Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas. Se olisi nautiskelevalla työttömällä viikon kuudes lauantaipäivä edessä.

Vierailija
01.12.2018 |

Lauantaiden lauantaina on aina hyvä keksiä nautinnolliseen lomapäivään jotain ääri-spesiaalia sisältöä. On siis laitettava aamukahvit tippumaan ja pohdittava rauhassa muutama tunti päivän ohjelmaa. Ai että, oikein maiskututtaa tämä ihana elo.

T:nautiskeleva työtön, elämäntapalomailija

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu helkkariin oikeasti provopaska. Liian moni perhe on tosi tiukoilla kun palkallista työtä ei kaikille riitä.

Ja minäkö siis en saisi nautiskella elämästäni, jos joku muu on tiukoilla? Omituinen ajatus.

Ymmärrät varmaan itsekin että saat naurusi helpoimmalla ja alakoulutyylisimmällä tavalla.

Tuosta voi vaan petrata. Seuraavaksi voisitkin hehkutella että "siistiä, kohta ei enää tartte hoitaa lasta kun se kuolee".

ps tutkimuksissa on todettu että juuri riitaa haastavat trollit on luusereita joilla on useita luonnevikoja :D

Aww, tuli sitten se yksi alapeukku, hellanlettas kun pikkupojalle tuli mökö. Pyydä että äippä leipoo tänään pullaa!

Vierailija
22/34 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita vain selitellä, mutta jokainen meistä tietää, että lauantait ja vapaat menettävät merkityksensä, kun niistä tulee pysyvä olotila.

En minä mitään ole selitellyt. Minä todella nautin ainaisesta ja päättymättömästä lomaelämästä. Juuri sitä haluankin, että kaikki päiväni ovat siltä osin samanlaisia, että ne ovat lomapäiviä, jolloin voin tehdä mitä huvittaa. En kuulu siihen joukkoon, joiden on hankalaa keksiä itselleen aktiviteettejä. Minulla on kymmeniä harrastuksia ja vuorokaudessa on aivan liian vähän aikaa pitää hauskaa ja harrastella.

Selvä juttu.

Korostat kuitenkin että on lauantaiden lauantai. Jotenkin haluat erottaa arjen ja pyhän. Vaikkapa harrastuksista on vapaapäivä? Tai muuten lauantaiden lauantai. Voisiko tämän ilmaista niin että nyt on lauantai ja nautit kovasti niistä arkipäivistä harrastusten ym parissa. Näin sinullekin jäisi tilaa nauttia ihan vaan lauantaista.

Jos tavoitteesi on jotenkin ärsyttää ja viihdyttää riitelyllä itseäsi, se ei oikein toimi. Kertoo vain, että sinulla on lauantaiden lauantaina tylsää

Mukavaa lauantaita!

Ensinnäkään, en todellakaan ole haastamassa riitaa. En käsitä muutenkaan, että mikä nautiskelevassa lomaelämäntavassani on niin kamalaa, että aina samat víhaajat tulevat haastamaan riitaa aloittamiini nautiskeluketjuijin.

Ja ihan kuin olisi jotenkin uskomatonta ja maailman suurin ihme, että minunlaiseni ihminen olisi muka todella olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu helkkariin oikeasti provopaska. Liian moni perhe on tosi tiukoilla kun palkallista työtä ei kaikille riitä.

Ja minäkö siis en saisi nautiskella elämästäni, jos joku muu on tiukoilla? Omituinen ajatus.

Totta kai saat, mutta aloituksesi perusteella asian laita on kuitenkin ihan päinvastainen ja yrität purkaa pahaaoloasi täällä.

Anteeksi mitä? Tulin tekemään nautintopäissäni hyväntuulisen aloituksen ja sinä tulkitsit sen pahan olon purkamiseksi. Wtf? Ei minun päänsärkyni, jos jotakuta harmittaa taitoni nauttia työttömyyden tuomista eduista, kuten ikuisesta lomasta.

No nyt se sitte triggeröityi :D

Maailman huonon trolli JA heikkohermoinen, aivan huippua!

Vierailija
24/34 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita vain selitellä, mutta jokainen meistä tietää, että lauantait ja vapaat menettävät merkityksensä, kun niistä tulee pysyvä olotila.

En minä mitään ole selitellyt. Minä todella nautin ainaisesta ja päättymättömästä lomaelämästä. Juuri sitä haluankin, että kaikki päiväni ovat siltä osin samanlaisia, että ne ovat lomapäiviä, jolloin voin tehdä mitä huvittaa. En kuulu siihen joukkoon, joiden on hankalaa keksiä itselleen aktiviteettejä. Minulla on kymmeniä harrastuksia ja vuorokaudessa on aivan liian vähän aikaa pitää hauskaa ja harrastella.

Selvä juttu.

Korostat kuitenkin että on lauantaiden lauantai. Jotenkin haluat erottaa arjen ja pyhän. Vaikkapa harrastuksista on vapaapäivä? Tai muuten lauantaiden lauantai. Voisiko tämän ilmaista niin että nyt on lauantai ja nautit kovasti niistä arkipäivistä harrastusten ym parissa. Näin sinullekin jäisi tilaa nauttia ihan vaan lauantaista.

Jos tavoitteesi on jotenkin ärsyttää ja viihdyttää riitelyllä itseäsi, se ei oikein toimi. Kertoo vain, että sinulla on lauantaiden lauantaina tylsää

Mukavaa lauantaita!

Ensinnäkään, en todellakaan ole haastamassa riitaa. En käsitä muutenkaan, että mikä nautiskelevassa lomaelämäntavassani on niin kamalaa, että aina samat víhaajat tulevat haastamaan riitaa aloittamiini nautiskeluketjuijin.

