Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40 - 50 -vuotiaiden naisten hoikkuus, onko kaunista ja mihin rajaan asti?

Vierailija
30.11.2018 |

Onko mielestänne kaunista jos 40 - 50 -vuotias nainen on todella hoikka? BMI siinä normaalipainon ja alipainon rajoilla? Vai näyttääkö helposti kuihtuneelta ja rypyt yms. tulee herkemmin esiin?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

42. Hoikka. Aina ollut. D-kupin rinnat silti on. Täysin rypytön yhä. Kohteliaisuuksia saan ulkomuodosta koko ajan.

Vierailija
22/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kauneus ole painoindeksistä kiinni.

Höpöhöpö...on se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heather Graham. 48. Aina ollut superhoikka. Näyttää yhä kauniilta ja tyttömäiseltä.

Minusta ylipaino vanhentaa. Se on se mummomainen kroppa.

Vierailija
24/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka rypistyy kuka ei. Mun tätini on ollut pieni siro ja ryppyinen jo 30v - nyt 89v:nä ikäisekseen tosi kaunis ryppyineen. Isän puolen suvussa ryppyjä on tullut vasta seitsemänkymppisenä hoikkuudesta huolimatta.

Mun silmissä hoikka nainen on aina kauniimpi, miehellä taas kuuluu tulla massaa iän mukana (mielellään lihaksia, ei läskiä).

Sori. Suomalainen kropan malli ei vain suosi ylipainoa, se tulee vääriin kohtiin. Röllykkävatsa, selkäläskit, turpea naama ja jenkkakahvat ei vaan ole kauniit katsella.

Vierailija
25/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä ns. normaalin BMI:n korkeampi pää sopii kaikenlaisille naisille. Se  ihanne, jota meille mediassa syötetään, on aivan liian laiha. Sen huomaa, kun viettää vähän aikaa pois mediakuvien parista ja normaalien naisvartaloiden joukossa, vaikka Yrjönkadun uimahallissa. Ja tärkeintä on joka tapauksessa terveys.

Vierailija
26/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestänne kaunista jos 40 - 50 -vuotias nainen on todella hoikka? BMI siinä normaalipainon ja alipainon rajoilla? Vai näyttääkö helposti kuihtuneelta ja rypyt yms. tulee herkemmin esiin?

Näyttää. Siis näyttää minkä ikäisenä tahansa kuihtuneelta ja luiselta, mutta korostuu sitten vanhempana, kun rypyt tulevat kuvaan mukaan. Normaalipaino on paras ja lievä ylipainokin on parempi, kuin lievä alipaino.

M43

27/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Lihavuus vanhentaa valtavasti. Hoikka on aina kauniimpi!

Jos kasvot on kuin petolinnun perse, siinä ei hoikkuuskaan kaunista.

Harvalla on oikeasti niin ruma naama, ettei siitä meikillä saisi kivan näköistä. Ja jos kärsii esim. valtavasta klyyvarista, ainahan sen voi leikkauttaa. Sama pätee esim. silmäpusseihin. Niistä pääsee eroon, eikä edes maksa paljoa. Kauniit hiukset tekevät myös paljon.

Kuniitkin kasvot lässähtävät rumiksi lihavilla. Silmät kutistuvat pieniksi rusinoiksi ja posket alkavat roikkua, suupielten juonteet korostuvat, leukalinja katoaa paksun kaulan uumeniin jonka kruunaa tutiseva heltta. Usein tähän vielä yhdistetään joku hirveä lyhyt pottatukka ja rumat silmälasit.

Olen itse melkein viisikymppinen, ja ikäsiskoja katsellessa tulee usein aika karmiva fiilis. Oikeasti suomalaiset naiset eivät osaa ikääntyä naisellisesti, harvalla näkee esim. pitkiä hiuksia. Ja kroppa on aina ihan muodoton säkki.

Ei kiitos, olisin mieluummin naamasta ruma ja kropasta hoikka, kuin kasvoista kaunis ja lihava. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
28/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Harvalla on oikeasti niin ruma naama, ettei siitä meikillä saisi kivan näköistä. Ja jos kärsii esim. valtavasta klyyvarista, ainahan sen voi leikkauttaa. Sama pätee esim. silmäpusseihin. Niistä pääsee eroon, eikä edes maksa paljoa. Kauniit hiukset tekevät myös paljon.

Kuniitkin kasvot lässähtävät rumiksi lihavilla. Silmät kutistuvat pieniksi rusinoiksi ja posket alkavat roikkua, suupielten juonteet korostuvat, leukalinja katoaa paksun kaulan uumeniin jonka kruunaa tutiseva heltta. Usein tähän vielä yhdistetään joku hirveä lyhyt pottatukka ja rumat silmälasit.

