Vaimo sai 57 v miehen eromme jälkeen. Itse olen 38 ja sain 20 v naisen
Ex- vaimo on 39 ja 57 v mies rakastui häneen. Itse taas olen 38 v ja sain 20 v naisen. Tästä taas näkee kuinka miehet säilyy ja naiset vanhenee ja rupsahtaa ..
Kommentit (35)
Sait? Tolleen vaan tupsahti pyytämättä?
Kauheen nololta kuulostat. Epäilemättä se 57v on fiksumpi kuin sinä
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla on nyt talous turvattu?
Mies on eläkkeellä jo.
Miksi eksän tilanne kiinnostaa sinua?
Mukavaa, että 57-vuotias mies pystyy tyydyttämään vaimosi sängyssä. Ilahduttavaa vaihtelua hänelle. :)
Minä en 20 pimua huolis,aikuinen nainen se olla pitää
Vierailija kirjoitti:
Sai?
Kolikkoautomaatistako osti?
Meillä on ollut jo pidempään juttua.
Vierailija kirjoitti:
Sai?
Kela lähetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai?
Meillä on ollut jo pidempään juttua.
Juttua :D
Ehkä se vaan halusi kerrankin aikuisen ja viisaan miehen, eikä kakaraa.
Oota vaan, kohta "saat" 18-vuotiaan niin voit dumpata tuonkin ikälopun. Vai pitäiskö olla vieläkin nuorempi?
Ymmärrän hyvin miksi vaimo lähti. Tämä aloitus kertoo paljon miehen henkisestä iästä...
En oli 38- vuotiaana ottanut 2-kymppistä ja näin 50-vuotiaana hädin tuskin kelpaisi edes ap:n ikäinen.
Toisaalta rakkaus ei katso ikää.
39-vuotias nainen ei ole vielä rupsahtanut. Yli 50-vuotiaat miehet voivat olla sängyssä loistavia. Mun rakastaja on vuoden vanhempi ja saan parasta seksiä ikinä
Vierailija kirjoitti:
Ex- vaimo on 39 ja 57 v mies rakastui häneen. Itse taas olen 38 v ja sain 20 v naisen. Tästä taas näkee kuinka miehet säilyy ja naiset vanhenee ja rupsahtaa ..
Taidat olla ”vähän” yksinkertainen. No eipä haittaa minua 😂 hauskaa elämää sen patikymppisen kanssa 👍
Ymmärrän, minkä takia exällä voisi nyt heittää vähän överiksikin vanhempaan suuntaan. Ap:n jälkeen aikuisen miehen on ollut helppo viedä exältä jalat alta.
Kummasti exän tilanne vaan ap:tä edelleen kutittaa. Ap:na en tosin kehuskelisi parikymppisen tytsän "saamisella". Jos lähes 40v mies on parikymppistä kiinnostavalla henkisellä tasolla, niin se ei ole mikään imarteleva tilanne... Jos vielä ajatellaan että ap:lle on plussaa naisen seksuaalinen kokemattomuus, niin eipä sekään kummoisesta rakastajasta kerro.
Joulupukkiko toi? Pääsiahan on että hyvin saatte molemmat uusilta sussuiltanne.
Hehee.... Niivvarmaan.