Jaahas. Se olisi nautiskelevalla työttömällä viikon kuudes lauantaipäivä edessä.
Lauantaiden lauantaina on aina hyvä keksiä nautinnolliseen lomapäivään jotain ääri-spesiaalia sisältöä. On siis laitettava aamukahvit tippumaan ja pohdittava rauhassa muutama tunti päivän ohjelmaa. Ai että, oikein maiskututtaa tämä ihana elo.
T:nautiskeleva työtön, elämäntapalomailija
Kommentit (34)
Painu helkkariin oikeasti provopaska. Liian moni perhe on tosi tiukoilla kun palkallista työtä ei kaikille riitä.
Koita vain selitellä, mutta jokainen meistä tietää, että lauantait ja vapaat menettävät merkityksensä, kun niistä tulee pysyvä olotila.
Vierailija kirjoitti:
Koita vain selitellä, mutta jokainen meistä tietää, että lauantait ja vapaat menettävät merkityksensä, kun niistä tulee pysyvä olotila.
Peppi Pitkätossukin halusi kouluun, että saisi lomaa
Vierailija kirjoitti:
Painu helkkariin oikeasti provopaska. Liian moni perhe on tosi tiukoilla kun palkallista työtä ei kaikille riitä.
Ja minäkö siis en saisi nautiskella elämästäni, jos joku muu on tiukoilla? Omituinen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
En minä mitään ole selitellyt. Minä todella nautin ainaisesta ja päättymättömästä lomaelämästä. Juuri sitä haluankin, että kaikki päiväni ovat siltä osin samanlaisia, että ne ovat lomapäiviä, jolloin voin tehdä mitä huvittaa. En kuulu siihen joukkoon, joiden on hankalaa keksiä itselleen aktiviteettejä. Minulla on kymmeniä harrastuksia ja vuorokaudessa on aivan liian vähän aikaa pitää hauskaa ja harrastella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minäkö siis en saisi nautiskella elämästäni, jos joku muu on tiukoilla? Omituinen ajatus.
Tottakai saat. Mukavaa lauantaita Sinulle
Vierailija kirjoitti:
Muutaman tunnin kun olet miettinyt niin tuleekin ilta ja voit käydä nukkumaan ja miettiä aamulla mitä tehdä sunnuntaiden sunnuntaina.
Minulle huominen on viikon seitsemäs lauantai. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saat, mutta aloituksesi perusteella asian laita on kuitenkin ihan päinvastainen ja yrität purkaa pahaaoloasi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mitään ole selitellyt. Minä todella nautin ainaisesta ja päättymättömästä lomaelämästä. Juuri sitä haluankin, että kaikki päiväni ovat siltä osin samanlaisia, että ne ovat lomapäiviä, jolloin voin tehdä mitä huvittaa. En kuulu siihen joukkoon, joiden on hankalaa keksiä itselleen aktiviteettejä. Minulla on kymmeniä harrastuksia ja vuorokaudessa on aivan liian vähän aikaa pitää hauskaa ja harrastella.
Selvä juttu.
Korostat kuitenkin että on lauantaiden lauantai. Jotenkin haluat erottaa arjen ja pyhän. Vaikkapa harrastuksista on vapaapäivä? Tai muuten lauantaiden lauantai. Voisiko tämän ilmaista niin että nyt on lauantai ja nautit kovasti niistä arkipäivistä harrastusten ym parissa. Näin sinullekin jäisi tilaa nauttia ihan vaan lauantaista.
Jos tavoitteesi on jotenkin ärsyttää ja viihdyttää riitelyllä itseäsi, se ei oikein toimi. Kertoo vain, että sinulla on lauantaiden lauantaina tylsää
Mukavaa lauantaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman tunnin kun olet miettinyt niin tuleekin ilta ja voit käydä nukkumaan ja miettiä aamulla mitä tehdä sunnuntaiden sunnuntaina.
Minulle huominen on viikon seitsemäs lauantai. Ap
Voi harmi. Sinulla ei ole mitään kohokohtia. Ei edes sunnuntaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppi Pitkätossukin halusi kouluun, että saisi lomaa
Just näin. Koska ap saa lomaa???
Muistutuksena niille jotka jaksavat provosoitua näistä niin ap edustaa hyvin pientä osaa työttömistä, suurin osa haluaa päästä töihin.
Ansiosidonnaisella työttömyysrahalla on kiva hengailla 400 päivää kun saa 1200€ hyppysiin. Kyllä sillä yksinelävä meikä mandoliini pärjää varsin hyvin 😁
Vierailija kirjoitti:
Muistutuksena niille jotka jaksavat provosoitua näistä niin ap edustaa hyvin pientä osaa työttömistä, suurin osa haluaa päästä töihin.
Ei ap edusta mitään. Ihan lämpimikseen provoilee. Täällä kuka tahansa voi esiintyä kenenä tahansa. Nämä vakiprovoilijat on jotenkin hassuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät varmaan itsekin että saat naurusi helpoimmalla ja alakoulutyylisimmällä tavalla.
Tuosta voi vaan petrata. Seuraavaksi voisitkin hehkutella että "siistiä, kohta ei enää tartte hoitaa lasta kun se kuolee".
ps tutkimuksissa on todettu että juuri riitaa haastavat trollit on luusereita joilla on useita luonnevikoja :D
Laiskuushan se on tunnetusti kaikkien keksintöjen äiti ja isä. Nykyihminen ei vain osaa ottaa tarpeeksi rennosti, että luovuus pääsisi esiin.
Itse olen onnellisesti nykyään yrittäjä, vilkkaana ihmisenä ei tuo työttömyys täyttänyt sellaista tyhjiötä, joka mun elämässä pitää täyttää.
Onni on se, kun saa työkseen tehdä sitä mitä rakastaa, hyödyntää luovuuttaan joka vaiheessa ja tehdä taidetta. Nuorempana luulin, että olen laiska ja tulevaisuuteni on elämäntapatyöttömänä, kun ei löytynyt sopivaa urapolkua minulle. Onneksi monien opiskelujen jälkeen ja lähemmäs kolmikymppisenä annoin itseni olla sellainen kuin on ja itselle sopiva työ löytyi tuosta vaan.
Ehkä ap halusi yrittää ärsyttää. Ehkä hän vain ilahtui tänäkin aamuna vapaasta elämästään. Tai ehkä hän on kokoomusprovo.
Minä luulen kuitenkin, että tuollaisia, aika turhia aloituksia ei tarvitsisi tehdä, jos vouhotus työttömistä loppuisi. Ja jos yhteiskunta ei kohtelisi työttömiä kyykytettävinä holhokkeina.
Oyettaisiin käyttöön perustulo ja jätettäisiin ihmiset oman onnensa nojaan elämään joko sen varassa tai töitä tehden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saat, mutta aloituksesi perusteella asian laita on kuitenkin ihan päinvastainen ja yrität purkaa pahaaoloasi täällä.
Anteeksi mitä? Tulin tekemään nautintopäissäni hyväntuulisen aloituksen ja sinä tulkitsit sen pahan olon purkamiseksi. Wtf? Ei minun päänsärkyni, jos jotakuta harmittaa taitoni nauttia työttömyyden tuomista eduista, kuten ikuisesta lomasta.