Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on uusi Marimekon olkalaukku. Lähden kaupungille hengailemaan ja näyttämään

Vierailija
08.11.2025 |

tyylikästä luukkiani.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole Marimekon laukkua mutta ulkoilutan tänään Chaneliani.

Vierailija
2/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kehtaisi jonain Marimekon mainospellenä esiintyä. Hyhhyh. Kaikenlisäksi ne laukut on sysirumia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sitä kukaan huomaa, mutta liikunta tekee aina hyvää 👍

Vierailija
4/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Marimekon reppu työlaukkuna. Toimii ihan hyvin, koska on riittävä tilava läppärille ja muille tarvittaville työkaluille. 

Vierailija
5/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei tuu monta samanlaista vastaan.

Vierailija
6/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei marimekon laukuissa ole mitään vikaa, saa niistä tykätä.

Vierailija
7/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne rumia ja ylihintaisia mainoskasseja. En huolisi. 

Vierailija
8/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon kankainen kassi näyttäisi olevan jonkinlainen statussymboli. Ihmettelen tosin miksi, mikä siinä on "hienoa", Marimekon nimikö, vai se, että voi kaikelle kansalle näyttää, että minullapa on varaa Marimekon kangaskassiin.

En ole koskaan pitänyt Marimekon asusteista tai laukuista, ylihintaista tavaraa, ei edes tyylikästä, aistikasta asustetta löytyy muualta. Nimekkäitä vaatevalmistajia löytyy maailmalta ja Suomesta muitakin kuin Marimekko.

Vierailija
9/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on marimekon sateenvarjo,silläkin voi elvistellä

Vierailija
10/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä laukku kotiin. On nolo.

Vierailija
11/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekon kankainen kassi näyttäisi olevan jonkinlainen statussymboli. Ihmettelen tosin miksi, mikä siinä on "hienoa", Marimekon nimikö, vai se, että voi kaikelle kansalle näyttää, että minullapa on varaa Marimekon kangaskassiin.

En ole koskaan pitänyt Marimekon asusteista tai laukuista, ylihintaista tavaraa, ei edes tyylikästä, aistikasta asustetta löytyy muualta. Nimekkäitä vaatevalmistajia löytyy maailmalta ja Suomesta muitakin kuin Marimekko.

maku asioista ei voi kiistellä

Vierailija
12/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Marimekon logollinen kangaskassi, sen sain joskus kaupanpäällisenä kun ostin lakanoita tms. Marimekolta. Kassi on hyvänkokoinen kauppareissulle ja kestänyt nyt jo neljä vuotta käyttöä. Mulla on myös yksivärinen kangaskassi ja joku kuviollinen kangaskassi, jonka taisin ostaa Tigeristä. Sekin on ihan kiva ja ahkerassa käytössä. En pidä kangaskassia statussymbolina mutta tietenkin ihmiset tietoisesti tai alitajuisesti valitsevat usein vaatteensa, asusteensa ja muut tavaransa viestittääkseen jotain kanssaihmisille ja ne kanssaihmiset vuorostaan tekevät omia päätelmiään muista ihmisistä heidän käyttämiensä tavaroiden perusteella. 

Vierailija
13/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet niistä ovat hyvin suunniteltuja js huippukäytännöllisiä, ja kestävät loputtomasti. Itsellä on ihan sen vuoksi kolme eri tarkoituksiin. Viimeksi ostin läppärilaukun.

Vierailija
14/14 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet niistä ovat hyvin suunniteltuja js huippukäytännöllisiä, ja kestävät loputtomasti. Itsellä on ihan sen vuoksi kolme eri tarkoituksiin. Viimeksi ostin läppärilaukun.

Kyllä! Äitini osti minulle lahjaksi PAL-laukun iäisyys sitten. Aivan loistava. Juuri sopivan kokoinen käsilaukuksi, hihna säädettävä, ja kestää aina vain. Matkalla ihanteellinen, sinne mahtuu vaikka mitä, vaikkei näytä isolta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän