Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tekosyysi valehdella työpaikkailmapiirikyselyssä?

Vierailija
01.12.2018 |

Se on johtoportaalle nimittäin todella tärkeä työväline.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin miten? Vaikka kaikki vastaisivat kuinka huonot arvosanat niin korkeintaan joku pellehermanni tulee vaahtoamaan jotain dadaa.

Tuskinpa se johtoporras hoksaa että kas fiddua. Koko tiimiä ei voi vaihtaa mutta laitetaan uusi koutsi kehiin.

Vierailija
2/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka olisi anonyymi kysely niin kyllä sieltä pystyy tulkitsemaan kuka on vastannut mitäkin. Kun on pieni osasto/ työpaikka, ja jos ikä ja sukupuoli tulee ilmoittaa niin vot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka olisi anonyymi kysely niin kyllä sieltä pystyy tulkitsemaan kuka on vastannut mitäkin. Kun on pieni osasto/ työpaikka, ja jos ikä ja sukupuoli tulee ilmoittaa niin vot.

Ja tällä on merkitystä koska...?

Vierailija
4/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen voi todeta että joku valehtelee? Kaikki eivät välttämättä näe sitä ilmapiiriä samalla tavoin. Esimerkiksi itse olen jostain hankaluuksista kuullut joidenkin ihmisten välillä, mutta koska en tiedä näistä sen tarkemmin, enkä juoruiluun osallistu, niin omalla kohdalla ilmapiiri tuntuu hyvältä. Muiden puolesta jokun toisen tai kolmannen käden epämääräisen tiedon jakaminen ei myöskään auta, koska en oikeasti tiedä mitään mitä siellä oikeasti on käynyt.

Vierailija
5/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tällä on merkitystä koska...?

Sulla ei taida olla paljoa elämänkokemusta. Muutama vuosi työpaikassa, jossa erimielisiä kiusataan ja savustetaan, antaa tähänkin perspektiiviä.

Vierailija
6/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehtele koska olen liian rohkea ja suoraselkäinen siihen.

Vierailija
7/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ei ole suurempia ongelmia työpaikallani, niin haluan vastata mahdollisimman neutraalisti, ettei kyselyn jälkeen tule mitään ylimääräisiä toimia. Vihaan sitä, kun aletaan teettämään jotain ryhmätyöskeidaa työilmapiirin parantamiseksi. Haluan tehdä vain normaalia työtäni, enkä mitää ylimääräistä.

Vierailija
8/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vierestä näkemässä tilanteen, jossa on tivattu, kuka on antanut huonot arviot ja miksi ja tätä oli kuulemma jatkettu jossain virkistystilaisuudessa. Luulenpa, että kaikki oppivat nopeasti, että helpommalla pääsee, kun antaa aina hyvän tai vähintään keskitason arvion kaikesta.

Vierailija
9/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei pomoille tuu paha mieli.

Vierailija
10/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan valehdellut. Liioittelematta olen vastannut, mitä mieltä olen. Pääasiassa meillä on aina ollut hyvä ilmapiiri.

Vierailija
11/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vakavasti masentunut. Toimipaikallani työskentelin vain 3 henkilöä

Annoin todella hyvän arvioinnin, koska en halunnut sairauteni vaikuttavan tulokseen.

Pelkäsin myös, että tuloksia tutkitaan toimipaikkatasollakin.

Vierailija
12/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä valehdellut? Sanoin että paikka on pperseestä, syyn jo tiedättekin. Ette vain halua tehdä asialle mitään, koska ongelman aiheuttaja on pomon sukulaisia. Turha minua haukkua valehtelijaksi. Ja vielä vauvapalstalla! ☹

Vierailija
13/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna jätin vastaamatta vaikka käskettiin vastaamaan, koska ensimmäiset kysymykset olivat tyyliä "miten hyvin johto toteuttaa organisaation arvoja asteikolla 1-5" läpä lässyn lää... 

No tänä vuonna sitten vastasin, mutta en ole varma miten vastauksiani tulkitaan. Jos esimerkiksi valitsen vaihtoehdon että minulla on "silloin tällöin" liikaa töitä niin vaikka se on keskimmäinen vaihtoehto niin se on huono tilanne, koska liika työmäärä johtaa joskus virheisiin ja sitä kautta väärään hoitoon.