Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon tylyttänyt suotta ihan hyviä miehiä ja nyt vasta tajusin miksi

Vierailija
30.11.2018 |

Tälläkin palstalla moni mies miettii, miten uskaltaisi lähestyä naisia tai miksi naiset ovat usein niin nihkeitä heitä kohtaan.

Olen nainen ja olen miettinyt, miksi sitä tuli nuorena oltua baareissa ja viihteellä usein niin älyttömän nihkeä miehiä kohtaan kun yrittivät lähestyä. Olen varmaan tylyttänyt ihan turhaan aivan hyvässä tarkoituksessa lähestyviä kunnollisia miehiä ja potenut siitä huonoa omatuntoa myöhemmin. Nyt oon kolmevitosena ollut hetken aikaa sinkku ja deitissä ja huomasin että musta on taas tulossa todella tyly miehiä kohtaan. Tajusin jotain:

Kun nuorena oltiin viihteellä, aina oli joku puristelemassa tissistä tai perseestä tai ottamassa valokuvia takapuolesta tanssilattialla tai kadulla. Törkeitä ehdotuksia tuli aivan liikaa ja aivan liian pitkään eikä koskaan saanut olla rauhassa ja turvassa. Aina oli joku, joka ei uskonut hyvällä, että ei kiinnosta. Joku seurasi joskus kotiovelle asti. Lopulta jokainen mies alkoi vaikuttaa ahdistavalta ja uhkaavalta, joten kaveriporukassa tuli tavaksi tylyttää varmuuden vuoksi jokainen lähestymään pyrkivä kauemmaksi. Siinä saivat kylmää kyytiä varmasti myös hyvillä aikeilla liikkuneet pojat. Toivottavasti nyt viisitoista vuotta myöhemmin nuoret miehet osaavat jo käyttäytyä fiksummin.

Muistin tämän nyt siksi, että nyt kun olen aikuisena deitissä, noin 95 % deitissä saamistani yhteydenotoista on pelkkää seksin ehdottelua ja eri asteisia törkeyksiä. Moni haluaa ostaa multa seksiä. Olen kertonut profiilissani etten ole käytettävissä seksiin vaan etsin parisuhdetta ja haluaisin perustaa perheen. Jokainen mies väittää lukeneensa profiilini, mutta "voihan sitä silti aina kokeilla". Herää ihan samanlaisia häirinnän kokemuksia kuin nuorena baareissa pyöriessäni: Mua ei kuunnella, mun toiveita ei kuunioiteta, ei uskota että ei on ei.

Nyt loppui mun osalta nettideittailu tähän, musta on taas tulossa kiukkuinen kaikkia miehiä kohtaan ja se ei todellakaan ole hyvä asia.

Kauheesti tsemppiä teille kaikki miehet, jotka pohditte miten lähestyä. Muistakaa, että joskus tyly vastaanotto voi johtua tällaisistakin syistä. Jos kaikki miehet muistaisvat käytöstavat, kaikilla meillä kävisi parempi flaksi.

Kommentit (1756)

Vierailija
201/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ainakin saanut siskoinesi jotain aikaan tässä elämässä. 

Kolmekymppiset miehet on parisuhdekaarensa huipulla ja ne tylyttää naisille takaisin. Tai oikeastaan miehet käskee naisen heittämään hameen korviin jo ensimmäisellä tapaamisella, ja naiset suostuu siihen jotta ne vaan kelpais. Ei kelpaa.

Harvalla kolmekymppiselläkään miehellä on niin paljon naisia jonossa että olisi varaa tylyttää. Ja vaikka olisikin niin harva niistä sitä tekee.

No meillä parhaimmilla valioyksilöillä on varaa niin tehdä, ja teen henkilökohtaisesti tänäänkin. Kaikki kauniit ja miksei vähemmän kauniit naiset jotka yrittävät tänäänkin jotain suhteeni, tulevat kylmästi saamaan näpeilleen. Siinä epäilemättä menee muutama kiva ja kiltti, kunnollinen ja fiksu nainen "pesuveden" mukana, mutta elämä on. Ihan olette itse laittaneet tilauksen sisään; minä vain toteutan sen.

Jep. Toki ihan itse päätät ,mitä elämältäsi haluat, mutta tuskinpa käytöksesi jää ketään harmittamaan. Reilusti vaan mgtow!

Juuri näin teen, mutta tiedän kyllä, että päätöksestäni kärsivät ennen kaikkea kaikki ne mukavat ja kauniit naiset, jotka eivät sitä parasta yksilöä, eli minua, koskaan tule saamaan.

Voin vakuuttaa sinulle, että mukavat ja kauniit saavat aina halutessaan laadukasta seuraa ja suhteen, joten tylytyksesi ei heitä haittaa. Jos ei kanssasi natsaa niin jonkun paremman kanssa onnistaa-eikä tarvitse edes itse vaivautua aloitteita tekemään.

Enemmän on kyllä sääntö kuin poikkeus että nuo kauniit ja mukavat naiset haksahtavat johonkin luuserimieheen. Komeita tunnollisia miehiä jotka hoitavat työt, perheen, ja parisuhteen kunnolla ei todellakaan riitä jokaiselle kauniille naiselle.

Lausuitko tässä juuri julki, että hyviä miehiä on paljon vähemmän kuin hyviä naisia? Tästä olen samaa mieltä kanssasi.

Vain jos kauneus on ainut kriteeri naiselle.

ohis

Kauniista JA mukavista puhuttiin: hyviä miehiä ei heille kaikille kuulemma riitä...

Niin, miehistä, ei naisista. Tässä viesti uudestaan kokonaisuudessaan:

"Enemmän on kyllä sääntö kuin poikkeus että nuo kauniit ja mukavat naiset haksahtavat johonkin luuserimieheen. Komeita tunnollisia miehiä jotka hoitavat työt, perheen, ja parisuhteen kunnolla ei todellakaan riitä jokaiselle kauniille naiselle."

Vierailija
202/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ei tietenkään saa naiselle sanoa, mutta ulkoinen olemuksesi ja tapa miten itseäsi ilmaiset vaikuttaa siihen, millaiset miet sinua lähestyvät ja kuinka he sinua kohtelevat.

Niin että vaatteet ja rempseä käytös oikeuttaa kourimaan ja olemaan asiaton. Ei oikeuta. Kiitos että tulit todistamaan pointin.

Ei tietenkään oikeuta, mutta se vetää puoleensa niitä idiootteja jotka eivät tätä ymmärrä. Hienoa kun normaalit miehet sitten saavat luvan kanssa kärsiä näiden idioottien tekosista.

-eri

Normaalit miehet voisivat liittoutua naisten kanssa kertomaan törpöille että lopettakaa, kaikki kärsii teidän takia, mutta mitä vielä, normaalit miehet alkavat närppiä naisen pukeutumista.

Joo ne ex-koulukiusaajat, nykyiset sikailijat kuuntelevatkin normaaleja miehiä, kuuntelevathan he naisiakin... 

Naisetkin voisivat lakata antamasta huomiota näille "miehille" yläkoulusta alkaen, ehkä he oppivat sitten ettei se käytös kannata.

Eläimetkin oppivat, kissa kun hyppää liian kuumalle hellalle niin hyppiminen sinne loppuu. Sitten taas jos samasta alakaapista löytyy aina niitä herkkunaksuja niin kyllä se kaappi auki saadaan vaikka pyytäisi nätisti ettei kävisi siellä.

Joo, tiedetään että osa teistä jää yläkouluun loppuiäkseen, se on tosiaan huomattu.

Niinpä. Minä ainakin keskityin niin yläkoulussa kuin lukiossakin koulunkäyntiin, kavereihin ja harrastuksiini. Taatusti en antanut kenellekkään mitään ed kirjoittajan tarkoittamaa huomiota. Vastakkainen sukupuoli ei edes kiinnostanut muuta kuin kaverimielessä. 32 oppilaan luokalta pari tyttöä ylipäätään seurusteli-kaikki muut, niin tytöt kuin pojatkin eli omaa elämäänsä samoin kuin itse tein. On todella vaikea ymmärtää tuollaista kouluajoissa ja kuvitteelisissa vääryyksissä roikkumista.

Tavataan sitten mitä tarkoitan:

hormonitoiminta nyt sattuu alkamaan viimeistään yläasteella. Toisen asteen koulutuksen aikaan se jatkuu mukavasti.

Jostain nämä "kovat jätkät" ovat oppineet että on ok vähän puristella. Tapahtuuko se ravintolassa johon on ikäraja 22v vai mahdollisesti vähän aikaisemmin, ehkä siellä limudiskossa viimeisten hitaiden aikana? Veikkauksia? Jos teen jotain ja sillä on hyvät tulokset, miksi muuttaisin käyttäytymistäni?

Siinä mielessä samaa mieltä, he ovat jääneet sinne yläasteelle. Onko se muiden miesten syy, niiden joiden mielestä puristelu ei ole ok 25-vuotiaana tai nelikymppisenä, eikä ollut 15-vuotiaanakaan?

Seurustelustahan ei ole kyse, mutta jonkin tutkimuksen mukaan neitsyys menetetään nykyään skandinaviassa noin 17 vuotiaana.

Sitä en tiedä mistä revit mukaan kuvitteelliset vääryydet, nyt puhun vain näiden puristelijoiden tavoista toimia ja mietin miten se on jäänyt heillä päälle. Jos 15-vuotiaasta asti tulisi pataan eikä niitä toivottuja tuloksia, luulisi tyhmemmänkin oppivan ettei niin kannata tehdä?

Miten se että jotkut harvat naiset pitävät lääppijöistä muuttaa sitä tosiasiaa että miehet katsovat pois kun kaveri lääppii naista joka EI sitä halua. Juuri 25 vuotta toimintaa seurannut baarimikko kertoi että naiset puolustaa kaveriaan ja ripittää miestä mutta miehet ei tee mitään tai jopa kannustaa kourijaa. Onko tämä mielestäsi on-off - tilanne? Kun jollain porsaalla tuo toimii joidenkin naisten kanssa, mitään ei tarvitse kenenkään tehdä vaikka suuri enemmistö on sitä mieltä että ongelman lopputulos ei ole suurelle enemmistölle eduksi. Jos mies kourii naista ja tämä on ihan huhihihi anna olla. Jos mies kourii naista ja tämä huutaa että lopeta, älä ainakaan kannusta kaveriasi ja naureskelee vaan sano että tuo ei ollut ok. Uskomatonta että kaikki pitää ratakiskosta vääntää.

Minua on baarimikkona, tarjoilijana ja muissa asiakaspalvelutehtävissä kourineet naiset, veljelleni joka on taksikuski on ehdotettu seksiä maksuksi kyydistä, ex-työkavereilleni portsareille on tehty satoja ehdotuksia ja kourittu, palomiehiä, poliiseja , vartijoita ja monia muita miehä on ahdisteltu töissään.

Kaikissa tapauksissa yhteinen nimittäjä on ollut suomalainen nainen.

"nainen on aina uhri" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppiset miehet on parisuhdekaarensa huipulla ja ne tylyttää naisille takaisin. Tai oikeastaan miehet käskee naisen heittämään hameen korviin jo ensimmäisellä tapaamisella, ja naiset suostuu siihen jotta ne vaan kelpais. Ei kelpaa.

Harvalla kolmekymppiselläkään miehellä on niin paljon naisia jonossa että olisi varaa tylyttää. Ja vaikka olisikin niin harva niistä sitä tekee.

No meillä parhaimmilla valioyksilöillä on varaa niin tehdä, ja teen henkilökohtaisesti tänäänkin. Kaikki kauniit ja miksei vähemmän kauniit naiset jotka yrittävät tänäänkin jotain suhteeni, tulevat kylmästi saamaan näpeilleen. Siinä epäilemättä menee muutama kiva ja kiltti, kunnollinen ja fiksu nainen "pesuveden" mukana, mutta elämä on. Ihan olette itse laittaneet tilauksen sisään; minä vain toteutan sen.

Jep. Toki ihan itse päätät ,mitä elämältäsi haluat, mutta tuskinpa käytöksesi jää ketään harmittamaan. Reilusti vaan mgtow!

Juuri näin teen, mutta tiedän kyllä, että päätöksestäni kärsivät ennen kaikkea kaikki ne mukavat ja kauniit naiset, jotka eivät sitä parasta yksilöä, eli minua, koskaan tule saamaan.

Voin vakuuttaa sinulle, että mukavat ja kauniit saavat aina halutessaan laadukasta seuraa ja suhteen, joten tylytyksesi ei heitä haittaa. Jos ei kanssasi natsaa niin jonkun paremman kanssa onnistaa-eikä tarvitse edes itse vaivautua aloitteita tekemään.

Enemmän on kyllä sääntö kuin poikkeus että nuo kauniit ja mukavat naiset haksahtavat johonkin luuserimieheen. Komeita tunnollisia miehiä jotka hoitavat työt, perheen, ja parisuhteen kunnolla ei todellakaan riitä jokaiselle kauniille naiselle.

Lausuitko tässä juuri julki, että hyviä miehiä on paljon vähemmän kuin hyviä naisia? Tästä olen samaa mieltä kanssasi.

Väliäkö sillä. Kunhan on komee niin eipä noilla muilla kriteereillä ole niin suurta väliä naisille. Ja yksi komea luuseri voi pyörittää 4-5 naista samaan aikaan.

Niin. Kun niitä "komeita tunnollisia miehiä jotka hoitavat työt, perheen, ja parisuhteen kunnolla ei todellakaan riitä jokaiselle kauniille naiselle". Pakko naisen tyytyä pelkästään komeaan tai olla kokonaan ilman. Ruma JA pska ei ele vaihtoehto.

Vierailija
204/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Kauniista JA mukavista puhuttiin: hyviä miehiä ei heille kaikille kuulemma riitä...

"Enemmän on kyllä sääntö kuin poikkeus että nuo kauniit ja mukavat naiset haksahtavat johonkin luuserimieheen. Komeita tunnollisia miehiä jotka hoitavat työt, perheen, ja parisuhteen kunnolla ei todellakaan riitä jokaiselle kauniille naiselle."

Sivusta: tuo on ihan totta. Ne eivät myöskään ole sinkkuja enää kolmekymppisinä.

Vierailija
205/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ei tietenkään saa naiselle sanoa, mutta ulkoinen olemuksesi ja tapa miten itseäsi ilmaiset vaikuttaa siihen, millaiset miet sinua lähestyvät ja kuinka he sinua kohtelevat.

Niin että vaatteet ja rempseä käytös oikeuttaa kourimaan ja olemaan asiaton. Ei oikeuta. Kiitos että tulit todistamaan pointin.

Ei tietenkään oikeuta, mutta se vetää puoleensa niitä idiootteja jotka eivät tätä ymmärrä. Hienoa kun normaalit miehet sitten saavat luvan kanssa kärsiä näiden idioottien tekosista.

-eri

Normaalit miehet voisivat liittoutua naisten kanssa kertomaan törpöille että lopettakaa, kaikki kärsii teidän takia, mutta mitä vielä, normaalit miehet alkavat närppiä naisen pukeutumista.

Joo ne ex-koulukiusaajat, nykyiset sikailijat kuuntelevatkin normaaleja miehiä, kuuntelevathan he naisiakin... 

Naisetkin voisivat lakata antamasta huomiota näille "miehille" yläkoulusta alkaen, ehkä he oppivat sitten ettei se käytös kannata.

Eläimetkin oppivat, kissa kun hyppää liian kuumalle hellalle niin hyppiminen sinne loppuu. Sitten taas jos samasta alakaapista löytyy aina niitä herkkunaksuja niin kyllä se kaappi auki saadaan vaikka pyytäisi nätisti ettei kävisi siellä.

Joo, tiedetään että osa teistä jää yläkouluun loppuiäkseen, se on tosiaan huomattu.

Niinpä. Minä ainakin keskityin niin yläkoulussa kuin lukiossakin koulunkäyntiin, kavereihin ja harrastuksiini. Taatusti en antanut kenellekkään mitään ed kirjoittajan tarkoittamaa huomiota. Vastakkainen sukupuoli ei edes kiinnostanut muuta kuin kaverimielessä. 32 oppilaan luokalta pari tyttöä ylipäätään seurusteli-kaikki muut, niin tytöt kuin pojatkin eli omaa elämäänsä samoin kuin itse tein. On todella vaikea ymmärtää tuollaista kouluajoissa ja kuvitteelisissa vääryyksissä roikkumista.

hormonitoiminta nyt sattuu alkamaan viimeistään yläasteella. Toisen asteen koulutuksen aikaan se jatkuu mukavasti.

Jostain nämä "kovat jätkät" ovat oppineet että on ok vähän puristella. Tapahtuuko se ravintolassa johon on ikäraja 22v vai mahdollisesti vähän aikaisemmin, ehkä siellä limudiskossa viimeisten hitaiden aikana? Veikkauksia? Jos teen jotain ja sillä on hyvät tulokset, miksi muuttaisin käyttäytymistäni?

Siinä mielessä samaa mieltä, he ovat jääneet sinne yläasteelle. Onko se muiden miesten syy, niiden joiden mielestä puristelu ei ole ok 25-vuotiaana tai nelikymppisenä, eikä ollut 15-vuotiaanakaan?

Seurustelustahan ei ole kyse, mutta jonkin tutkimuksen mukaan neitsyys menetetään nykyään skandinaviassa noin 17 vuotiaana.

Sitä en tiedä mistä revit mukaan kuvitteelliset vääryydet, nyt puhun vain näiden puristelijoiden tavoista toimia ja mietin miten se on jäänyt heillä päälle. Jos 15-vuotiaasta asti tulisi pataan eikä niitä toivottuja tuloksia, luulisi tyhmemmänkin oppivan ettei niin kannata tehdä?

Limudiskon viimeiset hitaat? Millä vuosituhannella oikein elät?

Joo olen 40+, naimisissa vajaa 20 v, en kähmi työkavereita tai muita pikkujouluissa, enkä ole kähminyt naisia muuallakaan. Ja hei, minua on lähennelty vaikka sormus on sormessa, useammin kuin kerran. En syytä siitä kaikkia naisia.

Onko poikien hormonitoiminta muuttunut 20-vuoden aikana? Jos on niin se lienee ylipainon syytä, tai soijarouheen.

Vierailija
206/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki haukkumistani miehistä olvat rikollisia. Parin kohdalla satoin erehtyä. 

Vierailija
207/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pätee kyllä myös toisinpäin.

Ei ne Esmeraldat oikeassa elämässä lähesty Quasimodoja. Ei, vaikka Quasimodojen mielestä heillä olisi siihen joku evoluution tuoma oikeus. 

No eikö Esmeraldojen tulisi silloin lakata kertomasta Quasimodoille, sanallisesti ja sanattomasti, että Esmeraldakin voi pitää heistä?

Nyt eletään kuitenkin tällä planeetalla, eli Maassa, valtiossa nimeltä Suomi. Me emme elä Disney-maassa, jossa kuka vain voi olla mitä vain, ja kuka vain voi rakastua kehen tahansa. 

Sorry.

(Ja syy, miksi Esmeraldat ja vähemmän kauniitkin on tylyjä johtuu siitä, että on olemassa paljon miehiä jotka tulkitsevat tavallisen hymynkin lupauksena seksiin). 

Miksi sitten meikkaat ja pukeudut seksikkäästi? Seksikäs pukeutuminen on paljon tehokkaampi viesti halusta seksiin, kuin pelkkä hymy.

Millaista on seksikäs meikkaus? Entä millaista on sinusta seksikäs pukeutuminen? -eri

Kiitos kysymyksestä. Seksikäs meikki on käytännössä normaalia vahvemmin rajatut silmät, kirkkaan punainen huulipuna ja punertavat posket. Seksikästä pukeutumista on kaikki mikä korostaa tai tuo esille naisellisia muotoja.

Pitää siis käydä poistattamassa rinnat koska sellaista vaatetta ei ole jolla saisi pois muodon joka paljastaa että ne on olemassa.

Vierailija
208/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin... Miehille kysymys, että haluatko että naiset puristelevat sinua? Jos kyllä, niin millaiset naiset? 65-v kuseltahaiseva tarjakyllikki, vai missimalli 20v? Ja sitten mieti että itse olet miehenä tämä tarjakyllikki, etkä suinkaan se 20v missimalli, vaikka känässä saatta siltä tuntua.

Siksi naiset eivät halua että sinä puristelet heitä.

Noin 65-v mummot ovat kyllä kähimeet, ja pahempaakin, mutta se nyt on ihan yksi ja sama. Ei se sen enempää haittaa kuin muukaan epäkohtelias käytös.

Vierailija
209/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Hyvät miehet valitsevat siis kauniita mutta ilkeitä naisia, joten kauniit ja mukavat joutuvat haksahtamaan johonkin luuserimieheen. Tämä selvä.

Vierailija
210/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, miksi tämä on miehille ongelma, että naiset on tylyjä? En nimittäin ole lukenut kovin montaa kannanottoa netissä, jossa oletettavasti mies olisi näitä törkeyksiä vastaan. Enemmän näkyy sitä, että nyt kärsii sitten kaikki miehet. Eikä ole ollut mitään kampanjointia ahdistelua ja rais kauksia vastaan, vaan hiljaista hyväksyntää sille että naisia kehotetaan miettimään käytöstään, pukeutumistaan ja jopa työpaikan valintaansa. 

Ja mitä tulee tähän tylyyteen, niin itsekin nuorena ajattelin, että kohteliasuus on hyve ja että "kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia". Kunnes yläasteella luokan poikia tuli repimään paidasta, että näytä millaiset liivit sulla on, ja se vain sallittiin. Ja kerran kaupassa sattui hyllyvälikössä olemaan vanha pappa, joka piti ohittaa. Hymyilin kohteliaasti, olin menossa ohi, ja pappa tarttuikin minua rinnoista! Ja ei sekään vielä mitään, mutta kun tiedän, että tämänkin luettuaan todella moni mies vain nauraa mielessään että "kunkku pappa" ja haha, mitäs sitten jos vähän sua puristeli. NO SITÄ SITTEN, että se ei ole oikein. 

Mitä, jos jotain "no mitäs sitten" - miestä tulisi kunnon Kassi-Alma puristelemaan haaroista, julkisella paikalla, ja me naiset vaan naurettaisiin että kun siellä niin kivasti pullottaa, että mitäs et pitänyt pidempää takkia vaan päällä niin olisi Alma jättänyt rauhaan. 

Eli koet oikeudeksesi käyttäytyä muita kohtaan asiattomasti koska joku tyyppi yläasteella oli mulkku. Selvä....

Ei vaan huonojen kokemusten takia en ajattele sinua pätkääkään kun tulet aloitteitasi tekemään. Ajattelen vain miten suojelen itseäni uusilta ikäviltä kokemuksilta tehokkaimmin. Tylyt pakit on selvin ja nopein tapa varmistaa ettet saa mitään väärää käsitystä käytökseni perusteella. Jotkut uskoo

ettei kiinnosta ihan ok, mutta toiset ei. -ohis

Vierailija
211/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne Esmeraldat oikeassa elämässä lähesty Quasimodoja. Ei, vaikka Quasimodojen mielestä heillä olisi siihen joku evoluution tuoma oikeus. 

No eikö Esmeraldojen tulisi silloin lakata kertomasta Quasimodoille, sanallisesti ja sanattomasti, että Esmeraldakin voi pitää heistä?

Nyt eletään kuitenkin tällä planeetalla, eli Maassa, valtiossa nimeltä Suomi. Me emme elä Disney-maassa, jossa kuka vain voi olla mitä vain, ja kuka vain voi rakastua kehen tahansa. 

Sorry.

(Ja syy, miksi Esmeraldat ja vähemmän kauniitkin on tylyjä johtuu siitä, että on olemassa paljon miehiä jotka tulkitsevat tavallisen hymynkin lupauksena seksiin). 

Miksi sitten meikkaat ja pukeudut seksikkäästi? Seksikäs pukeutuminen on paljon tehokkaampi viesti halusta seksiin, kuin pelkkä hymy.

Millaista on seksikäs meikkaus? Entä millaista on sinusta seksikäs pukeutuminen? -eri

Kiitos kysymyksestä. Seksikäs meikki on käytännössä normaalia vahvemmin rajatut silmät, kirkkaan punainen huulipuna ja punertavat posket. Seksikästä pukeutumista on kaikki mikä korostaa tai tuo esille naisellisia muotoja.

Kovasti olen kuullut haukuttavan suomalaisia naisia miesmäisiksi, meikkaamattomiksi ja vain tuulipukuihin ja lenkkareihin pukeutuviksi rumiluksiksi. Ihmetteletkö vielä, miksi?

Pitää pukeutua väljiin marimekkokaapuihin ja meikkiä saa laittaa ripsarin ja puuterin. Muuten miehillä on oikeus puristella ja ehdotella.

Vierailija
212/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en näe törkytyyppejä joka kulmalla. En hirveästi kiinnitä huomioita muihin ihmisiin, missään. Mutta en kyllä myöskään ole alkanut juttusille kenenkään miehen kanssa, missään. Viimeksi joku yritti puhua bussipysäkillä. Katsoin, että ei sillä ole hengenhätää, ja jatkoin musiikin kuuntelua. Sitä ennen kirjastossa: istuin omassa rauhassa syventyneenä läppäriini, kun joku mies tuli siihen kauniista ilmasta puhumaan. Vilkaisin häntä, en vastannut mitään ja jatkoin omaa juttuani. Baareissa ignooraan kaikki, miehet ja naiset, ja keskityn siihen ihmiseen/niihin ihmisiin, kenen seurassa olen. 

Only in Finland :D

Niinhän sinä luulet, mutta totuus on toinen. 

Ja ihan siksikin miesten lähestymisyritykset saa ignoorata, että minä en ole olemassa ketään varten. En ole täällä miehiä varten, enkä naisia varten, vaan itseäni. Minä päätän, kuka minuun koskee, minä päätän, milloin lähden keskusteluun mukaan. Se voi olla tylyä, mutta siihen on syy, jota naiset on yrittäneet selitää juurta jaksaen tuhansia kertoja, mutta ei, ei mene perille. 

Teitä uhriutujia vastaan tulee kymmeniä tuhansia miehiä vastaan vuosittain , mutta yksittäistapaus baarissa antaa teille oikeuden lyödä sikamiesleiman jokaisen miehen otsaan uniikkeina lumihiutaleina, joiden kohdalla yleistystä ei saa tehdä. Huutista

Jaahas että nyt on uhrautumista jos nainen haluaa itse valita kenen kanssa käy edes keskustelua. Jatkan uhriutumistani sitten ihan rauhassa koska se ei ole minulta mitenkään pois.

Vierailija
213/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin inhottavaa kuin se onkin, itselläni on samat kokemukset. En koskaan tylyttänyt ketään, mutta torjuin kaikki miesten lähestymisyritykset. Kun saa tarpeeksi usein epäkunnioittavaa törkyä osakseen, haluaa estää vastaavat tilanteet alkuunsa vaikka se tarkoittaisikin sitä että moni ystävällinen ja fiksu mies jäisi väliin. Ei vain jaksa antaa mahdollisuutta kellekään kun joutuu kuitenkin kestämään törttöilyä. Sen jälkeen kun lopetin yöelämässä liikkumisen, loppui myös törkykäytös lähes kokonaan ja löysin sen oman turvallisen, fiksun ja kunnioittavan miehen. Baarit tuntuvat olevan monille vain lihatiski jonne hyviä käytöstapoja ei tarvitse tuoda.

Somessa on vähän samoja vivahteita, vaikka profiilikuvassa on oma naama ja sen alla oma nimi, niitä kikkelikuvia ja seksiehdotuksia on mukava lähetellä yksärin kautta. Välillä tuntuu pahalta kaikkien niiden kunnollisten miesten puolesta, mutten enää hyväksy miehiä kaverilistoille ellen ole jo tovin tuntenut kasvotuksin.

Löysitkö kumppanin vai löysikö kumppani sinut? Se on aivan olennaista keskustelun kannalta. Oletusarvo taitaa edelleen olla, että kumppanisi löysi sinut joidenkin onnellisten sattumusten kautta. Sinulla ei ollut mitään mahdollisuutta tehdä sattumaa edistäviä valintoja ja päätöksiä?

Tapasin mieheni harrastuksen kautta ja pyysin kanssani kahville. Millä tavalla se tieto on tähdellinen keskustelun kannalta? Tietenkin jokaisen parisuhdetta haluavan täytyy tehdä jotakin sen saavuttamisen eteen. Aloituksessa ja minun viestissäni oli vain kyse siitä miten tämä kuvio häiriintyy sekä naisten että miesten haitaksi törkimysten takia. Naiset eivät halua tulla lähestytyiksi kurjien kokemusten takia eivätkä miehet uskalla puolestaan lähestyä naisia kun tulevat jo etukäteen leimatuiksi. Törkimykset sen sijaan jatkavat puuhiaan niin kuin ennenkin.

Vierailija
214/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin... Miehille kysymys, että haluatko että naiset puristelevat sinua? Jos kyllä, niin millaiset naiset? 65-v kuseltahaiseva tarjakyllikki, vai missimalli 20v? Ja sitten mieti että itse olet miehenä tämä tarjakyllikki, etkä suinkaan se 20v missimalli, vaikka känässä saatta siltä tuntua.

Siksi naiset eivät halua että sinä puristelet heitä.

Noin 65-v mummot ovat kyllä kähimeet, ja pahempaakin, mutta se nyt on ihan yksi ja sama. Ei se sen enempää haittaa kuin muukaan epäkohtelias käytös.

Se mitä te miehet ette ymmärrä on että 65 v mummo ei ole teille minkäänlainen fyysinen uhka. Toisin kuin miehet on naisille. Voisitte ihan oikeasti yrittää sisäistää tämän vähättelyn sijaan. Ettekö itse haluaisi naisilta luottavaisempaa ja ystävällisempää kohtelua? Miksi koko ajan toimitte sitä vastaan?

Vierailija
215/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Miten se että jotkut harvat naiset pitävät lääppijöistä muuttaa sitä tosiasiaa että miehet katsovat pois kun kaveri lääppii naista joka EI sitä halua. Juuri 25 vuotta toimintaa seurannut baarimikko kertoi että naiset puolustaa kaveriaan ja ripittää miestä mutta miehet ei tee mitään tai jopa kannustaa kourijaa. Onko tämä mielestäsi on-off - tilanne? Kun jollain porsaalla tuo toimii joidenkin naisten kanssa, mitään ei tarvitse kenenkään tehdä vaikka suuri enemmistö on sitä mieltä että ongelman lopputulos ei ole suurelle enemmistölle eduksi. Jos mies kourii naista ja tämä on ihan huhihihi anna olla. Jos mies kourii naista ja tämä huutaa että lopeta, älä ainakaan kannusta kaveriasi ja naureskelee vaan sano että tuo ei ollut ok. Uskomatonta että kaikki pitää ratakiskosta vääntää.

Jos mies lääppii naisia, hän ei kuulu kaveripiiriini sen enempää kuin raiskaajanaan kuuluisi. Sellaisilla ei yleensä ole muissakaan asioissa samanlainen arvomaailma kanssani. Miksi siis naureskelisin tai kannustaisin?

Onnea ratakiskon väännössä.

Vierailija
216/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry.

Kovasti olen kuullut haukuttavan suomalaisia naisia miesmäisiksi, meikkaamattomiksi ja vain tuulipukuihin ja lenkkareihin pukeutuviksi rumiluksiksi. Ihmetteletkö vielä, miksi?

Pitää pukeutua väljiin marimekkokaapuihin ja meikkiä saa laittaa ripsarin ja puuterin. Muuten miehillä on oikeus puristella ja ehdotella.

😂👍

Vierailija
217/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset on oma ryhmänsä erikseen. Ne nyt vaan nauttii sitä tylytysestä. Ei kannata kaunistella asioita. Paskoja mitä paskoja. Huvinsa kullakin. Se on niiden huvia.  Usealla on mahd. lyhyt hame yllä ja sitten tylytetään kun joku koskee. Huvia heille. Vinksahtaneita on paljon.

Vierailija
218/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on miesten loogisessa ajattelussa vikana, kun ei ymmärretä yhteyttä yllä kuvatun törkykäytöksen ja naisten tylyyden välillä?

???

Onko todella näin? Ettei ymmärretä?

Jos jostakusta tulee tylyin ihminen ikävien tapahtumien seurauksena. Voi vain toivoa, että hän ei jatkossa kohtaa ikäviä ihmisiä. Ja kunnollisten ihmisten toivoa olevan kohtaamatta tylyintä ihmistä.

Mitä itse ajattelit, että aloittajan tai muutaman muun tarinaan samaistujan kertomuksesta tulisi oppia? Kenen tulisi tehdä toisenlaisia valintoja ja millaisia?

Eli jos illan aikana vaikka viisi eri miestä kähmisi tai kourisi minua, niin sinun mielestäsi minun pitäisi hymysuin antaa tähän mahdollisuus vielä kuudennellekin miehelle? Vai olisiko minulla ehkä oikeus olla vähän varuillaan?

Jos sinusta olisi tuolloin tullut tylyin ihminen niin voi vain toivoa, että sinua ei lähesty enää yksikään ikävä ihminen. Ja kunnollisia ihmisiä voi toivoa, että eivät lähesty sinua. Näin kirjoitin ja näin asia on. Täysin nyt riippumatta omasta kunnollisuudestasi. Oletusarvo olisi kai, että olet kunnollinen.

En ota nyt kantaa siihen mikä on sinun oikeutesi vaan kuinka muiden kunnollisten ihmisten tulee suhtautua tai mitä heidän osalleen tulee toivoa. Sen toivominen että joku muu kunnollinen ihmisen saa tilanteesta kärsiä on kestämätöntä. Tilanteesi olisi tuolloin ikävä ja kohtuuton mutta se on eri asia ja eri keskustelu siinä mielessä mikä minun mieltäni tässä askarruttaa ja onko aloittajan tarinasta kaivettavissa jotakin järkevää. Ja etenkin onko kunnollisten ihmisten jotenkin muutettava valintojaan.

On, kunnollisten ihmisten on muutettava valintojaan. Baarimikko tuolla jo viitoitti tietä kertomalla että miehet katsoo muualle silloin kun kaveri ahdistelee ja lääppii naista tai pahimmillaan kannustaa. Ja sama tietysti naisilla. Oma kaverini nuoruudessa meni kähmimään luokan söpöintä ja suosituinta poikaa kun tämä oli sammunut. Minusta tuo oli törkeää ja ahdistavaa, ja vaikka en saanut sanottua suoraan mielipidettäni, yritin sentään kiskoa kaveriani poispäin tilanteesta.

Hienosti olet pyrkinyt tuolloin toimimaan. Vaatii rohkeutta koska häiriköijillä on tyypillisesti yliote kanssaihmisiin. He todella uskaltavat rikkoa toisen ihmisen oikeuksia. Kuvaamasi tilanne on vielä siinä mielessä ikävimpiä, että tekijän motiivia on vaikeampi saada rikottua. Tilaisuuden tullen tuo olisi toistunut. Voin vain toivoa, että tilanne toistui siten, että söpö poika oli kunnossa ja valitsi kunnollisen tytön, vaikkapa sinut, tämän ahdistelijan sijaan. Se olisi tapahtumaketju joka söisi ainakin yhden ahdistelijan motivaatiota ahdistella.

Ahdistelua vastaan voi kai taistella ainakin kahdella tavalla. Moittia ahdistelijoita tai kannustaa ei-ahdistelijoita. Minun mielestäni jälkimmäinen on paaljon mukavampi ja mahdollisesti toimivampi keino. Ainakin paljon mielekkäämpi yhteiskunta.

Vierailija
219/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ryhmä, jolla tulee rinnat ulos topista ja joka nostaa mölinän kun sitten joku katsoo liian pitkään. Kipeä ihmisryhmä.

Vierailija
220/1756 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi kaunistella. :) Pukutumisella voi ihan oikesti vähän vaikuttaa  kohteluun. Korkkareilla, vesirajahameella ja antavalla topilla viestität aikeistasi. Ei se ole pelkkää muotia. Sinua tulkitaan sen perusteella yöelämässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan