Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten peittelette paskantamisen ääniä?

Vierailija
30.11.2018 |

Koti on aika ohuilla seinillä ja työpaikalla kolmen loosin naistenvessa. Sama ongelma siis molemmissa. Pökäle loiskahtaessaan pitää kovan äänen ja mahdolliset saattopierut päälle. Miten olette ratkaisseet asian? Kännykästä joku biisi päälle tai hyväilyä??

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis... eikö kaikki tee käsikakkaa? Miksi kukaan ei tekisi käsikakkaa? Tietenkin sillä versiolla että kädessä on vessapaperia. Sen saa siitä sitten niin kätevästi ja sulavasti saatettua pönttöön.

Ah, The Käsikakka. Löytäisiköhän joku alkuperäisen viestiketjun...?

Vierailija
62/127 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä asiasta, naisellisuuteni ei ole paskantamistyylistä kiinni. Paskannan miten paskannan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tilanteita varten mulla on aina didgeridoo takataskussa. Ei moni arvaa mun olevan kakalla, kun musisoin siellä vessakopissa.

Vierailija
64/127 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan porakoneen mukaan vessaan ja rupean poraamaan. Tätä kikkaa käytän myös kovaäänisen seksin aikana. Suosittelen. :)

Vierailija
65/127 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En peittele mitenkään. Päin vastoin, äänitän paskomisen ääniä puhelimella ja kuuntelen niitä sitten jälkeen päin. Siksi pitää pirteä niin äänekkäästi että tulee hyvä äänite.

Vierailija
66/127 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän paperia pönttöön kikka peittää molskahduksen, mutta mikäs peittää kakkaa ennakoivan pierun kumun pönttö maljassa? Tuntuu, että oikein resonoi porsliinissa, kun pieru päättää piipahtaa istahtaessa pöntölle.

Vierailija
67/127 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä tilanteita varten mulla on aina didgeridoo takataskussa. Ei moni arvaa mun olevan kakalla, kun musisoin siellä vessakopissa.

Tää pitää muuten paikkansa. Kellään ei tule kakka mieleenkään, kun ihastelevat soinnukasta diggeridoon ääntä. Kiitos hyödyllinen vihje. Sujautampa takataskuuni mäkin.

Vierailija
68/127 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikkia kivoja ääniefektejä! Viimeksi leikin Star Warsia pytyllä! Olin Chewbacca :)

Vierailija
69/127 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasissa vessoissa on hyvä joissa on käsisuihku, niin kun sillä suihkulla suihkuttaa vettä samaan aikaan suoraan pyllyreikään niin silloin ei siitä erotu yhtään ääntä

Vierailija
70/127 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy paskalla kuin kotona, työpaikan naistenvessa sen verran rauhaton. Ainoa poikkeus jos paskataudissa töissä.

Vierailija
71/127 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä laulan vessassa kovalla äänellä.

Yleensä aikuinen nainen mä oon.

Tai harjoittelen jodlausta tyyliin tirolilainen matikkakoira.

Menee ihan täydestä, kukaan ei arvaa et oon kakalla.

Vierailija
72/127 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan pöntöllä äänekkäästi mölisten ja huohottaen, jotta paskomisen äänet peittyvät.

Vierailija
73/127 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei

Vierailija
74/127 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salaisissa veskeissä salaa kakalla.

Vierailija
75/127 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotinat estetään laskeutumisalustan avulla ja pörinää voi himmentää laittamalla veden valumaan hanasta. Tämä on ns. Incognito mode.

Vierailija
76/127 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC paperia pönttöön ja korvillesi laitat vastamelukuulokkeet. Näin opetat itsellesi ettei ole mitään hävettävää luonnollisissa äänissä.

Vierailija
77/127 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä laulan vessassa kovalla äänellä.

Yleensä aikuinen nainen mä oon.

Tai harjoittelen jodlausta tyyliin tirolilainen matikkakoira.

Menee ihan täydestä, kukaan ei arvaa et oon kakalla.

Ota ohjelmaasi vielä laulu Oolannin sota: ja se Oolannin sota oli kauhia, hurraa hurraa, sunfaraa sunfaraa....

Vierailija
78/127 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan horst wessel -lyriikkaa ja itken. Chiliviina ja na tsihomoseksi tekevät höpöä.

Vierailija
79/127 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen käsikakka tehty, kaikki meni hienosti ja ei molskahtanut.

Vierailija
80/127 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörinä-äänet vaimennan pitämällä tukon vessapaperia persrei'ässä kiinni. On niin mahtipontiset pierut, että pitää ne vaimentaa. Pöntön pohjalla lisäksi paperia, ettei molskahda. Ja olen nainen, jos sillä on jotain väliä tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi