Onko teille turn off jos mies on uskonnollinen?
Kommentit (80)
On ehdoton turn off vaikka sinänsä kadehdin ja ehkä ihailenkin sitä että jollakulla on elämässään jotain noin vahvaa, yliluonnollista.
Uskovaisen miehen kanssa arvomaailma olisi niin erilainen että suhteesta ei tulisi mitään.
Uskovaisuus on sinänsä ok, mutta seksikysymys olisi ongelma minulle. Eli ehdottomasti pitää olla seksiä ennen avioliittoa.
Seksikysymys haittaa. Muutoin ei, jos pystyy suhtautumaan asioihin järjen avulla eli elämän asioita ei nähdä raamattusilmälasien läpi. Eli jos uskoo ns armolliseen ja ymmärtäväiseen Jumalaan ja osaa suhteuttaa raamatun oman aikansa tuotokseksi.
Vierailija kirjoitti:
On, koska selibaatti ei kiinnosta.
Miksi luulet, että tulee selibaatti? :D
Total turn off, paitsi jos tapaat joskus hottis uskismiehen niin kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Eli viikoittain kirkossa ja ei seksiä ennen avioliittoa.
Todellakin koska arvomaailma on aivan eri enkä kuuntele sekuntiakaan käännytysyrityksiä. Sen lisäksi tuollaiset miehet ovat yleensä kotitöissä täysin avuttomia ja etsivät lähinnä vaimon nimikkeellä olevaa äidinkorviketta, koska ovat sitä mieltä että miehen arvolle ei sovi kotityöt.
On. Yleensä kirkossa ramppaavat fundamentalistit kuvittelevat olevansa perheen päitä ja luulevat, että vaimo on alamainen. Sama, jos mies uskoo valkoisten ylivoimaan ja rotuoppiin, tai näkee tonttuja. Samaa tautia eri paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy koska uskonto pilaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisuus on sinänsä ok, mutta seksikysymys olisi ongelma minulle. Eli ehdottomasti pitää olla seksiä ennen avioliittoa.
Kyllä ne useimmat varmaan hairahtaa kiusaukseen ennen avioliittoa. Ei ne niin pyhimyksiä ole kuin täällä luullaan. Hieman keskivertoporukkaa parempikäytöksisiä vaan ja tuokaan ei tietenkään koskea kaikkia.
Ja ainahan voi mennä avioon nopeasti jos ei malta odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaajaa, eipä mammoja kiinnosta mies joka olisi uskollinen ja kohtelisi hyvin (siis jos se ottaa noi jutut tosissaan, ja niitä ei ole kovin montaa noissakaan piiressä). Ehkä harkitsette uudestaan sitten kun elämä meni päin mäntyä koska mies jätti lapsen synnyttyä tai petti minkä kerkesi.
Tiedossa on että uskismiehet ovat pahimman luokan kaksinaismoralisteja ja naisten alistajia. Pettävät siinä kuin ei-uskiksetkin mutta syyllistävät tapahtuneesta vaimoa ja manipuloivat vaimon jäämään. Ihan turha sun on tänne tulla selittelemään, noi hemmot tiedetään. Se uskonnollisuus ei todellakaan suojaa miltään tuollaiselta, päinvastoin se voi jopa pahentaa kun mies selittelee itselleen että jla antaa anteeksi joten vaimonkin pitäis vaan kääntää toinen poski ja kärsiä.
Sinä tuskin olet uskis tai edes kunnon mies, kunhan olet taas yksi misogynistitrolli lisää.
Selibaatti ennen papin aamenta on sen verran kamalaa arpapeliä etten suostuisi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Eli viikoittain kirkossa ja ei seksiä ennen avioliittoa.
Tuollainen on sen verran näkyvä merkki mielenhäiröstä etten koskisi pitkällä tikullakaan. Senkun hakee vaan kotitalouskoneen kaltaistensa joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy koska uskonto pilaa kaiken.
Älä ole houkka, uskonnolla ei ole mitään merkitystä kun bumtsi bum bum.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne useimmat varmaan hairahtaa kiusaukseen ennen avioliittoa. Ei ne niin pyhimyksiä ole kuin täällä luullaan. Hieman keskivertoporukkaa parempikäytöksisiä vaan ja tuokaan ei tietenkään koskea kaikkia.
Ja ainahan voi mennä avioon nopeasti jos ei malta odottaa.
Minä ja puolisoni odotettiin avioliittoon. Ei siis hairahduttu :) Olisi kyllä kannattanut hairahtaa kun emmehän me sitten sopineet seksuaalisesti yhteen.
Muuten ei, mutta seksikysymys olisi ratkaistava. En heti haluaisi naimisiin (avioero taustalla), mutta toki suhteeseen kuuluu intiimi läheisyys ja seksi. Mulla on kristillinen kasvatus taustalla ja arvoja kunnioitan, mutta tuota "ei seksiä ennen avioliittoa"-juttua en ole ikinä tajunnut. En minäkään kukasta kukkaan hypi, vaan harrastan seksiä ainoastaan parisuhteessa, en tapaillessa, en yhden yön suhteissa.
Riippuu uskonnosta. Evlut on ok, mutta joku herätysliike tai muu kuin kristillinen usko on mulle turn off.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi, oli uskonoillinen tai ei, häirikkönaikkonen ei herätä kiinnostusta. Mutta mikäli jatkaa tahallista ärsyyntymistään ärsyttämällä miehiä, annetaan naikkosen muistaa se pitkään mitä tapahtuu kun jatkaa sitä. Jatkuva jankuttaminen miehen perässä vailla kommunikaatiopohjaa kuulostaa mielelään sairaalta otukselta.
Sä olet itse jankuttanut tästä jo eri medioissa sen verran monta vuotta että ehkä kannattais tarkistaa oma lääkitys jos näkee naikkosia joka puolella. Aika pahasti todellisuudentaju sulla pettänyt. Sä tässä jankutat ja vielä hvetin huonolla suomella. Huomaa ettei ole tullut luettua muuta kuin Seiskaa.
Sinä tuskin olet mikään auktoriteetti kertomaan mitä sun pakkkomielteesi kohteen pitäisi tehdä tai jättää tekemättä, eikä kyseessä liene oma miehesi. Olet vaan ruma ja kade.Ja päästäsi kipee.Suosittelen myös tasaavaa hormonihoitoa vaihdevuosioireisiisi.
On, koska selibaatti ei kiinnosta.