Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon tylyttänyt suotta ihan hyviä miehiä ja nyt vasta tajusin miksi

Vierailija
30.11.2018 |

Tälläkin palstalla moni mies miettii, miten uskaltaisi lähestyä naisia tai miksi naiset ovat usein niin nihkeitä heitä kohtaan.

Olen nainen ja olen miettinyt, miksi sitä tuli nuorena oltua baareissa ja viihteellä usein niin älyttömän nihkeä miehiä kohtaan kun yrittivät lähestyä. Olen varmaan tylyttänyt ihan turhaan aivan hyvässä tarkoituksessa lähestyviä kunnollisia miehiä ja potenut siitä huonoa omatuntoa myöhemmin. Nyt oon kolmevitosena ollut hetken aikaa sinkku ja deitissä ja huomasin että musta on taas tulossa todella tyly miehiä kohtaan. Tajusin jotain:

Kun nuorena oltiin viihteellä, aina oli joku puristelemassa tissistä tai perseestä tai ottamassa valokuvia takapuolesta tanssilattialla tai kadulla. Törkeitä ehdotuksia tuli aivan liikaa ja aivan liian pitkään eikä koskaan saanut olla rauhassa ja turvassa. Aina oli joku, joka ei uskonut hyvällä, että ei kiinnosta. Joku seurasi joskus kotiovelle asti. Lopulta jokainen mies alkoi vaikuttaa ahdistavalta ja uhkaavalta, joten kaveriporukassa tuli tavaksi tylyttää varmuuden vuoksi jokainen lähestymään pyrkivä kauemmaksi. Siinä saivat kylmää kyytiä varmasti myös hyvillä aikeilla liikkuneet pojat. Toivottavasti nyt viisitoista vuotta myöhemmin nuoret miehet osaavat jo käyttäytyä fiksummin.

Muistin tämän nyt siksi, että nyt kun olen aikuisena deitissä, noin 95 % deitissä saamistani yhteydenotoista on pelkkää seksin ehdottelua ja eri asteisia törkeyksiä. Moni haluaa ostaa multa seksiä. Olen kertonut profiilissani etten ole käytettävissä seksiin vaan etsin parisuhdetta ja haluaisin perustaa perheen. Jokainen mies väittää lukeneensa profiilini, mutta "voihan sitä silti aina kokeilla". Herää ihan samanlaisia häirinnän kokemuksia kuin nuorena baareissa pyöriessäni: Mua ei kuunnella, mun toiveita ei kuunioiteta, ei uskota että ei on ei.

Nyt loppui mun osalta nettideittailu tähän, musta on taas tulossa kiukkuinen kaikkia miehiä kohtaan ja se ei todellakaan ole hyvä asia.

Kauheesti tsemppiä teille kaikki miehet, jotka pohditte miten lähestyä. Muistakaa, että joskus tyly vastaanotto voi johtua tällaisistakin syistä. Jos kaikki miehet muistaisvat käytöstavat, kaikilla meillä kävisi parempi flaksi.

Kommentit (1756)

Vierailija
121/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ei tietenkään saa naiselle sanoa, mutta ulkoinen olemuksesi ja tapa miten itseäsi ilmaiset vaikuttaa siihen, millaiset miet sinua lähestyvät ja kuinka he sinua kohtelevat.

Tämä pätee kyllä myös toisinpäin.

Ei ne Esmeraldat oikeassa elämässä lähesty Quasimodoja. Ei, vaikka Quasimodojen mielestä heillä olisi siihen joku evoluution tuoma oikeus. 

No eikö Esmeraldojen tulisi silloin lakata kertomasta Quasimodoille, sanallisesti ja sanattomasti, että Esmeraldakin voi pitää heistä?

Vierailija
122/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en näe törkytyyppejä joka kulmalla. En hirveästi kiinnitä huomioita muihin ihmisiin, missään. Mutta en kyllä myöskään ole alkanut juttusille kenenkään miehen kanssa, missään. Viimeksi joku yritti puhua bussipysäkillä. Katsoin, että ei sillä ole hengenhätää, ja jatkoin musiikin kuuntelua. Sitä ennen kirjastossa: istuin omassa rauhassa syventyneenä läppäriini, kun joku mies tuli siihen kauniista ilmasta puhumaan. Vilkaisin häntä, en vastannut mitään ja jatkoin omaa juttuani. Baareissa ignooraan kaikki, miehet ja naiset, ja keskityn siihen ihmiseen/niihin ihmisiin, kenen seurassa olen. 

Naiset: tässä on teille esimerkkiä todellisesta naisvaliosta! Arvostan miehenä tuollaista asennetta, toivoisin että useammat naiset olisivat ylläolevan kaltaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka tylyttää miestä on paljon todennäköisemmin peloissaan kuin kusipää. Se ei kuulkaa miehet ole olenkaan kivaa kun sinua isompi ja vahvempi henkilö tulee ilman lupaa iholle etkä ole tarpeeksi vahva laittamaan sille väkivallalla stoppia.

Vierailija
124/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ainakin saanut siskoinesi jotain aikaan tässä elämässä. 

Kolmekymppiset miehet on parisuhdekaarensa huipulla ja ne tylyttää naisille takaisin. Tai oikeastaan miehet käskee naisen heittämään hameen korviin jo ensimmäisellä tapaamisella, ja naiset suostuu siihen jotta ne vaan kelpais. Ei kelpaa.

Harvalla kolmekymppiselläkään miehellä on niin paljon naisia jonossa että olisi varaa tylyttää. Ja vaikka olisikin niin harva niistä sitä tekee.

No meillä parhaimmilla valioyksilöillä on varaa niin tehdä, ja teen henkilökohtaisesti tänäänkin. Kaikki kauniit ja miksei vähemmän kauniit naiset jotka yrittävät tänäänkin jotain suhteeni, tulevat kylmästi saamaan näpeilleen. Siinä epäilemättä menee muutama kiva ja kiltti, kunnollinen ja fiksu nainen "pesuveden" mukana, mutta elämä on. Ihan olette itse laittaneet tilauksen sisään; minä vain toteutan sen.

Jep. Toki ihan itse päätät ,mitä elämältäsi haluat, mutta tuskinpa käytöksesi jää ketään harmittamaan. Reilusti vaan mgtow!

Juuri näin teen, mutta tiedän kyllä, että päätöksestäni kärsivät ennen kaikkea kaikki ne mukavat ja kauniit naiset, jotka eivät sitä parasta yksilöä, eli minua, koskaan tule saamaan.

Voin vakuuttaa sinulle, että mukavat ja kauniit saavat aina halutessaan laadukasta seuraa ja suhteen, joten tylytyksesi ei heitä haittaa. Jos ei kanssasi natsaa niin jonkun paremman kanssa onnistaa-eikä tarvitse edes itse vaivautua aloitteita tekemään.

Sinä voit pitää tuon lapsenuskosi ja mennä jahtaamaan niitä "parempia" miehiä. Itse te siinä vain kärsitte, sillä luulo ei ole tiedon väärti. Teidän miehenne ovat sitä tusinakamaa joita voi vaihtaa kuin sukkaa.

Hei nyt naiset vähän kunnioitusta! Tämä mies on parasta A-ryhmää, hän ei luule, hän tietää. Pitäkäämme kaikki naiset nyt minuutin hiljainen hetki sille, että olemme menettäneet mahdollisuutemme häneen :D

Vierailija
125/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ei tietenkään saa naiselle sanoa, mutta ulkoinen olemuksesi ja tapa miten itseäsi ilmaiset vaikuttaa siihen, millaiset miet sinua lähestyvät ja kuinka he sinua kohtelevat.

Niin että vaatteet ja rempseä käytös oikeuttaa kourimaan ja olemaan asiaton. Ei oikeuta. Kiitos että tulit todistamaan pointin.

Ei tietenkään oikeuta, mutta se vetää puoleensa niitä idiootteja jotka eivät tätä ymmärrä. Hienoa kun normaalit miehet sitten saavat luvan kanssa kärsiä näiden idioottien tekosista.

-eri

Normaalit miehet voisivat liittoutua naisten kanssa kertomaan törpöille että lopettakaa, kaikki kärsii teidän takia, mutta mitä vielä, normaalit miehet alkavat närppiä naisen pukeutumista.

Jos mies menee lääppimään baarissa naista, naisen kaverit sekä tuntemattomat naiset puolustavat kyseistä naista. Lääppivän miehen kaverit sen sijaan katsovat mielellään muualle mieluummin kuin yrittäisivät estää kaverinsa käytöstä. Jotkut jopa kannustavat tätä kaveriaan.

Toki baarit ovat etenkin näin pikkujouluaikaan täynnä sikailevia naisiakin. Usein heidän kaverinsa yrittävät saada tämän jurrisen "räväkän" tädin pihalle ja taksiin. Jos koko seurue on näitä tätejä ja he lääppivät miehiä, miehet harvoin pistävät vastaan. He lähinnä kannustavat naisia, toki tehdäkseen heistä vitsin.

Parasta olisi kun miehet puuttuisivat sekä muiden miesten tekemään ahdisteluun, että itse kokemaansa ahdisteluun. Oli ahdistelija sitten mies tai nainen, vinkki pokelle ja ahdistelija pihalle. 

Mihinkä perustan näkemykseni? Olen mies joka on työskennellyt 25 vuotta baarissa.

Jos joku lääppii baarissa, niin se on vain sen lääppijän ongelma. Ei kavereiden, eikä tuntemattomien. Lääppimisen kohteeksi joutunut, tai ehkä hänen kaverinsa myös, voi mennä kertomaan asiasta henkilökunnalle.

Itse en halua ottaa vastuuta muiden lääppimisistä, enkä leimata kaikkia miehiä tai kaikkia naisia sikailijoiksi. Jos jollain yksilöllä on ongelma, poistakaa se yksilö paikalta.

Vierailija
126/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppiset miehet on parisuhdekaarensa huipulla ja ne tylyttää naisille takaisin. Tai oikeastaan miehet käskee naisen heittämään hameen korviin jo ensimmäisellä tapaamisella, ja naiset suostuu siihen jotta ne vaan kelpais. Ei kelpaa.

Harvalla kolmekymppiselläkään miehellä on niin paljon naisia jonossa että olisi varaa tylyttää. Ja vaikka olisikin niin harva niistä sitä tekee.

No meillä parhaimmilla valioyksilöillä on varaa niin tehdä, ja teen henkilökohtaisesti tänäänkin. Kaikki kauniit ja miksei vähemmän kauniit naiset jotka yrittävät tänäänkin jotain suhteeni, tulevat kylmästi saamaan näpeilleen. Siinä epäilemättä menee muutama kiva ja kiltti, kunnollinen ja fiksu nainen "pesuveden" mukana, mutta elämä on. Ihan olette itse laittaneet tilauksen sisään; minä vain toteutan sen.

Joo, kylläpä meitä nyt ihan kamalasti harmittaa, kun jakelet pakkeja kauniille, kivoille ja kilteille naisille. Mutta toisaalta ihanaa, että te parhaat valioyksilöt vietätte mieluummin laatuaikaa meidän palstalaisten kuin niiden teistä kiinnostuneiden kaunotarten kanssa. ❤️

😂

Vierailija
127/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että vaatteet ja rempseä käytös oikeuttaa kourimaan ja olemaan asiaton. Ei oikeuta. Kiitos että tulit todistamaan pointin.

Ei tietenkään oikeuta, mutta se vetää puoleensa niitä idiootteja jotka eivät tätä ymmärrä. Hienoa kun normaalit miehet sitten saavat luvan kanssa kärsiä näiden idioottien tekosista.

-eri

Normaalit miehet voisivat liittoutua naisten kanssa kertomaan törpöille että lopettakaa, kaikki kärsii teidän takia, mutta mitä vielä, normaalit miehet alkavat närppiä naisen pukeutumista.

Jos mies menee lääppimään baarissa naista, naisen kaverit sekä tuntemattomat naiset puolustavat kyseistä naista. Lääppivän miehen kaverit sen sijaan katsovat mielellään muualle mieluummin kuin yrittäisivät estää kaverinsa käytöstä. Jotkut jopa kannustavat tätä kaveriaan.

Toki baarit ovat etenkin näin pikkujouluaikaan täynnä sikailevia naisiakin. Usein heidän kaverinsa yrittävät saada tämän jurrisen "räväkän" tädin pihalle ja taksiin. Jos koko seurue on näitä tätejä ja he lääppivät miehiä, miehet harvoin pistävät vastaan. He lähinnä kannustavat naisia, toki tehdäkseen heistä vitsin.

Parasta olisi kun miehet puuttuisivat sekä muiden miesten tekemään ahdisteluun, että itse kokemaansa ahdisteluun. Oli ahdistelija sitten mies tai nainen, vinkki pokelle ja ahdistelija pihalle. 

Mihinkä perustan näkemykseni? Olen mies joka on työskennellyt 25 vuotta baarissa.

Kiitos asiallisesta viestistä. Arvostan.

Vierailija
128/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne Esmeraldat oikeassa elämässä lähesty Quasimodoja. Ei, vaikka Quasimodojen mielestä heillä olisi siihen joku evoluution tuoma oikeus. 

No eikö Esmeraldojen tulisi silloin lakata kertomasta Quasimodoille, sanallisesti ja sanattomasti, että Esmeraldakin voi pitää heistä?

Nyt eletään kuitenkin tällä planeetalla, eli Maassa, valtiossa nimeltä Suomi. Me emme elä Disney-maassa, jossa kuka vain voi olla mitä vain, ja kuka vain voi rakastua kehen tahansa. 

Sorry.

(Ja syy, miksi Esmeraldat ja vähemmän kauniitkin on tylyjä johtuu siitä, että on olemassa paljon miehiä jotka tulkitsevat tavallisen hymynkin lupauksena seksiin). 

Vierailija
129/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Jos joku lääppii baarissa, niin se on vain sen lääppijän ongelma. Ei kavereiden, eikä tuntemattomien. Lääppimisen kohteeksi joutunut, tai ehkä hänen kaverinsa myös, voi mennä kertomaan asiasta henkilökunnalle.

Itse en halua ottaa vastuuta muiden lääppimisistä, enkä leimata kaikkia miehiä tai kaikkia naisia sikailijoiksi. Jos jollain yksilöllä on ongelma, poistakaa se yksilö paikalta.

Tuon viestini pointti oli se, että jos haluamme oikeasti muutosta tähän ongelmaan, pois katsomisen on loputtava. Se, että katsoo pois tarkoittaa sitä, että antaa hiljaisen hyväksynnän asialle. Ja jos joku lääppii baarissa, niin se ei ole todellakaan vain lääppijän ongelma. Jos hänen annetaan jatkaa, hänellä ei ole mitään ongelmaa. Kohteella sen sijaan on ja paha.

Vierailija
130/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en näe törkytyyppejä joka kulmalla. En hirveästi kiinnitä huomioita muihin ihmisiin, missään. Mutta en kyllä myöskään ole alkanut juttusille kenenkään miehen kanssa, missään. Viimeksi joku yritti puhua bussipysäkillä. Katsoin, että ei sillä ole hengenhätää, ja jatkoin musiikin kuuntelua. Sitä ennen kirjastossa: istuin omassa rauhassa syventyneenä läppäriini, kun joku mies tuli siihen kauniista ilmasta puhumaan. Vilkaisin häntä, en vastannut mitään ja jatkoin omaa juttuani. Baareissa ignooraan kaikki, miehet ja naiset, ja keskityn siihen ihmiseen/niihin ihmisiin, kenen seurassa olen. 

