Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin tehdä mahdollisimman tylsän aloituksen.

Vierailija
01.12.2018 |

Tässä se olisi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänsin yöllä kylkeä. Joskus se olkapää, jonka päällä makaan, alkaa särkeä ja sitten pitää vaihtaa puolta. Tein niin. Sitten nukuin uudestaan jonkin aikaa. 

Ei mulla oikeastaan muuta.

Vierailija
22/28 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein pelin loputtua pelaajat vaihtavat paitoja toisen joukkueen kanssa. Miten tämä sitten vaikuttaa lopputulokseen,  kuka saa oman maalin pisteet ja mitä jos kaikki eivät vaihda paitoja , asia ei ole niin äkkiselvä kuin absolutisti katsomossa.

Niin, katsomossa kyllä saattaa olla absolutistikin, mutta pelin puoliajalla on molempien joukkueiden huoltajat ovat tehneet sen havainnon, että kovassa helteessä pelatun puoliajan päätteeksi ovat molempien joukkueiden vesivarannot  loppuneet ja pahaksi onneksi stadionilla on juuri samaan aikaan putkirikko. Ainoa ratkaisu onkin että joukkueiden juomapulloihin lisätään ns. "kolmasti kirkastettua" joukkueiden tietämättä. Tämä tietenkin aiheuttaa sen, että joukkueet ovat pelin päättyessä niin pieruissa, ettei kukaan enää tiedä kuka teki maalin ja mihin päähän ja tekikö päällä vai kantapäällä ja oliko peli-asu siinä vaiheessa enää päällä vai oliko ottelu jo siinä vaiheessa muuttunut nudistien kesäleiriksi. Joten ottelun lopputulos mitätöidään ja määrätään pelattavaksi myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi, että mä meen nyt saunomaan. Yksin. Siellä ei tapahdu mitään. Paitsi ehkä pesen hiukset. Tuun sitten takaisin tähän tekemään ei mitään.

Vierailija
24/28 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sataa lunta. Usein joulukuussa on jo korkeat nietokset. Aamulla oli vielä vesisadetta ja märkää, usein joulukuussa on märkääkin. Laitoin pyykkiä kuivumaan sekin oli märkää. En laittanut sitä ulos koska siellä on lumisade. Ei taitaisi enää joulukuussa kuivua ulkona märkä pyykki, kun kerran luntakin sataa.

Vierailija
25/28 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi, että mä meen nyt saunomaan. Yksin. Siellä ei tapahdu mitään. Paitsi ehkä pesen hiukset. Tuun sitten takaisin tähän tekemään ei mitään.

Tulin nyt takaisin ja juon oluen.

Vierailija
26/28 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä kuitenkaan ole tylsää. Mulla on jopa saksetkin ihan tylsät.

Vierailija
27/28 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tuun komppaan tätä. Tosin mulla ei oo saunaa, kävin suihkussa kerrostaloyksiössäni. Mutta juon oluen, suihkun jälkeen. Ois kyllä kiva jos ois sauna. Pimeää on ulkona.

Vierailija
28/28 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tuun komppaan tätä. Tosin mulla ei oo saunaa, kävin suihkussa kerrostaloyksiössäni. Mutta juon oluen, suihkun jälkeen. Ois kyllä kiva jos ois sauna. Pimeää on ulkona.

Kiva kun on seuraa, pidetään yhdessä tylsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi