Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta sauna-olutta miehesi saa juoda

Vierailija
30.11.2018 |

Meillä mies saa juoda joka toinen lauvantai 2 sauna-olutta, yhden saa juoda löylyssä ja saunan jälkeen toisen kun itse haluaa.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Six-back yleensä. Joskus juhlapäivinään kori.

Vierailija
42/52 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni joi 7 olutta kun kantoi klapit saunaan. Hän joi 3 olutta kun sytytti saunan pesän. Hän joi 7 olutta kun istui lauteilla. Hän joi 8 olutta + muutaman terävän kun sauna oli ollut kylmänä jo tunteja. Nykyisin hänellä on suolistosyöpä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossupullon oluiden sijasta.

Vierailija
44/52 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni joi 7 olutta kun kantoi klapit saunaan. Hän joi 3 olutta kun sytytti saunan pesän. Hän joi 7 olutta kun istui lauteilla. Hän joi 8 olutta + muutaman terävän kun sauna oli ollut kylmänä jo tunteja. Nykyisin hänellä on suolistosyöpä !

Täysipainoinen elämä.

Vierailija
45/52 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysipainoinen elämä.

Joka päättyy pian...

Vierailija
46/52 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kesällä menee monta olutta, savusaunan lämmitys 5-6 tuntia, yhtä monta olutta, molemmilla. Veden kanto 1 olut, puiden kanto 1/kerta n.4 olutta. Kun sytytetty, 1 olut. Häkälöylyt/1 olut. Siintymisen aikaan 1 olut... sit saunoessa, jos maistuu: 1-2 olut... ruoan kans olut...

Jotenkin kesällä olut maistuu, ja saunominen

Vierailija
47/52 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen aloitus saattaa naurattaa joitain, mutta ei naurata alkoholistiperheessä kasvanutta. Perjantain saunaoluesta se yleensä alkoi se isän juomaputki, joka kesti yleensä koko viikonlopun, mutta usein myös kokonaisen viikon- kaksi- kuukauden jne. toistuvasti. Alkoholistin lapsi oppii varomaan itseään, olemaan hiljaa, hiipimään pitkin seiniä, väistämään, tekemään itsensä pieneksi, näkymättömäksi, ei tärkeäksi, jotta ei aiheuttaisi lisää surua äidille, riitaa jne. ongelmia perheessä. Alkoholistin lapsesta kasvaa miellyttäjä, läheisriippuva omat tarpeet unohtava aikuinen, joka ei usko, että häntä rakastetaan sellaisenaa, tai ylipäätään rakastetaan. Ei aina kasva, mutta kovin usein. Opit elämään jotenkin oman elämäsi sivuhenkilönä. Että sellaista. Joskus vois olla hyvä jos vaimot rajoittaa niitä saunaoluita. Meidän kotona ei rajoitettu.

Vierailija
48/52 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se minulle kuuluu? Olen aikuisen ihmisen, en minkään kaikelle alttiin pikkulapsen kanssa

Vierailija
49/52 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kuin haluaa.

Vierailija
50/52 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli trolleja tai ei, niin kyllä ahdistaisi moiset rajoitukset. Me emännän kanssa juodaan molemmat saunassa muutamat oluet ja muutamat oluen saunan jälkeen. Ja ehkä jopa pari ennen saunaa. Ja kaikilla on hyvä olla. Ja peittokin heiluu illan päätteeksi.

Vierailija
51/52 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vain

Vierailija
52/52 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ottaa miehen joka ei juo, jos ei itse juo. Ellei yskänlääke jossa on sisällä se. Jos juo itse yksi kaksi, ottaa miehen joka juo saman. Ja niin edelleen. :D Sinkkunakin voi olla. Kätevä ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi