Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppani heitti pihalle kun kerroin sairaudesta

Vakavasti sairas
29.11.2018 |

Tänä iltana mies heitti karusti pihalle kun olimme makkarissa riisumassa vaatteita aikeissa harrastaa seksiä. Olin kertonut olevani sairas mutta illan aikana vaatteiden vähennyttyä mies näki mitä kehossani on kiinni. Mies raivostui ja alkoi huutaa ettei hän halua seurustella saatika maata vammaisen kanssa. Puolialastomana heitti minut pihalle josta keräsin tavarani ja soitin taksin viemään kotiin. Olenkin nyt aivan romuna puun takaa tulleesta erosta. :( Ero oli välitön eikä mies halua enää nähdä minua. Ensimmäinen ja näillä näkyvin viimeinen (rakkaus)suhde koska en usko löytäväni ketään kenelle kelpaisin sairauteni takia.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa olit muutenkaan miehelle mitenkään erityinen nainen, joten hyvä kun tuo tapahtui heti.

Mistä niin päättelet? Ahtaasta fundamentaaliuskovaisesta moralismistasiko, jossa naisen seksuaalisuus kuuluu vain ja ainoastaan avioliittoon ja silloinkin pimeässä peiton alla lisääntymistarkoituksessa ja häveten?

Jaaha, et ole tainnut saada munaa aikoihin, kun noin kireänä olet. Hassua.

Sain eilisiltana. Saisin nytkin, ellen olisi jäänyt tänne roikkumaan, hinuri.

Vierailija
22/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika! JA ensikerralla ennen nussimaan ryhtymistä kerro kaikista ylimääräisistä vempeleistä mitä sinuun on kiinnitetty.

En aio palata yhteen miehen kanssa ja onnekseni emme ehtineet muuttaa yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän I-tyypin diabeetikko ole enää nykyisin vakavasti sairas. Sairauden kanssa pystyy oikein hyvin elämään. 

Vierailija
24/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ymmärrettävästi pelkäävät diabetesta, koska se tekee heistä yleensä impotentin. Naisestapa ei tee, hip hei!

Vierailija
25/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hän ei ansainnut sinua.

Todella hienoa heittää tuollaista. Kuitenkin sillä miehellä on naisia jonoksi asti. Niin helppoahan se on komeille miehille ja tuskinpa se ap mihinkään palstan rumaan kiltti mieheen oli haksahtanut.

Naiselle jolla on avanne se taas vähän vaikeampi juttu.

Tsemppiä kuitenkin Ap:lle. Odota vaan sitä pitkää ja komeeta. Ansaitset sen!

Vierailija
26/67 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän I-tyypin diabeetikko ole enää nykyisin vakavasti sairas. Sairauden kanssa pystyy oikein hyvin elämään. 

Hyvin nornaalia elämää pystyy elämään, mutta vakava sairaus se silti on.

Vierailija
27/67 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli törppö.

Seuraava on jo parempi, kunhan saat taas matoa koukkuun.

Kun tapaat sen oikean, niin ymmärrät että tämä oli vaan ihastus ja vieläpä huono sellainen.

Tsemppiä.

🙈 Oliko suoraan jostain Disneyn sadusta?

... ja sitte te elätte elämänne onnellisena loppuun asti💑

Vierailija
28/67 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Mulla on skolioosi, mistä mies tiesi. Kuitenkin eka kerran, kun näki mun ilman paitaa totesi, että hyi ja ei tästä tuu mitään, kun mä oon niin häiritsevän näköinen. Jaa, no suksippa helvettiin sitten mun kodista.

Vierailija
29/67 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se nyt pientä rajaa. Oisit voinut kertoa ensin.

Ei mullakaan seisois kenenkään kyborgin kanssa.

Vierailija
30/67 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, sinulla on ns. kusipääsuodatin. Nyt sitten tiedät vastaisuudessakin ne miehet joilla ei tee yhtään mitään.

Vierailija
31/67 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiani ovat sinun puolellasi. Vain pari kysymystä askarruttaa. Kerroitko diabeteksesta etukäteen? Näytitkö kehoosi asennettua pumppua yms. diabetekseen liittyvää etukäteen? En puolustele tuon persläpimiehen epäkypsää reaktiota, mutta jos hän ei ole nähnyt tai tiennyt etukäteen tuollaista, voi hyvinkin säikähtää asiaa syvästi. Ihan vain tulevaisuutta ajatellen on hyvä käydä asiaa läpi seuraavan miehen kanssa ennenkuin vaattet aletaan riisumaan.

Nimim. kokemusta on

Vierailija
32/67 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti sairas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avanneko oli, vai mikä? Todella lapsellista käytöstä mieheltä, ei ollenkaan aikuisen reaktio vaikka tulisikin yllätyksenä.

Ei ole avanne vaan ykköstyypin diabetes ja mies näki kehossani kiinni olevan pumpun ja raivostui. Mies tiesi minun olevan vakavasti sairas mutta en olisi koskaan uskonut rakastavan ihmisen päättävän suhteemme tällä tavalla. :(

Et sinä ole "vakavasti sairas", sori nyt. Diabeetikkoja on maailma täynnä, et sä siihen kuole. Ja toisekseen, ai rakastava ihminen? Tommonen mul*ku? Lopeta jo hyvä nainen. Toosaa se vaan oli vailla.

Vierailija
33/67 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein googlettaa, miltä tuo näyttää. Uskomatonta. Eihän tuo ole edes paha! Tottakai se voi vähän yllättää, mutta herranen aika, mä "järkyttyisin" rumasta tai isosta tatuoinnista enemmän.

Yleisesti sanoisin, että kerro ihmeessä sairaudestasi etukäteen ja voit näyttääkin tuon. Sinänsä se on hyvä testi sen kannalta, että millainen ihminen toinen on, mutta se voi aiheuttaa sinulle myös pahaa mieltä, jos joudut tuollaista kohtaamaan ja siksi ehkä parempi varustaa toinen etukäteen.

Kyllä voi olla omituisia ihmisiä tässä maailmassa... Itsekään en hyppisi tasajalkaa riemusta diabeteksestä. Sen verran olen parissa perheessä seurannut, kun isällä on 1-tyyppi ja sitten toisessa perheessä on toisella lapsella ja toisessa 2/3. Se on perinnöllistä ja hirveä rasite, mutta elämä on täynnä rasitteita. Voihan sitä sattua tulemaan huonot geenit ja kuolee sydäriin nelikymppisenä. Kuka tietää?

Vierailija
34/67 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hän ei ansainnut sinua.

Todella hienoa heittää tuollaista. Kuitenkin sillä miehellä on naisia jonoksi asti. Niin helppoahan se on komeille miehille ja tuskinpa se ap mihinkään palstan rumaan kiltti mieheen oli haksahtanut.

Naiselle jolla on avanne se taas vähän vaikeampi juttu.

Tsemppiä kuitenkin Ap:lle. Odota vaan sitä pitkää ja komeeta. Ansaitset sen!

Johan mammat veti herneet nenään tosta 😂

Mutta ihan hyvä pointti. Tää on just näitä tyypillisiä tasoteoria juttuja missä muijan piti valita se komea mulkku jonkun vaatimattoman ja sympaattisen miehen sijaan. Ihan sama vaikka olisi "vakavasti sairas", jokainen nainen on kyllä oikeutettu paras top 10% mieheen.

Vierailija
35/67 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good riddance.

Tuommoiset saa mennäkin.

Vierailija
36/67 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo mies. Riippumatta siitä miten tai minkä vamman toisen ihmisen kehossa huomaa, niin todella töykeää ja lapsellista käytöstä. Lapsetkin osaavat reagoida kohteliaammin nähdessään vamman tai lääkinnällisen laitteen jollain ihmisellä. Väkisin tulee mieleen että mies oli jollain tavalla ei ainoastaan epäkypsä mutta muutenkin epäterve luonteeltaan. Normaali ihminen ei musta noin käyttäydy vaikka kuinka säikähtäisi tai kokisi jonkin asian epämiellyttäväksi. Tollanen mies todennäköisesti poistuisi synnytyssalista hyi yök huutaen. Eli ei mikään mies ollenkaan. Varmasti hyvä että pääsit eroon. Jatka vaa kunnollisen miehen etsimistä, ei normaalisti miehet noin käyttäydy vaikka toteaisivat etteivät voi sairauden takia jatkaa suhdetta. Valitettavasti tapasit urpon.

Vierailija
37/67 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peenis ei oo sairaus. Ja senhän voi leikata pois.

Vierailija
38/67 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Mulla on skolioosi, mistä mies tiesi. Kuitenkin eka kerran, kun näki mun ilman paitaa totesi, että hyi ja ei tästä tuu mitään, kun mä oon niin häiritsevän näköinen. Jaa, no suksippa helvettiin sitten mun kodista.

No mitä vi##ua nyt oikeasti mies?! Joo, tietty hyvä että ilmottaa ettei tule mitään ja kaikkea, mutta voisko vähän edes ajatella muitakin kuin itteään?!

Vierailija
39/67 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avanneko oli, vai mikä? Todella lapsellista käytöstä mieheltä, ei ollenkaan aikuisen reaktio vaikka tulisikin yllätyksenä.

Ei ole avanne vaan ykköstyypin diabetes ja mies näki kehossani kiinni olevan pumpun ja raivostui. Mies tiesi minun olevan vakavasti sairas mutta en olisi koskaan uskonut rakastavan ihmisen päättävän suhteemme tällä tavalla. :(

Et sinä ole "vakavasti sairas", sori nyt. Diabeetikkoja on maailma täynnä, et sä siihen kuole. Ja toisekseen, ai rakastava ihminen? Tommonen mul*ku? Lopeta jo hyvä nainen. Toosaa se vaan oli vailla.

No diabeetikon keskimääräinen ennuste on huonompi kuin syöpäpotilailla.Vain harvoilla sokeriarvot pysyvät rajoissa.Verisuoniseuraukset.

Vierailija
40/67 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No diabeetikon keskimääräinen ennuste on huonompi kuin syöpäpotilailla.Vain harvoilla sokeriarvot pysyvät rajoissa.Verisuoniseuraukset.

Diabeetikon ennuste on toki sikäli huonompi, että siitä ei parane, mutta syöpä kyllä tappaa useammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän