Monta sauna-olutta miehesi saa juoda
Meillä mies saa juoda joka toinen lauvantai 2 sauna-olutta, yhden saa juoda löylyssä ja saunan jälkeen toisen kun itse haluaa.
Kommentit (52)
Kaadan sille pienen mukillisen saunaan mennessä. Saa toisen samanlaisen saunan jälkeen, jos on ollut nätisti.
Joko on sovittu sauna oluiden määrät tälle illalle?
Saunaolut on yhdyssana.Mieheni ei juo olutta. En edes huolisi olutta juovaa miestä kumppaniksi.
Miehesi piilottaa olut pulloja eri puolille saunaa, halkoliiteriä ja lähimaastoon. Lupa on vain yhdelle pullolle lauantaisaunan jälkeen.
Eikö löydy Smurffimaasta ketään
Jolla mieli parketille vetää
Taidokasta, innokasta
Joka sykettä elämään kaipaa
Tahtoisin, toivoisin
Kaverin, joka askeleet taitaa
Refrain:
Laula ja tanssi ja naura, Macarena
Mutta saatko sä Smurffista tanssikaveria?
Laula ja tanssi ja naura Macarena
Hei Smurffiina!
(2x)
Miten oisi Ujosmurffi
Kuinka sujuu sulta tanssi?
Jos jalkaa voit nostaa
Sun ehkä kannattaa koittaa
Hahaha...
Joo, hyvä yritys
Mutta ei ollut tarkoitus
Että sä kompastut omiin töppösiis!
Refrain (4x)
En mä oota filmisankaria
Päälle vaikka resufarmaria
Voit laittaa, ei haittaa
Tärkeintä on, että meno maittaa
Refrain (5x)
Ei ole saunaa eikä naista, mutta olutta juon kyllä.
Jos mieheni joisi yhdenkin sauna oluen niin antaisin kenkää samantien.
Saa juoda niin monta kuin maistuu, yleensä max yhden juo. Meillä saunotaan päivittäin ja karkais kyllä lapasesta jos saunaan vedoten tahtois laatikollisen vetää :D
Mun mies juo ihan mitä haluaa ja koska haluaa. Minä vaan olen edellisen alkoholistimiehen jälkeen valinnut miehen joka ei juurikaan juo. Hänelle riittää yksi saunakalja, tosin ei olla edes saunottu kolmeen vuoteen koska anopin jäämistöä säilytetään saunassa. Miehellä on sairaus joka ei oikein tykkää saunomisesta enkä minäkään ole mikään saunoja, en kestä kovin kuumaa.
Me molemmat juodaan yleensä yksi saunaolut. Joskus toki ostetaan Alkosta jotain vähän tyyriimpiä uusia oluita ja maistellaan niitä vielä saunaoluiden päälle. Mut niissä prosentit yleensä 10-11%, joten tulee ehkä otettua 1/nenä tai laitetaan puoliksi.
Anna sen juoda niin monta olutta kuin haluaa. Vähä pillua kun antaa, niin ei tarvi niin monta olutta juoda.
Mielummin vähemmän kuin minä, että saan ite enemmän.
Montako trollausaloitusta saat päivässä tehdä?
Onko teillä joku kiintiö?
Itse tykkään mennä pienissä nousuissa saunaan. Menee helposti 4h saunoessa, jos ryyppää siinä samalla. 6 olutta pohjille ja sitte 6-8 saunan aikana. Kyllä nousee päähän.
Niin monta että vaimo alkaa taas näyttää nuorelta.