Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kasvoista hoikemmat?

Vierailija
30.11.2018 |

Miten saisin kasvoista vähän hoikemmat? Olen laihduttanut mutta kaikki lähtee viimeisenä naamasta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee Matti-Esko Hytöset: ime posket sisään. Toimii.

Vierailija
22/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskinaamat on rumia pallopäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on painoindeksisi nyt ap? Mä olen laihtunut nyt 10 kg ja nassusta ja kaksoisleuasta alkaa lähteä pahimmat pois tässä vaiheessa. painoindeksi on nyt 27, mutta vasta painoindeksissä 23 olen tyytyväinen kasvoihini. Onneksi en muutu rusinaksi  naamasta kuten moni vanhetessaan:) N47

No ethän sä sitä vielä tiedä kun olet läski edelleen. Kun olet painoindeksisi 23, olet 62-vuotias. Kyllä, olet silloin kuiva rusina.

Olin painoindeksissä 22 vielä 2 vuotta sitten ennenkuin mieheni kuoli ja söin suruuni vähän aikaa. Kyllä aion olla ensi kesänä hoikka taas ja tiedän kyllä miltä näytän missäkin painossa, kun lyhyellä ajalla koettu monta eri painoa. 

Vierailija
24/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet. Kyse on kasvojesi rakenteesta ja perityistä muodosta.

Vierailija
25/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilihavat ovat kasvoistaan samannäköisiä. Viiruina, läskien välissä olevat, pienet silmät, monta läskikerrostumaa olemattoman leuan alla. Piirteettömiä taikinanaamoja. Eivät voi edes meikata, koska ei läskien välissä oleviin viirusilmiin voi mekkiä laittaa.

Vierailija
26/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on painoindeksisi nyt ap? Mä olen laihtunut nyt 10 kg ja nassusta ja kaksoisleuasta alkaa lähteä pahimmat pois tässä vaiheessa. painoindeksi on nyt 27, mutta vasta painoindeksissä 23 olen tyytyväinen kasvoihini. Onneksi en muutu rusinaksi  naamasta kuten moni vanhetessaan:) N47

No ethän sä sitä vielä tiedä kun olet läski edelleen. Kun olet painoindeksisi 23, olet 62-vuotias. Kyllä, olet silloin kuiva rusina.

Olin painoindeksissä 22 vielä 2 vuotta sitten ennenkuin mieheni kuoli ja söin suruuni vähän aikaa. Kyllä aion olla ensi kesänä hoikka taas ja tiedän kyllä miltä näytän missäkin painossa, kun lyhyellä ajalla koettu monta eri painoa. 

Joo mutta enää et ole ja vanhetessasi vielä vähemmän. Toivoa on tietysti aina hyvä ylläpitää.

Vierailija
27/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylilihavat ovat kasvoistaan samannäköisiä. Viiruina, läskien välissä olevat, pienet silmät, monta läskikerrostumaa olemattoman leuan alla. Piirteettömiä taikinanaamoja. Eivät voi edes meikata, koska ei läskien välissä oleviin viirusilmiin voi mekkiä laittaa.

Tässä ketjussa ei puhutakaan tästä asiasta, vai??

Vierailija
28/28 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta enää et ole ja vanhetessasi vielä vähemmän. Toivoa on tietysti aina hyvä ylläpitää.

No kuule sain kehuja 20 vuotta nuoremmiltakin ja olen kaunis edelleen, kuvittele sinä mitä haluat:) Ei ihminen kahdessa vuodessa ihan hirveästi muutu. :D