/29 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin omilleni tuon ikäisenä jotta pääsin haluamaani lukioon. Ja ihan hyvin toimi, olen hengissä edelleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä