Miten peittelette paskantamisen ääniä?
Koti on aika ohuilla seinillä ja työpaikalla kolmen loosin naistenvessa. Sama ongelma siis molemmissa. Pökäle loiskahtaessaan pitää kovan äänen ja mahdolliset saattopierut päälle. Miten olette ratkaisseet asian? Kännykästä joku biisi päälle tai hyväilyä??
Kommentit (127)
Aika usein käytän vessa-ajan puhelimessä puhumiseen. Peittää jonkin verran plumpsahduksia.
Jodlaamalla tai sitten yskäsen aina kun losahtaa.
Äkistän voimakkaasti niin ettävarmasti kuuluu 😂😂en rupea peittelemään mitenkään enkä hajua vaikka kylässä olisin
Pistän veden valumaan niin pahimmat pörinät peittyy.
Japanissa pöntöissä oli nappi, jossa oli nuotin kuva ja painamalla sitä kaiuttimesta alkoi kuulua veden lorinaa :D Voluumiakin pystyi säätämään!
Toinen erikoinen huomio japsilaisessa vessakulttuurissa oli vessaharjojen puuttuminen, mikä on oikeastaan hyväkin juttu hygienian kannalta. Pöntöissä oli niin tehokas huuhtelu.
Vierailija kirjoitti:
Siis... eikö kaikki tee käsikakkaa? Miksi kukaan ei tekisi käsikakkaa? Tietenkin sillä versiolla että kädessä on vessapaperia. Sen saa siitä sitten niin kätevästi ja sulavasti saatettua pönttöön.
Hämmästyin todella kun hienosta kodista oleva exämies tosiaan kietoi paperia rullasta ja heitti ensin pönttöön. Sitten ihmetteli kun paperi oli aina lopussa.
Samalla ihaili alkoholisoitunutta kaveriaan joka masturpoi lattialla olevien hesareiden päälle.
Kunnon paskataudissa ei peitä muu kuin jos yrjöää samalla...
Huudan vaan AAAhhh. Peittää äänet kätevästi
Mä oon tehny lintujen talipallon päällä olevasta verkosta semmosen pussukan, mitä pidän kakkaamisen ajan pepun alla. Kakkapökäle tipahtaa nätisti verkkoon josta liu’utan sen hiljaa pöntön pohjalle. Verkko on pitkäkestoinen kun sen voi aina käytön jälkeen pestä.
Siis tämmösestä verkosta puhun:
https://www.google.fi/search?q=talipallo&rlz=1C9BKJA_enFI814FI814&hl=fi…
Olen yläluokkaisesta kodista myös. Tapanani on kilistellä sormuksilla pitkin vessan kaakeleita. Jos tulee laatta samalla ei tarvi kääntyä, kyllä Jeeves hoitaa.
Käyttäisin soppakauhaa jolla koppaan pökäleet ja lasken hiljaa veteen.
Ei työpaikalla käydä kakkosella.Yök.
Laitan kaavan auki tosi kovalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei työpaikalla käydä kakkosella.Yök.
Töissä paskalla käynti on parasta, saa palkkaa paskantamisesta, kotona ei mene vettä eikä paperia.
Otan töistä jatkuvasti vessapaperia käsilaukkuun ja laitan sitten kotona pyttyyn äänieristeeksi.
Yritän yskiä oikealla hetkellä. Töissä miehetkin tekee niin.
Meillä ronski työyhteisö, naiset päräyttelee avoimesti. Joten ei tarvi paskallakaan häpeillä mitään.
Rekkis
En mitenkään.
Töissä varsinkin päristän niin paljon kuin irtoaa.
- Nainen miesvaltaisella
Tiedän. Kerran olin tuossa tilanteessa ja se veden solinan ääni oli sitten liikaa. Pissat meni housuun...