Miten peittelette paskantamisen ääniä?
Koti on aika ohuilla seinillä ja työpaikalla kolmen loosin naistenvessa. Sama ongelma siis molemmissa. Pökäle loiskahtaessaan pitää kovan äänen ja mahdolliset saattopierut päälle. Miten olette ratkaisseet asian? Kännykästä joku biisi päälle tai hyväilyä??
Kommentit (127)
En välitä asiasta, naisellisuuteni ei ole paskantamistyylistä kiinni. Paskannan miten paskannan.
Näitä tilanteita varten mulla on aina didgeridoo takataskussa. Ei moni arvaa mun olevan kakalla, kun musisoin siellä vessakopissa.
Otan porakoneen mukaan vessaan ja rupean poraamaan. Tätä kikkaa käytän myös kovaäänisen seksin aikana. Suosittelen. :)
En peittele mitenkään. Päin vastoin, äänitän paskomisen ääniä puhelimella ja kuuntelen niitä sitten jälkeen päin. Siksi pitää pirteä niin äänekkäästi että tulee hyvä äänite.
Kyllähän paperia pönttöön kikka peittää molskahduksen, mutta mikäs peittää kakkaa ennakoivan pierun kumun pönttö maljassa? Tuntuu, että oikein resonoi porsliinissa, kun pieru päättää piipahtaa istahtaessa pöntölle.
Vierailija kirjoitti:
Näitä tilanteita varten mulla on aina didgeridoo takataskussa. Ei moni arvaa mun olevan kakalla, kun musisoin siellä vessakopissa.
Tää pitää muuten paikkansa. Kellään ei tule kakka mieleenkään, kun ihastelevat soinnukasta diggeridoon ääntä. Kiitos hyödyllinen vihje. Sujautampa takataskuuni mäkin.
Teen kaikkia kivoja ääniefektejä! Viimeksi leikin Star Warsia pytyllä! Olin Chewbacca :)
Sellasissa vessoissa on hyvä joissa on käsisuihku, niin kun sillä suihkulla suihkuttaa vettä samaan aikaan suoraan pyllyreikään niin silloin ei siitä erotu yhtään ääntä
En käy paskalla kuin kotona, työpaikan naistenvessa sen verran rauhaton. Ainoa poikkeus jos paskataudissa töissä.
Töissä laulan vessassa kovalla äänellä.
Yleensä aikuinen nainen mä oon.
Tai harjoittelen jodlausta tyyliin tirolilainen matikkakoira.
Menee ihan täydestä, kukaan ei arvaa et oon kakalla.
Runkkaan pöntöllä äänekkäästi mölisten ja huohottaen, jotta paskomisen äänet peittyvät.
Käyn salaisissa veskeissä salaa kakalla.
Lotinat estetään laskeutumisalustan avulla ja pörinää voi himmentää laittamalla veden valumaan hanasta. Tämä on ns. Incognito mode.
WC paperia pönttöön ja korvillesi laitat vastamelukuulokkeet. Näin opetat itsellesi ettei ole mitään hävettävää luonnollisissa äänissä.
Vierailija kirjoitti:
Töissä laulan vessassa kovalla äänellä.
Yleensä aikuinen nainen mä oon.
Tai harjoittelen jodlausta tyyliin tirolilainen matikkakoira.
Menee ihan täydestä, kukaan ei arvaa et oon kakalla.
Ota ohjelmaasi vielä laulu Oolannin sota: ja se Oolannin sota oli kauhia, hurraa hurraa, sunfaraa sunfaraa....
Huudan horst wessel -lyriikkaa ja itken. Chiliviina ja na tsihomoseksi tekevät höpöä.
Ensimmäinen käsikakka tehty, kaikki meni hienosti ja ei molskahtanut.
Pörinä-äänet vaimennan pitämällä tukon vessapaperia persrei'ässä kiinni. On niin mahtipontiset pierut, että pitää ne vaimentaa. Pöntön pohjalla lisäksi paperia, ettei molskahda. Ja olen nainen, jos sillä on jotain väliä tässä.
Ah, The Käsikakka. Löytäisiköhän joku alkuperäisen viestiketjun...?