Nuorempana ja sinisilmäisempänä monesti juttelin mielestäni ihan vaan kohteliaadti ja ystävällisesti juttua tekemään tuleville ihmisille. Kun muutaman kerran joutuu ikäväksi ja vähän uhkaavaksikin kokemaani "antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa"- tilanteeseen, niin taatusti lähestyjät ei enää saa kuin tylyn ja vihamielisen mulkaisun.

Vierailija
131/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Toki ihan itse päätät ,mitä elämältäsi haluat, mutta tuskinpa käytöksesi jää ketään harmittamaan. Reilusti vaan mgtow!

Juuri näin teen, mutta tiedän kyllä, että päätöksestäni kärsivät ennen kaikkea kaikki ne mukavat ja kauniit naiset, jotka eivät sitä parasta yksilöä, eli minua, koskaan tule saamaan.

Ole huoleti, eihän sellaista osaa kaivata mitä ei ole koskaan ollut. Ihan rauhassa vain menet omia polkujasi, kyllä ne naiset pärjää koska eivät yhtään tiedä mitä menettävät. 😉

Vierailija
132/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vakuuttaa sinulle, että mukavat ja kauniit saavat aina halutessaan laadukasta seuraa ja suhteen, joten tylytyksesi ei heitä haittaa. Jos ei kanssasi natsaa niin jonkun paremman kanssa onnistaa-eikä tarvitse edes itse vaivautua aloitteita tekemään.

Sinä voit pitää tuon lapsenuskosi ja mennä jahtaamaan niitä "parempia" miehiä. Itse te siinä vain kärsitte, sillä luulo ei ole tiedon väärti. Teidän miehenne ovat sitä tusinakamaa joita voi vaihtaa kuin sukkaa.

Hei nyt naiset vähän kunnioitusta! Tämä mies on parasta A-ryhmää, hän ei luule, hän tietää. Pitäkäämme kaikki naiset nyt minuutin hiljainen hetki sille, että olemme menettäneet mahdollisuutemme häneen :D

Huutonaurua tälle mahtavalle viestille 😂

Vierailija
133/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt eletään kuitenkin tällä planeetalla, eli Maassa, valtiossa nimeltä Suomi. Me emme elä Disney-maassa, jossa kuka vain voi olla mitä vain, ja kuka vain voi rakastua kehen tahansa. 

Sorry.

(Ja syy, miksi Esmeraldat ja vähemmän kauniitkin on tylyjä johtuu siitä, että on olemassa paljon miehiä jotka tulkitsevat tavallisen hymynkin lupauksena seksiin). 

Miksi sitten meikkaat ja pukeudut seksikkäästi? Seksikäs pukeutuminen on paljon tehokkaampi viesti halusta seksiin, kuin pelkkä hymy.

Vierailija
134/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry.

Miksi sitten meikkaat ja pukeudut seksikkäästi? Seksikäs pukeutuminen on paljon tehokkaampi viesti halusta seksiin, kuin pelkkä hymy.

Älä jaksa. 

Ja älkää muutkaan please reagoiko tähän mitenkään. 

Vierailija
135/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Joo ne ex-koulukiusaajat, nykyiset sikailijat kuuntelevatkin normaaleja miehiä, kuuntelevathan he naisiakin... 

Naisetkin voisivat lakata antamasta huomiota näille "miehille" yläkoulusta alkaen, ehkä he oppivat sitten ettei se käytös kannata.

Eläimetkin oppivat, kissa kun hyppää liian kuumalle hellalle niin hyppiminen sinne loppuu. Sitten taas jos samasta alakaapista löytyy aina niitä herkkunaksuja niin kyllä se kaappi auki saadaan vaikka pyytäisi nätisti ettei kävisi siellä.

Vierailija
136/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Joo ne ex-koulukiusaajat, nykyiset sikailijat kuuntelevatkin normaaleja miehiä, kuuntelevathan he naisiakin... 

Naisetkin voisivat lakata antamasta huomiota näille "miehille" yläkoulusta alkaen, ehkä he oppivat sitten ettei se käytös kannata.

Eläimetkin oppivat, kissa kun hyppää liian kuumalle hellalle niin hyppiminen sinne loppuu. Sitten taas jos samasta alakaapista löytyy aina niitä herkkunaksuja niin kyllä se kaappi auki saadaan vaikka pyytäisi nätisti ettei kävisi siellä.

Joo, tiedetään että osa teistä jää yläkouluun loppuiäkseen, se on tosiaan huomattu.

Vierailija
137/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on miesten loogisessa ajattelussa vikana, kun ei ymmärretä yhteyttä yllä kuvatun törkykäytöksen ja naisten tylyyden välillä?

???

Onko todella näin? Ettei ymmärretä?

Jos jostakusta tulee tylyin ihminen ikävien tapahtumien seurauksena. Voi vain toivoa, että hän ei jatkossa kohtaa ikäviä ihmisiä. Ja kunnollisten ihmisten toivoa olevan kohtaamatta tylyintä ihmistä.

Mitä itse ajattelit, että aloittajan tai muutaman muun tarinaan samaistujan kertomuksesta tulisi oppia? Kenen tulisi tehdä toisenlaisia valintoja ja millaisia?

Mitä tulisi ottaa oppia?

Naiset: jos joku mies on teitä kähminyt, inhotkaa sitä miestä, älkää kaikkia.

Miehet: jos nainen tylyttää teitä koska joku muu on häntä kähminyt, hän on samanlainen kuspää kuin häntä kähminyt mies. Matka jatkuu, ei ole kaikkien naisten vika.

Nimenomaan näin. Ignooraan kaikki törkeät ja epäkohteliaat naiset.

Vierailija
138/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan kaikki miehet-öliööööööööööööööööööööööööööööööööö"

Vierailija
139/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisilla on helppoa kun kiinnostuneita on jo vaivaksi asti. Miehen taas on pakko yrittää parhaansa ja silloinkin saa vain vittuilua.

Vierailija
140/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on miesten loogisessa ajattelussa vikana, kun ei ymmärretä yhteyttä yllä kuvatun törkykäytöksen ja naisten tylyyden välillä?

???

Onko todella näin? Ettei ymmärretä?

Jos jostakusta tulee tylyin ihminen ikävien tapahtumien seurauksena. Voi vain toivoa, että hän ei jatkossa kohtaa ikäviä ihmisiä. Ja kunnollisten ihmisten toivoa olevan kohtaamatta tylyintä ihmistä.

Mitä itse ajattelit, että aloittajan tai muutaman muun tarinaan samaistujan kertomuksesta tulisi oppia? Kenen tulisi tehdä toisenlaisia valintoja ja millaisia?

Mitä tulisi ottaa oppia?

Naiset: jos joku mies on teitä kähminyt, inhotkaa sitä miestä, älkää kaikkia.

Miehet: jos nainen tylyttää teitä koska joku muu on häntä kähminyt, hän on samanlainen kuspää kuin häntä kähminyt mies. Matka jatkuu, ei ole kaikkien naisten vika.

Nimenomaan näin. Ignooraan kaikki törkeät ja epäkohteliaat naiset.

Kiitos, siihen he juuri pyrkivätkin. Tosin toivovat että voisivat päätyä samaan lopputulokseen kohteliaasti ja ystävällisesti voiden luottaa siihen että sinä senkin jälkeen ignoiraat heidät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi