Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo sai 57 v miehen eromme jälkeen. Itse olen 38 ja sain 20 v naisen

Vierailija
01.12.2018 |

Ex- vaimo on 39 ja 57 v mies rakastui häneen. Itse taas olen 38 v ja sain 20 v naisen. Tästä taas näkee kuinka miehet säilyy ja naiset vanhenee ja rupsahtaa ..

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Sai”?

Minä en ”saa” ketään. Minä ”valitsen”.

Vierailija
22/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota mä en vain tajua. Kun sitten erotaan ja se 40 mies tuo ekaa kertaa johonkin sen 20 vuotiaan nuorikkonsansa, joka jännitykseen sit kiskoo viinaa ja loppuillasta laittaa sen teinivaihteen päälle että pyörii kännissä pitkin pihaa ja itkee, niin sitä voi oikein nähdä kuinka se mies kaipaa sitä entistä puolisoaan enemmän kuin koskaan ennen.

20 vuotiaat on varmasti kivoja moneenkiin asiaan, mutta se ikä tulee tuossa vaiheessa niin hyvin vielä esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimolla kävi siis flaksi. Itse joudut tyytymään hät'hätää teini-iän ylittäneeseen pikku pissikseen.

Vierailija
24/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se parikymppinen ei vielä oikein ymmärrä omaa parastaan, eikä varsinkaan osaa vaatia sängyssä.  Vanhassa vara parempi, sanoo jo suomalainen sananlaskukin.  Ex-vaimolla varmaan paremmat oltavat tätänykyä.

Olis se kyllä kamalaa, jos meidän parikymppinen tyttö toisi jonkun keski-ikäisen äijän meille vävyehdokkaana. Vois mennä kahvit väärään kurkkuun.....

Vierailija
25/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimolla kävi siis flaksi. Itse joudut tyytymään hät'hätää teini-iän ylittäneeseen pikku pissikseen.

Ja bonuksena ex-vaimon eduksi voi todeta, että uudessa suhteessa se veemäinen anoppi saattaa hyvinkin puskea horsmaa. 2-kymppisellä mamma pyörii kuvioissa.

Vierailija
26/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex- vaimo on 39 ja 57 v mies rakastui häneen. Itse taas olen 38 v ja sain 20 v naisen. Tästä taas näkee kuinka miehet säilyy ja naiset vanhenee ja rupsahtaa ..

Hah hah... 38-vuotias pojankloppi kehuu olevansa hyvin säilynyt! Ethän sinä nappula ole vielä edes miehen iässä! Muistatko minä vuonna oli öljykriisi?

Vierailija
27/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ihan "sait" naisen? vau.

Vierailija
28/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 38v nainen rakastuin 61 vuotiaaseen mieheen. Jätin 42v ex-miehen, jonka kanssa suhde oli huono. Rakkaudesta voinut puhuakaan. Nykyinen tunne ihan toisenlaista. Ei se ikä, vaan rakkaus merkitsee.

Vierailija
29/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaimosi ikäluokkaa, enkä tahtoisi kaksikymppistä nuorta miestä. Tuntisin itseni äitihahmoksi, vaikkei ole lapsiakaan.

Vierailija
30/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 38v nainen rakastuin 61 vuotiaaseen mieheen. Jätin 42v ex-miehen, jonka kanssa suhde oli huono. Rakkaudesta voinut puhuakaan. Nykyinen tunne ihan toisenlaista. Ei se ikä, vaan rakkaus merkitsee.

Näin on.

Vierailija
31/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva voimafantasia.

Vierailija
32/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin olisin ex-vaimosi asemassa kuin sinun. Joudut laittamaan lapsia ties kuinka monta ja olemaan vanhana ukkonakin perheen isä. Entinen vaimosi voi nauttia elämästään.

Vierailija
33/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko eron jälkeen jotku arpajaiset. Mimmosenhan puolison se arpamasiina mulle arpois eron jälkeen? Sehän olisi jännää jos saisi naisen- oispa mua innokkanpi kotitöihin.

Ja onko sit pakko ottaa sen minkä saa? N50 ja risat

Vierailija
34/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis parikymppisen tasolla henkisesti? Ei mikään ihme että vaimo halusi varmasti aikuisen ap:n tilalle. Ehkä se 57v. on sitten nelikymppisen tasolla henkisesti...

Vierailija
35/35 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kuulema haikailee vielä perääni, kuulema mies ei jaksa enää harrastaa seksiä ja erektio-ongelmiakin löytyy. On myös kuulema pettänyt. Meillä taas onni kukoistaa, seksi on parasta ikinä.

Ap