Kysykää teidän miehiltä, että mistä ne tykkää eniten teidän vartalossa
Mun mies vastasi tylsästi, että kaikesta. Mitä teidän miehet vastaa?
Kommentit (51)
Niistä osista jotka ei näy ulospäin.
Tiedän kysymättäkin, takapuoli ja reidet.
Olisipa mielenkiintoista tietää. Mutta kun ei ole miestä. Mutta onko tosiaan noin, että vastaukset lähes yksinomaan tissit ja pimpsa? Vähän jotenkin tylsää, mutta sitten taas ihan kivahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mielenkiintoista tietää. Mutta kun ei ole miestä. Mutta onko tosiaan noin, että vastaukset lähes yksinomaan tissit ja pimpsa? Vähän jotenkin tylsää, mutta sitten taas ihan kivahan se on.
No toinen mistä tissien ohella pidän on hiukset.
En viitsinyt yhdessäkään parisuhteessa kysyä, koska mun kropassa ei ole mitään hyvää ja valheet ei kiinnosta.
Rinnat oli vastaus ja olisin tiennyt kysymättäkin. Tykkään itse myös eniten, tai no toiseksi eniten, tykkään kasvoistani enemmän
Niin monta muoviblondia ja brunettea tavannut, että minua kiinnostaa naisen ajatukset. Seksinuken voi ostaa kaupasta eikä se nalkuta, mäkätä, v177u1le ja lopulta karkaa lypsämiensä rahojen kanssa, mutta ajatusmaailmaltaan noheva nainen on se mikä oikeasti kiinnostaa.
Ei tarvitse kysyä kun joka viikko kuulen. Muodoista. Innostuu tisseistä mutta tykkää pepustakin erityisesti, jos thigh gap näkyy.
Vierailija kirjoitti:
En viitsinyt yhdessäkään parisuhteessa kysyä, koska mun kropassa ei ole mitään hyvää ja valheet ei kiinnosta.
joku kohta siinä on kuitenkin vähiten huono
Muut tädit pesevät mut mennen tullen. Siis ei mikään.
Tissit ja perse kuulemma, ei yllätä :D
Tisseistähän minä pidän.