Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppani heitti pihalle kun kerroin sairaudesta

Vakavasti sairas
29.11.2018 |

Tänä iltana mies heitti karusti pihalle kun olimme makkarissa riisumassa vaatteita aikeissa harrastaa seksiä. Olin kertonut olevani sairas mutta illan aikana vaatteiden vähennyttyä mies näki mitä kehossani on kiinni. Mies raivostui ja alkoi huutaa ettei hän halua seurustella saatika maata vammaisen kanssa. Puolialastomana heitti minut pihalle josta keräsin tavarani ja soitin taksin viemään kotiin. Olenkin nyt aivan romuna puun takaa tulleesta erosta. :( Ero oli välitön eikä mies halua enää nähdä minua. Ensimmäinen ja näillä näkyvin viimeinen (rakkaus)suhde koska en usko löytäväni ketään kenelle kelpaisin sairauteni takia.

Kommentit (67)

Vierailija
62/67 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma is a Bitch - älä välitä, tommonen pskiainen saa kyllä palkkansa- ennemmin tai myöhemmin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Diabeteksessa ei tarvita mitään kehoon kiinnitettäviä pumppuja.

Ole hiljaa kun et mistään mitään tiedä. Insuliinipumpusta kyse.

Vierailija
64/67 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hän ei ansainnut sinua.

Todella hienoa heittää tuollaista. Kuitenkin sillä miehellä on naisia jonoksi asti. Niin helppoahan se on komeille miehille ja tuskinpa se ap mihinkään palstan rumaan kiltti mieheen oli haksahtanut.

Naiselle jolla on avanne se taas vähän vaikeampi juttu.

Tsemppiä kuitenkin Ap:lle. Odota vaan sitä pitkää ja komeeta. Ansaitset sen!

Kiitos! Miehen teko ja sanat satuttivat mutta parempi että sisältä mätä kakku paljastui nyt. Jatkossa osaan valita pidempiaikaisen seuran paremmin..

Vierailija
65/67 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hän ei ansainnut sinua.

Todella hienoa heittää tuollaista. Kuitenkin sillä miehellä on naisia jonoksi asti. Niin helppoahan se on komeille miehille ja tuskinpa se ap mihinkään palstan rumaan kiltti mieheen oli haksahtanut.

Naiselle jolla on avanne se taas vähän vaikeampi juttu.

Tsemppiä kuitenkin Ap:lle. Odota vaan sitä pitkää ja komeeta. Ansaitset sen!

Johan mammat veti herneet nenään tosta 😂

Mutta ihan hyvä pointti. Tää on just näitä tyypillisiä tasoteoria juttuja missä muijan piti valita se komea mulkku jonkun vaatimattoman ja sympaattisen miehen sijaan. Ihan sama vaikka olisi "vakavasti sairas", jokainen nainen on kyllä oikeutettu paras top 10% mieheen.

Ei ollut mahdollisuutta valita kahdesta miehestä toinen vaan tämä mätä kakku lähestyi minua ja valitsi minut. Kyse ei ole mistään tasoteoriasta eikä miesten haukkumisesta vaikka omalle kohdalle sattui huono tyyppi.

Vierailija
66/67 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole "vakavasti sairas", sori nyt. Diabeetikkoja on maailma täynnä, et sä siihen kuole. Ja toisekseen, ai rakastava ihminen? Tommonen mul*ku? Lopeta jo hyvä nainen. Toosaa se vaan oli vailla.

Siellä taas yhden sortin keittiö psykologi sooloilee. Diabetes ON erittäin vakava sairaus ja kaikilla se käyttäytyy eri tavoin. Pahimmassa tapauksessa ihminen menettää näkökyvyn kokonaan ja raajat, yleensä jalat.

Todennäköisyys jalkojen menettämiseen on oikealla ruokavaliolla ja lääkityksellä minimaalinen. Sen tietämiseen ei tarvita psykologia, kuten ei diabeteksen toteamiseen tai hoitoon muutenkaan. Joku on taas vaan ihastunut sanaan "keittiöpsykologi" (yhdyssana). Toisekseen puhe oli diabetekseen kuolemisesta. Montako tapausta sinä tiedät? Niinpä.

-ohis

Vierailija
67/67 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa d1 enkä ole ikinä seurustellut. Minusta ei ole miehet edes erityisen kiinnostuneita vaikka olen kropaltani kuin malli ja hyvin kaunis. En koe kyllä olevani sairas. Ilmeisesti miehet sitten jotenkin aistivat sen olemassaolon..minulle ei olisi ongelma jos miehellä olisi joku sairaus. Varmaan on silti luonnollista että jokainen metsästää sitä vahvaa kumppania. Kaikesta huolimatta tahdon joskus naimisiin ja lapsia. Koen itseni aika normaaliksi. Toki voi tulla lisäsairauksia.

Tai sitten miehet aistivat itserakkautesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan