Ajattelin tehdä mahdollisimman tylsän aloituksen.
Kommentit (28)
Jäämme odottelemaan mielenkiinnolla.
Ei onnistunut, koska me avasimme tämän kommentoidaksemme. Siis minä ja edelliset.
Tämä on suorastaan piristävä aloitus Megan/Catherine lässytyksiin verrattuna.
Minä taas ajattelin kirjoittaa mahdollisimman tylsän kommentin.
Olipa tylsää. Pitäisi kieltää näin tylsät aloitukset. Ilmoitan tämän asiattomaksi. Meillä oli niin hauskaa ennen tätä.
Saisiko tämän ketjun voimin onnistumaan tylsän lauantai-illan. Jos hakisin oluen, istuisin tässä ja painelisin päivitä -nappia.
No jos mahdollisimman tylsän aloituksen tekee, niin on syytä potkaista pallo niin pitkälle, että se menee vastustajan kenttäpuoliskolle. Toinen vaihtoehto tietenkin on syöttää pallo oman joukkueen puolustajalle ja lähteä tätä kautta lyhytsyöttöpelillä rakentamaan hyökkäystä. On kuitenkin ensiarvoisen tärkeää pitää keskialue tiukassa vartioinnissa, ettei vastustaja pääse yllättämään nopeilla vastahyökkäyksillä. Näillä keinoin uskoisin onnistuttavan, vaikka stetson sitten aika ajoin lerpahtaisi ja hanuri lakkaisi naukumasta.
Entäpä jos pallo menee omaan maaliin? Ja nappulat hiertää vasemman jalan ukkovarvasta.
En kyllä tajua, kaikilla ihmisillä on tylsää, lähestulkoon aina. Kunhan teeskentelevät, ettei ole. Mutta eivätpä tee tälläisiä tylsiä aloituksia ja pilaa kaikkien ihmisten pikkujoulufiiliksiä. Että kiitti vaan. Närkästynyt.
Miksi tämmöisiä tosikkoketjuja edes aloitetaan? Keksikää nyt vähän hauskempia ja rennompia aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos pallo menee omaan maaliin? Ja nappulat hiertää vasemman jalan ukkovarvasta.
Siinä tapauksessa ainoa järkevä vaihtoehto on että joukkueet vaihtavat peliasuja keskenään, jolloin tämä omiin mennyt maali muuttuukin vastapuolen joukkueelle tehdyksi maaliksi 1-0. Ja mitä niihin vasemman jalan ukkovarvasta hiertäviin nappuloihin tulee, on maalivahdin syytä sanoa niille nappuloille: "No niin nappulat, menkääs nyt kotiin äidin luo, isällä on nyt peli kesken ja isi tulee sitten heti kotiin kun peli on päättynyt ja pelataan vaikka Afrikan Tähteä".
Mäkään en tajua, hirmu syke oli jo aluillaan, mutta tämä aloitus latisti kaiken. Kai ap jonkun kirjoitusvirheenkin teki, en pystynyt analysoimaan, olen niin down.
Eikö löydy Smurffimaasta ketään
Jolla mieli parketille vetää
Taidokasta, innokasta
Joka sykettä elämään kaipaa
Tahtoisin, toivoisin
Kaverin, joka askeleet taitaa
Refrain:
Laula ja tanssi ja naura, Macarena
Mutta saatko sä Smurffista tanssikaveria?
Laula ja tanssi ja naura Macarena
Hei Smurffiina!
(2x)
Miten oisi Ujosmurffi
Kuinka sujuu sulta tanssi?
Jos jalkaa voit nostaa
Sun ehkä kannattaa koittaa
Hahaha...
Joo, hyvä yritys
Mutta ei ollut tarkoitus
Että sä kompastut omiin töppösiis!
Refrain (4x)
En mä oota filmisankaria
Päälle vaikka resufarmaria
Voit laittaa, ei haittaa
Tärkeintä on, että meno maittaa
Refrain (5x)
Usein pelin loputtua pelaajat vaihtavat paitoja toisen joukkueen kanssa. Miten tämä sitten vaikuttaa lopputulokseen, kuka saa oman maalin pisteet ja mitä jos kaikki eivät vaihda paitoja , asia ei ole niin äkkiselvä kuin absolutisti katsomossa.
Jäät toiseksi sille joka kirjoittaa vaan "niin".
Täähän on suorastaan jännityskertomus.
Vierailija kirjoitti:
Eikö löydy Smurffimaasta ketään
Jolla mieli parketille vetää
Taidokasta, innokasta
Joka sykettä elämään kaipaa
Tahtoisin, toivoisin
Kaverin, joka askeleet taitaaRefrain:
Laula ja tanssi ja naura, Macarena
Mutta saatko sä Smurffista tanssikaveria?
Laula ja tanssi ja naura Macarena
Hei Smurffiina!
(2x)Miten oisi Ujosmurffi
Kuinka sujuu sulta tanssi?
Jos jalkaa voit nostaa
Sun ehkä kannattaa koittaaHahaha...
Joo, hyvä yritys
Mutta ei ollut tarkoitus
Että sä kompastut omiin töppösiis!Refrain (4x)
En mä oota filmisankaria
Päälle vaikka resufarmaria
Voit laittaa, ei haittaa
Tärkeintä on, että meno maittaaRefrain (5x)
Eihän tää ollut yhtään tylsää. Mee tekeen oma ketju elämäniloisille ihmisille. Anna olla, kun poikaa/tyttöä/tjsp tylsistyttää, anna olla aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Usein pelin loputtua pelaajat vaihtavat paitoja toisen joukkueen kanssa. Miten tämä sitten vaikuttaa lopputulokseen, kuka saa oman maalin pisteet ja mitä jos kaikki eivät vaihda paitoja , asia ei ole niin äkkiselvä kuin absolutisti katsomossa.
Tää käy liian jännittäväksi, hyvät tylsyysfiilikset menee harakoille. Hymph.
Harmi , itseäni ei jalkaspallero kiinnosta yhtään. Ajattelin sen olevan tylsää toistenkin mielestä. No sitten vähän asiasta vierustaan, minulta putosi tänään hansikas , löytyi kuitenkin auton alta kuraisena. Olin jo käynyt yhden kaupan lävitse ja auton sisätilat sekä matkan autolta kauppaan. Räntää satoi ja otti päästä hyvä hanska kuitenkin, vasta kerran korjattu. No löytyi sentään. Näin jännittävää on elämäni.
Onnistuit.