Synkkä ja kylmä joulukuun 1 päivä.
Tässä sängyssä makailen ja mietin omaa paskaa elämää, olisipa alaston lämmin nainen mun kainalossa mutta ei.
Tänään on syntymäpäivä mikä masentaa entisestään ja eilinen.
Ajattelin rohkaistua ja hyvän tekosyyn (synttärit) varjolla lähestyä eräitä naisia.
Keräsin miehisyyden rippeet, harjasin hiukset laitoin töihin paremmat vaatteet ja vähän enemmän suhutin dödöö.
- ensiksi ruokapaikan tarjoilija jonka olen huomannut katselevan kun käyn syömässä, on kohtelias, tervehtii, katsoo ilkikurisesti silmiin.
No eilen sitten mulkaisi vihaisesti ei edes tervehtinyt. En sitten uskaltanut kysyä synttärikahville.
- lähikauppa siellä nainen joka kanssa aina juttelee jonkun sanan ja monta vuotta nähnyt sitä absilla ja kaupassa, nyt hieman kiukkuisesti toisen naisen kanssa jotain asiaa selvitti, mulkaisi vaan ja sanoi moi. Sama homma en saanut suuta auki.
- viimeinen mahdollisuus oli mun vuoro hakea hoidosta koulun jälkeen lapsi, samaan aikaan aamulla ja illalla on aina eräs nainen oman lapsen kanssa, vaikuttaa mukavalta, ei sormuksia eikä mies ikinä ole tuonut tai vienyt sen lasta, juttelee aina mun kanssa jonkun sanan ja ehkä katselee vähän silleen? No se ei sitten tullut eilen.
- kavereille laittelin viestejä synttärikahveista ja illalla voisi saunoa porukalla, kaljaakin on.
Kaikilla jotain menoa tai ei viitsi lähteä.
Se on varmaan taas keitettävä puuroa ja lähdettävä lenkille, onneksi huomenna töitä, on muutakin ajateltavaa.
En ollut trolli ja kiitos ketkä sitten toivottivatkin hyvää syntymäpäivää.