Olen itse melkein viisikymppinen, ja ikäsiskoja katsellessa tulee usein aika karmiva fiilis. Oikeasti suomalaiset naiset eivät osaa ikääntyä naisellisesti, harvalla näkee esim. pitkiä hiuksia. Ja kroppa on aina ihan muodoton säkki.

Ei kiitos, olisin mieluummin naamasta ruma ja kropasta hoikka, kuin kasvoista kaunis ja lihava. 

Mutta hei! Lihavuudenkin voi leikkauttaa. Mieluiten olisin hoikka JA kaunis, ilman leikkauksia.

Vierailija
29/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Sä taidat olla itse varsinainen missi... :D

30/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta olen pitänyt itseni normaalipainoisena, ja se tekee paljon. Saunassa olen katsellut itseni ikäisiä naisia ja he näyttävät järjestäen 10 vuotta vanhemmilta, juuri tuon ylipainon takia. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
31/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInä olen hoikka ja rypytön, saman ikäinen lihavahko ystäväni on paljon ryppyisempi. Ihan on ihmisestä kiinni.

n 43

Kiva, mutta rypytönkin voi näyttää näivettyneeltä vaikka nahka on tiukka.

Voi varmaan näyttää näivettyneeltä. Minä en kuitenkaan näytä.

n 43

Vierailija
32/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin ylipainoisilla taas läskit roikkuu ja tutisee. Ei kannattaisi nähdä vain ääripäitä. Normaali paino joka iässä on paras. Tosiasia on toki se, että lihavilla kasvojen iho on vanhana sileämpi, mutta mikä sitten itsekullekin on tärkeää.

Normaali BMI on hyvin laaja, siihen mahtuu 20 kg yhteensä. Jos on normaalissa painossa BMI ihan ylärajalla, on ihan eri juttu kuin jos olisi ihan alarajalla. 20 kg todellakin tuntuu ja näkyy hyvässä tai pahassa, vaikka kaikki on sitä normaalia painoa.

Vierailija
33/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle sopii pehmoiset muodot mutta ylipaino ei kaunista ketään. Ei myöskään nälkämaa-lookki eli alipainon rajalla keikkuva olemus. 

Vierailija
34/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle sopii pehmoiset muodot mutta ylipaino ei kaunista ketään. Ei myöskään nälkämaa-lookki eli alipainon rajalla keikkuva olemus. 

Jaa, aika kapeaa lokeroon siis pitää yrittää mahtua.... jos jotain haittaa minun yli- tai alipainoni niin oma häpeensä. 

Vierailija
35/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on hyvä ryhti ja reipas askellus. Mikään ei vanhenna yhtä paljon kuin huonoryhtisyys ja veltto liikehdintä.

Yleensä on helpompi liikehtiä reippaasti jos ei ole kovin lihava.

Vierailija
36/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoreksia ja sairaalloinen laihuus on tietenkin aina ja ikuisesti kaikilla rumaa.

Sen sijaan, suurella vaivalla rakennetusta kysymysasettelusta huolimatta, et AP vaan saa aikaiseksi väännettyä sellaista "totuutta" että iso olisi kaunista ja nilkoissa roikkuva vatsa "kurvikasta".

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201806032200988514

Sori.

Laardi ja karkit pois ostoslistalta ja eikun jumppasalille!

Vierailija
37/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jos on normaalin painoinen - hoikka, mutta urheilullinen. Hyvä ryhti on jees :)

Vierailija
38/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyisyys ei ole kiinni painosta vaan ihotyypistä, geeneistä ja elintavoista.

Tupakointi ja auringonotto näkyy ihan samalla tavalla hoikan kuin lihavan kasvoilla.

Ja kyllä, hoikkuus on aina kauniimpaa kuin ylipaino.

Vierailija
39/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muutamasta rypystä, terveys menee kaiken edelle. Jos saa pysyttyä normaalipainoisena, ei herkisty niin helposti sydän-ja verisuonitaudeille ,eikä diabetekseen. Jalkakin nousee kevyemmin. Itselläni selkävaivoja, jo senkin takia en halua painon nousevan ,ainakaan paljoa iän mukana . On myöskin helpompi löytää istuvia vaatteita normaalipainoisena. Tiedän monia jotka eivät laihduta siksi,että naamaan voi tulla ryppyjä, pitääkö sitten lihottaa itseään iän myötä että naama kiristyy läskistä?

Vierailija
40/74 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon  näkee alle kolmekymppisillä naisilla jo leveitä löysiä perseitä, kuin 60 vuotiaan suurlapsisen maatalonemännän "seitsemän leivän uuni". Sitä "uunia" yrittävät sitten peitellä löysillä lökärihousuilala,  mikä pahentaa entisestään läskipersevaikutelmaa.

Karseeta oikeesti. Sitten on näitä uskomattomia 40-60 vuotiaita upeita naisia, jotka ovat timmejä vartaloiltaan kuin 17 vuotias neitonen.