Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppani heitti pihalle kun kerroin sairaudesta

Vakavasti sairas
29.11.2018 |

Tänä iltana mies heitti karusti pihalle kun olimme makkarissa riisumassa vaatteita aikeissa harrastaa seksiä. Olin kertonut olevani sairas mutta illan aikana vaatteiden vähennyttyä mies näki mitä kehossani on kiinni. Mies raivostui ja alkoi huutaa ettei hän halua seurustella saatika maata vammaisen kanssa. Puolialastomana heitti minut pihalle josta keräsin tavarani ja soitin taksin viemään kotiin. Olenkin nyt aivan romuna puun takaa tulleesta erosta. :( Ero oli välitön eikä mies halua enää nähdä minua. Ensimmäinen ja näillä näkyvin viimeinen (rakkaus)suhde koska en usko löytäväni ketään kenelle kelpaisin sairauteni takia.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se veti raivarit?

Vierailija
2/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla avanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avanneko oli, vai mikä? Todella lapsellista käytöstä mieheltä, ei ollenkaan aikuisen reaktio vaikka tulisikin yllätyksenä.

Vierailija
4/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, olipa järkyttävää kohtelua!

Vierailija
5/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkypsiä ihmisiä valitettavasti maailmassa riittää. Voit kyllä hyvinkin löytää sellaisen jolle kelpaat sairautesi kanssa, mutta kannattaisi ehkä varoittaa asiasta ennen sänkyhommia, ettei tule noin karusti hylkääminen jos on tullakseen.

Vierailija
6/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän ei ansainnut sinua.

Vierailija
7/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli törppö.

Seuraava on jo parempi, kunhan saat taas matoa koukkuun.

Kun tapaat sen oikean, niin ymmärrät että tämä oli vaan ihastus ja vieläpä huono sellainen.

Tsemppiä.

Vierailija
8/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkypsä mies mutta minusta sinun olisi kyllä ollut hyvä varoittaa jos on jotain erikoista sinulla? En minäkään haluaisi yllätystä vaikka todennäköisesti sairaanhoitajana pystyisin mitä vaan hyväksymään.

Vierailija
9/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sairauden takia hylkäämistä :(

Itsellä on fyysisiä sairauksia, kivuliaita ja rajoittavat elämää, kumppanilla diagnisoitiin viikko sitten eräs suht. harvinainen mielenterveyshäiriö (oltiin kyllä epäilty jonkin aikaa sitä), eikä tulisi mieleenkään hylätä toista tuollaisen asian takia :(

Olen pahoillani puolestasi, ansaitset parempaa ❤️

Vierailija
10/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa olit muutenkaan miehelle mitenkään erityinen nainen, joten hyvä kun tuo tapahtui heti.

Vierailija
11/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi oli kiltti ja täydellinen, hyvin koulutettu fiksu mies kyseessä, varmaan joku kantatrollimme.

Tsempit sinulle. Paitsi jos itse trollaat. Siinä tapauksessa ilmaisusta "kun näki mitä minussa on kiinni" 1 piste viidestä. Sussahan voisi olla kiinni vaikka laastari.

Vierailija
12/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla avanne? Aika tökeröä käytöstä. Aikuinen ihminen ei toimi tuolla tavalla, vaikka tieto tulisi yllätyksenä. Tuollainen mies ei ole arvoisesi. Löydät varmasti vielä jonkun toisen, jolle kelpaat juuri sellaisena kuin olet. Ehkä kannattaa kertoa sairaudesta ajoissa. Keskustelette rauhassa ja voit vaikka näyttää avanteen, jos kyseessä on sellainen. 

Vierailija
13/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa ihmissuhteet aktiivisena tänäänkin. 

Jep, siellä sitä säpinää riittää ja varsinkin tuollaisia intohimoisia seurustelusuhteita!

Vierailija
14/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi oli kiltti ja täydellinen, hyvin koulutettu fiksu mies kyseessä, varmaan joku kantatrollimme.

Tsempit sinulle. Paitsi jos itse trollaat. Siinä tapauksessa ilmaisusta "kun näki mitä minussa on kiinni" 1 piste viidestä. Sussahan voisi olla kiinni vaikka laastari.

👍

Vierailija
15/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli puolestasi, ap.. Kukaan ei ansaitse tulla häpäistyksi ja heitetyksi puolialastomana ulos. Toivottavasti pääset asian yli. Kannatan tosiaan sen sairauden kertomista ennen kuin ryhdyt seuraavan kerran intiimiksi. Tsemppiä!

Vierailija
16/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avanneko oli, vai mikä? Todella lapsellista käytöstä mieheltä, ei ollenkaan aikuisen reaktio vaikka tulisikin yllätyksenä.

Ei ole avanne vaan ykköstyypin diabetes ja mies näki kehossani kiinni olevan pumpun ja raivostui. Mies tiesi minun olevan vakavasti sairas mutta en olisi koskaan uskonut rakastavan ihmisen päättävän suhteemme tällä tavalla. :(

Vierailija
17/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti sairas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole avanne vaan ykköstyypin diabetes ja mies näki kehossani kiinni olevan pumpun ja raivostui. Mies tiesi minun olevan vakavasti sairas mutta en olisi koskaan uskonut rakastavan ihmisen päättävän suhteemme tällä tavalla. :(

mikä se sellainen pumppu on? 

Vierailija
18/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisiko kuule vaikka insuliinipumppu, doh.

Vierailija
19/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omnipod insuliinipumppu joka on kiinni kehossani

Vierailija
20/67 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea ihminen, toivottavasti on niin tyhmä että paljastaa luonteensa ajoissa muillekin naisille niin jää taatusti yksin. Ja isot sympatiahalaukset sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi