Mistä maasta tulee komeimmat miehet?
Kommentit (88)
Komeimmat miehet olen bongannut Kroatiassa ja Georgiassa. Pitkiä, miehekkäät piirteet ja tuuheat hiukset.
Amerikassa.
Joku av-mamma tulee pian varmasti sanomaan että ne on lihavia.
Cmon, siellä on yli 300 miljoonaa ihmistä ja sieltä löytyy kaikenlaisia ihmisiä:)
Saksassa on maailman miehekkäimmät miehet!!!!!
Kreikkalaiset adonikset ovat ehdottomasti komeimpia. Mikä profiili! Kreikassa on todella paljon kauniita ihmisiä, sekä miehiä että naisia. Kun kreikkalainen nuoriso kokoontuu jonnekin baareihin, silmä kyllä lepää.
Ehkä jotkut Pohjois-Amerikan intiaanit tai puoliveriset, jos nyt jotain olis pakko sanoa. Ja yleisesti eurooppalaiset, suomalaiset. Muuten hirveän vaikea, kun joka paikassa on komeita ja kummallisia ja kaikkea siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Komeimmat miehet olen bongannut Kroatiassa ja Georgiassa. Pitkiä, miehekkäät piirteet ja tuuheat hiukset.
Pyh, Georgiassa on just lyhyitä miehiä
- Hollanti
- Saksa
- Kroatia
- Ranska
- Kreikka
- Italia
(- Joskus USA ja Englanti)
Vierailija kirjoitti:
Latvia, Eesti, Liettua.
Yhdistyy länsi ja Venäjä. Parhaimmat risteytymät.
Eesti ei ole mikään maa. Viro on.
(Virosta alettiin käyttää tuota hölmöä Eesti-nimeä Neuvostoliiton aikaan, kun haluttiin häivyttää sen historiasta itsenäisyyden aika. Lennart Meri kirjoitti asiasta oikein Hesariin ja pyysi suomalaisia käyttämään Viro-nimeä maastaan eikä neuvostoliittoa ja Suomen neuvostomielisiä liehitellen tuota väärää nimeä.)
Vierailija kirjoitti:
Kreikkalaiset adonikset ovat ehdottomasti komeimpia. Mikä profiili! Kreikassa on todella paljon kauniita ihmisiä, sekä miehiä että naisia. Kun kreikkalainen nuoriso kokoontuu jonnekin baareihin, silmä kyllä lepää.
Totta.
Mutta upeita on myös Italiassa. Kaunis katso, ihana pidellä ja nauttia erinomaisesta seurasta.
Joka maassa voi olla komeita, koska ihmisten maku on erilainen. Vastataan usa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitten varmaan ainoa, joka tykkää Latinoista 🙄.
Et ole ainoa. Latinot on hot!
Jännä miten eri maku kaikilla on. Mulle tulee ihan puistatus tästä. Ei YHTÄÄN mun makuun latinot.
Mun 12 pistettä menee Ruotsille. Sweden. 12 points.
Ruotsalaiset näyttää liikaa kokoomuslaisilta. Se on se juttu. Jos ne stailaisi jotenkin eritavoin niin olisin samaa mieltä. Itse tykkään tosi paljon puolalaisista. Ovat pitkiä ja heissä yhdistyy saksalainen ja suomalainen näky. Ovat usein tummahkoja ja tosi pitkiä lapiokäsiä.
Kerrankin hyvä perustelu. Ruotsalaiset tosiaan näyttää kokkareilta! Kaikki samannäköisiä hajuttomia ja mauttomia, mutta siistejä. Jos niillä olisi vähän asennetta, olisivat tosi hot.
Eli vastaan Tanska.
Melkein kaikilla Hollywood-hottiksilla on paljon saksalaisia geenejä. Saksalainen symmetrinen kasvon luusto on viehättävä. Tanskalaisissa se yhdistyy juuri sopivasti skandipiirteisiin.
Espanja, Italia, Norja, Viro. Aah. Suomessa on vaan muutama makupala.
Vierailija kirjoitti:
Ihme, ettei kukaan ole vielä maininnut Skotlantia.
Aivan ihania ja niin hotteja miehiä ;)
Ei ne ole hotteja ulkonäöltään, mutta vetävät persoonalla.
Vierailija kirjoitti:
Israel. Juutalaisissa on monentyyppisiä komeita miehiä, tummia ja vaaleita.
Vaaleita ei kyllä ole Israelissa lainkaan, mutta tummia vihreäsilmäisiä löytyy, koska jotkut ovat perimältään osaksi eurooppalaisia tai venäläisiä.
Ovat hyvävartaloisia ja näyttävät pidemmiltä kuin oikeasti ovat. Kauniit jalot kasvonpiirteet.
Vierailija kirjoitti:
Australia: Hugh Jackman, Chris Hemsworth, Russel Crowe (tosin syntynyt Uudessa-Seelannissa)- need I say more?
Liam Hemsworth, Travis Fimmel, Jesse Spencer...
Kroatia ja Slovenia.
Norjalaiset usein kiharahiuksisia ja tyylittömiä.