Miesten mieleinen nainen parisuhteessa
Mies, mitä koet, että nainen tekee parisuhteessa väärin? Mitä toivoisit naisen tekevän toisin? Millainen olisi unelmiesi nainen, jonka kanssa haluaisit elää yhteisen elämän? Mitä olisit valmis tekemään tällaisen naisen/suhteen eteen?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Älykäs, akateeminen ja yleissivistynyt nainen, joka on poliittisesti epäkorrekti ja osaa nauraa myös itselleen. Ei jaa kotitöitä miesten ja naisten hommiksi, ei ole huonoitsetuntoinen eikä öyhötä siitä jos mies on lyhyempi tai tienaa vähemmän. Osaa keskustella ja sanoo suoraan, jos jokin on vialla. Tämmöiseen suhteeseen osallistuisin tasavertoisena kumppanina
Sehän olen minä! Tienaan miestäni paremmin ja olen kuvatunlainen. Mutta: kyllä miehille on turn-off kun he kuulevat mun olevan johtaja. Suorastaan pakenevat. Ilmeisesti luulevat että olen kova ja kylmä (mikä ei pidä paikkaansa) tai muuten joku viherfeministi (mikä sekään ei pidä paikkaansa).
Lisäksi joillain miehillä on issukka se että nainen tienaa enemmän.
Aivan tavallinen nainen, semmonen muodokas (ei ylilihava) romanttinen höpsö.
Tatuoinnit pilaa kauniin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs, akateeminen ja yleissivistynyt nainen, joka on poliittisesti epäkorrekti ja osaa nauraa myös itselleen. Ei jaa kotitöitä miesten ja naisten hommiksi, ei ole huonoitsetuntoinen eikä öyhötä siitä jos mies on lyhyempi tai tienaa vähemmän. Osaa keskustella ja sanoo suoraan, jos jokin on vialla. Tämmöiseen suhteeseen osallistuisin tasavertoisena kumppanina
Sehän olen minä! Tienaan miestäni paremmin ja olen kuvatunlainen. Mutta: kyllä miehille on turn-off kun he kuulevat mun olevan johtaja. Suorastaan pakenevat. Ilmeisesti luulevat että olen kova ja kylmä (mikä ei pidä paikkaansa) tai muuten joku viherfeministi (mikä sekään ei pidä paikkaansa).
Lisäksi joillain miehillä on issukka se että nainen tienaa enemmän.
Mielikuva johtajanaisesta on vaan se kova ja kylmä joka polkee muut jalkoihinsa.
Mutta kai sielä kovan kuoren alla sykkii sydänkin.
Eipä silti oma kulta paljon on rikkaampi kuin minäjos omaisuudella mitataan, ja minä vaan tämmönen tavallinen tauno.
Vierailija kirjoitti:
Aivan tavallinen nainen, semmonen muodokas (ei ylilihava) romanttinen höpsö.
Tatuoinnit pilaa kauniin naisen.
Tunnistin itseni. Meitä on aika paljon, joten valinnanvaraa löytyy.