Haluatteko kuulla onnellisen elämän salaisuuden?
Kommentit (39)
Onnellisuuteen ei tarvita mitään. Sitä vain on onnellinen, ei siihen ole mitään syytä. Miksi siihen pitäisi olla joku syy?
Vierailija kirjoitti:
Seksi tekee onnelliSeksi.
Se ei kuulu kyllä ajankohtaisesti missään ajankohdassa onnellisuuteen. Se on itsestään selvä nautinto.
Minusta olisi pitänyt tulla rikostutkija.
Ymmärsin sen liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, poliisin ammattia ihailemassa.🙂
Kyllä se onni on omassa päässä, oli tilanne sitten mikä hyvänsä. Ei tarvii työtä, rahaa eikä perhettä jos pystyy olla sinut itsensä kanssa ja hymyillä pelkästään sille että omat ajatukset tuntuu hyvältä. Te säälittävät perhetyömammat kuvittelette että ootte onnellisia, vaikka ette tosiaan tiedä mitä aito onni on. Onni on sitä että herää aamulla tai yöllä ihan millon vaan, onnellinen herää millon huvittaa. Onnellinen hymyilee jatkuvasti, laulelee yksin, ajatukset on kivoja ja välillä tulee euforisia purkauksia pelkästään siitä että on niin hyvä olo. Ja ei en käytä huumeita, olen vaan onnellinen enkä elä kulttuurisessa hypnoosissa niinku te elämäntapaluuseri mammat jotka luulette ettå se mitä teidän äiti ja isi teki on elåmäntarkotus. Tietämättömät apinat!
Poliisit ja supo olisi voinut jo ihan helposti alkaa aktivoitumaan päättäjien toimesta jotta metallini löytyisi jo vuonna 2011. Sen jälkeen kuin se varastettiin ja riistettiin minulta vuonna 2011 niin suomalaiset ovat saaneet tästä yliluonnollisia mielisairaita voimia tekopyhästä kultista ja se on osa tuomittavaa demokratiaa. Nyttenkin minulla on sananvapautta koska Trump valittiin presidentiksi. Miettikää mitä voimia on pitänyt käyttää tälläiseen pieneen asiaan mikä ei edes kuulu muille paitsi asian omistajalle ja juuri virkavallalle kuten poliisit ja he tekevät hyvin työnsä ja uskon hyviä poliiseja on ollut olemassa koko tämän ajan. Poliisit ovat hyviä. Poliiseja kuuluu tukea.
Poliisit löytävät varastetun materiaalin ja palauttavat sen asian omistajalle kuten aina talousrikoksissa tehdään.
Toisen talouden sortamisella ja varastamisella ei voi perheellä olla millään työllä elämän onnellista salaisuutta eikä salaisuuksia ole olemassa ihmiskunnassa, on vain aitoutta.
Te voitte vain moittia itseänne ja oman elämän epä-onnellisuutta metallin varastamisen ja piiloittamisen toimesta.
Tähän asiaan voidaan puolestani satsata vaikka aktiivimalli 11 saakka kunnes se löytyy ja palautetaan omistajalle.
Tähän tarvitaan myös kansan apua koska kansa on tehnyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Te voitte vain moittia itseänne ja oman elämän epä-onnellisuutta metallin varastamisen ja piiloittamisen toimesta.
Tähän asiaan voidaan puolestani satsata vaikka aktiivimalli 11 saakka kunnes se löytyy ja palautetaan omistajalle.
Tähän tarvitaan myös kansan apua koska kansa on tehnyt väärin.
Ja syyttää asian väärin toimineita piilottajia ja varkaita kohtaan kuten kunnon kansalainen tekee koska emme opi perhe keskeisesti mitään sellaisista liikkeistä joissa varastetaan muilta.
Onnellisen elämän salaisuus on se, että irtaantuu globalistien kulutushysteriasta. Ihan turha heittää rahojaan roskatavaraan.
Viidessä vuodessa rahaa on säästynyt ja osakkeisiin sijoittamalla saatiin pesämuna sijoitusasuntoon ja nyt meillä on sijoitusasunto Helsingissä.
Lapsi muutta sitten aikoinaan opiskelemaan siihen yksiöön .Sitä ennen asunto jauhaa meille rahaa.
onni on siitä, että päättää itse siitä mihin rahansa laittaa eikä annan mainonan vaikuttaa mitenkään. Pitää pitää oma tahto !
Aina kun olen kaupassa, kuvittelen päähäni hälytyssireenin soivan, joka varoittaa, että minua yritetään houkutella ostamaan.
En osta muuta kuin maitopurkin, jos olen lähtenyt ostamaan maitopurkkia.
Jotkut eivät osaa enää päättää itse vaan tekevät heräteostoksia ja tuhlaavat kaikki rahansa jonninjoutavavaan. Sitä on turha valittaa ettei rahat riitä kun joka välissä ostellaan sipsejä ja suklaapatukoita. Ja ollana sitten lihavia ja masentuneita.
Me ollaan terveitä ja onnellisia !
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää? Tiedätkö missä metallini sijaitsee nyt?
Saharanlaivauloste ennakko sensuuri iski taas muumi sanoihin.
Demokraattinen kuningas monarkia ja sen verkostot ovat syyllisiä tähän.
Ihmiset oppivat kopioimalla, jotkut oppivat hyvästä ja jotkut pahasta.
Kaikella on jälkiseurauksensa.
Jotkut oppivat uutta ja ihmiset haluavat ottaa oppia tästä. Ap tässä on sinulle opetus sinun imperialistiseen globahtaneen kuplaan jossa haluatte oppia uutta varastamalla. Ei ketään muu kuin P.H. voi tehdä noin id-ioottia avausta tuossa muodossa. Opettele puhumaan suomea ja lopeta se palsta kikkailu demokratian hyväksi et ole mikään politiikko olet vain valaistunut id-iootistasi perhe opillisesta varastamisesta, sekä vaarallinen.
Joko Touko Aalto on maistanut tätä saharanlaivaulostetta? Väitti niin kovana että jatkaa eikä mikään pysäytä häntä.
Hyvin ei ole näkynyt politiikassa.
Vierailija kirjoitti:
Joko Touko Aalto on maistanut tätä saharanlaivaulostetta? Väitti niin kovana että jatkaa eikä mikään pysäytä häntä.
Hyvin ei ole näkynyt politiikassa.
*kamelinpaskajuttua*
Se ei ole työtä.