Ja ihan kuin olisi jotenkin uskomatonta ja maailman suurin ihme, että minunlaiseni ihminen olisi muka todella olemassa.

Kuules pikkur-puli, teksisi ovat niin lapsellisia että niistä huomaa heti ettet tiedä työttömyydestä yhtään mitään. Takasin nukkumaan!

Vierailija
25/34 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät varmaan itsekin että saat naurusi helpoimmalla ja alakoulutyylisimmällä tavalla.

Tuosta voi vaan petrata. Seuraavaksi voisitkin hehkutella että "siistiä, kohta ei enää tartte hoitaa lasta kun se kuolee".

ps tutkimuksissa on todettu että juuri riitaa haastavat trollit on luusereita joilla on useita luonnevikoja :D

Kerro miten olen haastanut riitaa? Nautiskelemalla elämästäni ja kertomalla nautiskelustani anonyyminä vauvapalstalla? Joo-o. Oma analyysini itsestäni ei tue väitettäsi.

Vierailija
26/34 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, osaat pitää itsestäsi huolta, etkä vaivu synkkyyteen kuten moni muu joiden parantaminen sitten kalliiksi käykin.

Vierailija
27/34 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansiosidonnaisella työttömyysrahalla on kiva hengailla 400 päivää kun saa 1200€ hyppysiin. Kyllä sillä yksinelävä meikä mandoliini pärjää varsin hyvin 😁

Ansiosidonnaiseen pitää kerätä työssäoloehtoa, eli olla töissä . Sä oot siis raatanutkin sen eteen, vaikka eihän tuo summa ole mitään palkkaan verrattuna, niin on se enempi kuin surkea työmarkkinatuki 470/kk (aktiivimallirokotuksella siis).

Vierailija
28/34 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli taas niin kiva miljonäärinä herätä funtsimaan pajassani uusia kyykytysmalleja köyhille työttömille.

Vierailija
29/34 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutuksena niille jotka jaksavat provosoitua näistä niin ap edustaa hyvin pientä osaa työttömistä, suurin osa haluaa päästä töihin.

Olet aivan oikeassa. Ihan turhaan kukaan provosoituu minun nautiskelustani, sillä se ei lopeta lomailuani. En mene koskaan töihin ja keinot ovat monet. Töitä ei riitä työhaluisillekaan, joten työhaluttoman työttömänä oleminen ei varmaan ole yhteiskunnallekaan huono asia tämän päivän tilanteessa.

Vierailija
30/34 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä juttu.

Mukavaa lauantaita!

Ei siinä mitään outoa ole. Tai olisi, jos olisit oikeasti hyväätarkoittava. Silloin sinulla ei olisi tarvetta täällä kohkata

Miten tuo lauantaiden lauantai vs arki? Sitähän tuossa kysyttiin ihan neutraalisti.

Miten vihaa löysit?

Vierailija
31/34 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistutuksena niille jotka jaksavat provosoitua näistä niin ap edustaa hyvin pientä osaa työttömistä, suurin osa haluaa päästä töihin.

Olet aivan oikeassa. Ihan turhaan kukaan provosoituu minun nautiskelustani, sillä se ei lopeta lomailuani. En mene koskaan töihin ja keinot ovat monet. Töitä ei riitä työhaluisillekaan, joten työhaluttoman työttömänä oleminen ei varmaan ole yhteiskunnallekaan huono asia tämän päivän tilanteessa.

Onko joku täällä ehdottanut että menisit töihin?

Etkö osaa lukea.

Vierailija
32/34 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä juttu.

Mukavaa lauantaita!

Ei siinä mitään outoa ole. Tai olisi, jos olisit oikeasti hyväätarkoittava. Silloin sinulla ei olisi tarvetta täällä kohkata

Miten tuo lauantaiden lauantai vs arki? Sitähän tuossa kysyttiin ihan neutraalisti.

Miten vihaa löysit?

No kun elän kuin minulla olisi aina lauantai ja lauantaiden lauantai kuulostaa niin nautinnolliselta, että minä vietän sellaista "itsekeksimääni" kohokohtapäivää. Tavallista arkea en kaipaa lainkaan. Ja vuosia olen jo lomaillut, enkä tule koskaan kyllästymään tähän elämäntapaan.

Víhaajilla tarkoitin niitä kommentoijia, joille eloni on selkeästi ongelma ja voithan itsekin havaita asian tässäkin ketjussa.

Vierailija
33/34 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei häiritse kuin yksi asia. Lomaapäiviä? Lomapäiviä mistä? Ei. Vapaapäiviä nuo sinulle kaikki ovat. Lomaa voi saada vain sillon kun käy töissä,

Vierailija
34/34 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei häiritse kuin yksi asia. Lomaapäiviä? Lomapäiviä mistä? Ei. Vapaapäiviä nuo sinulle kaikki ovat. Lomaa voi saada vain sillon kun käy töissä,

No koska voin herätä ja käydä nukkumaan milloin haluan, sekä tehdä heräämisen ja nukkumisen välillä mitä huvittaa, niin mielestäni se on ihan samanlainen silloin kuin lomapäiväkin on. Ja kun loppuelämäni jokainen päivä on kuin lomapäivä, niin en mielestäni liioittele kutsuessani elämääni lomaelämäksi. Loppuelämän mittainen loma. Ja olen minä ehtinyt ennen tätä loppuelämän mittaista lomaa töitäkin tekemään, joten olenhan minä lomani silloin myös saanut. Eikä loman pitkä pituus muuta lomaa joksikin muuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän